Veselé Vánoce

Veselé Vánoce

Anotace: Všecho, jen ne Veselé vánoce

„Veselé vánoce",to si lidé obvykle říkají na Štědrý den,ale ona jen mlčky stála sama u okna a pozorovala bílé vločky sněhu padající proti temné obloze.

...Odpoledne byla nakupovat. Tak pěkný dárek sehnala...

Už bylo pozdě, a nikdo až na jednu malou skupinku lidí venku nebyl. V čerstvě napadané bílé pokrývce za nimi zůstávalo několik řad stop, které ale pomalu zase mizely pod dalším sněhem, takže když jí odešli z dohledu, ulice vypadala jakoby tam nikdy nikdo nebyl.

...Domů šla pěšky,hlavu plnou myšlenek na to jak krásný bude dnešní večer...

V protějším okně zhaslo hlavní světlo a obyvatelé toho bytu si šli lehnout po příjemném večeru stráveném v rodinném kruhu, takže už jen řetěz barevných světýlek chabě osvětloval jejich okno, a připomínal krásu a klid onoho štědrého večera, tak, jako i všude jinde na sídlišti.

...když odemykala,všimla si těch cizích bot...

Konečně se přestala dívat ven,ale otočila se do místnosti. Přelétla ji pohledem. Stromek stál nakřivo a většina ozdob byla popadaná a rozbitá okolo na zemi, jakoby pokojem prolétlo menší tornádo. Na malém stolku byla rozlitá láhev červeného vína, které pomalu stékalo...

...zamířila rovnou do ložnice a tam ON A TA ZMALOVANÁ DĚVKA. Rozeběhla se do kuchyně. S myslí zahalenou temným závojem vzteku popadla nůž a pak už ji obklopil jen ten krásný pocit když chladná čepel provrtávala jejich těla. Bodala a bodala, jako smyslů zbavená, nevnímala její křik ani jeho prosby ať toho nechá. Zaslepená nenávistí a zlobou, si sotva všimla, že převrhla stromek a láhev na stolku. Za několik minut bylo po všem...Jen ta spoušť a víno kapající...

na ještě před pár hodinami bílý koberec, nyní jím a hlavně krví z těch dvou těl nasáklý. Leželi tak nepřirozeně, skoro nazí, s očima dokořán. A ona se kochala se pohledem na všechnu tu krev a na ně dva. Byla spokojená. Všechen svůj vztek dala do těch ran a vůbec ji to nemrzelo!
Na nedaleké věži odbila půlnoc. Rozhodla se jít. Když překračovala ta těla, nezapomněla jí pořádně dupnout na ruku.
"Veselé vánoce" řekla ještě s úšklebkem ve dveřích a pak odešla do noci...
Autor Katie Freak, 11.05.2011
Přečteno 373x
Tipy 2
Poslední tipující: Mahtiel.quicksnake.cz
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí