Plavba do neznáma - část 2 Na moři

Plavba do neznáma - část 2 Na moři

Anotace: Druhá část psal jsem v ospalosti skoro 3 hodiny takže se nějaké chybky určo najdou

PODOBNOST ČI PROLINÁVOST S JINÝMI PŘÍBĚHY JE ZCELA NÁHODNÁ


Část 2 - Na moři

Zkontroluji, že jsme všichi a pak si stoupnu za kormidlo,dám Dreikovi a Sáře znamení,aby šli za mnou a pak jsem začal hovořit k posádce.

,,Tak hoši dnes a je to zázrakem s námi pluje i přes své námitky slečna Sára a pro ty
co na ní zapomněly minulý rok tu vedla navigaci, ale platí pravidla že se k ní budete chovat slušně a budete si navzájem pomáhat,asi vás také zajímá proč a kam plujeme tak vám to řeknu plujeme objevit mlžný ostrov,
aby jsme objevili něco nového, bude to nebezpečné protože se na něm údajně hemží většina mlhy z celého světa takže až u něj budeme to bude za dlouho tak až ho objevíme tak zapalte všechny lucerny a máme tu i světlomety takže by jsme mohly vidět malý kus před sebe, za chvíly vyplouváme takže zkontrolujte plachty stačí když půjde Frankova skupina, Jamesova se připraví u kotev a kuchaři zkotrolují jestli máme dost zásob pro 20 osob na dva měsíce, rochod."

Asi po dvou minutách co jsem rozdal rozkazy se přístavem ozvalo ,,kapitáni Grafin Lakoň a George Taunt můžou vyplout",,Franku plachty jsou v pořádku ?",,Ano kapitáne",,Tak plachty roztáhnout kotvy nahoru,Sáro jaký je kurz k Port au Prince ? ?"Sára mi zadala kurz a pak jsme si začali povídat mezi sebou .


Grafin:,,Tak co už jsi Dreiku porazil v boxu toho Krakoně?"
Dreik:,,To byla hračka asi mu ten den něják víc šplouchlo furt jen běho okolo ringu a zachycovací pružiny použval jak lidskej prak tak jsem ho nechal ať se vysílí a pak jsem do něj jen středně praštil "
Sára:,,Grafine a co tvé ámořnické zkoušky"?
Grafin:,,Ale jo měl jsem štígro akorát jsem zapoměl
v kolik hodin je průměrný čas západu slunce za to se mi ztrhlo 5 bodů ,ale prospěl jsem"
Dreik:,,Jsem nějaký ospalý, asi si půjdu lehout"
Sára:,,Já asi už půjdu taky"
Grafin:,,Klidně jděte já vás vzbudím pokud se bude něco dít."


V jedenáct hodin jsem vyhlásil změnu služeb a dal jsem pokyn k nahození prutů,třeba se ráno něco chytí a opravdu asi v deset hodin ráno nás něco totálně vychýlilo z kurzu a táhlo nás to na severo-východ


,,Hergy,skus trefit harpunou do vody přad námi jak se tam rozráží a pak skuste vytáhnout tu udici, nevím jak dlouho to ocelové lano ještě vydrží" ,,provedu" ozval se Hergy a vzal harpunu kterou měl skovanou v tajné skrýši na palubě, a opravdu se trefil,když jsme vytáhly rybu zjistily jsme že je to žralok tygří ,,Hergy prosím tě pujč mi tu harpunu"Hergy mi podal harpunu a já jsem žraloka rozřízl a co jsem tam neviděl, měl tam všechno možný , plechovou desku,kus nějakého dřeva,něco co kdysi mohla být ryba všemožné další věci, ale nejvíc mě zaujali přesípací hodiny které v sobě měly zabudovaný kompas,vzal jsem je do ruky a zastrčil je do kapsy protože byly celkem malé,ale byla tu jako to tak bývá všude jedna hodně divná věc ten žralok neměl krev.,,Hoši to co je v tom žralokovi pokud se vám v tom něco líbí tak si to vemte jinak to co ne hoďte zpět do moře žraloka, pak doneste do kuchyně"



POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Autor Nový paprsek, 10.08.2011
Přečteno 399x
Tipy 10
Poslední tipující: la loba, Krist7nka, Rezkaaa
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji

11.08.2011 12:00:00 | Nový paprsek

Je to bezva,jsem napnutá jak to bude pokračovat!

11.08.2011 11:04:00 | la loba

Jen tak dál, ST :)

10.08.2011 12:38:00 | Rezkaaa

Možná budou

10.08.2011 10:21:00 | Nový paprsek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí