Flirt so smrťou

Flirt so smrťou

Prechádzala sa nočnou, ale celkom presvietenou ulicou a jej tmavé čierne vlasy takmer splývali s nočnou oblohou. Bola chladná noc a mala dlhý čierny kabát, ktorý jej padal až ku kolenám. Na bledej tvári jej bolo vidno nespokojnosť. Bolo jej to jasné...
Musí si nájsť obeť.
Zrazu sa však na jej tvári zjavil úsmev a v očiach iskričky nádeje, ktoré sa zmenili na zvodné flirtujúce oči. Trochu zrýchlila krok, aby sa priblížila k osobe, ktorá postávala na chodníku. To on tam stál - pre ňu neznámy, aleneskutočne krásny. Prišla k nemu a kým si ju nevšímal, skúmavo si prezerala jeho krásu. Mal čierne vlasy zostrihané na krátko. Mal oblečenú čiernu kožená bundu a zjavne sa chystal odísť na svojej motorke.
"Ahoj, som Will. Nechceš zviesť?"
Jeho oslovenie ju celkom zaskočilo, nečakala to. Neváhala, zdalo sa jej to ako dobrá obeť.
"Jasné, som Mary."
"Fajn, teší ma." Pozrel na ňu hnedými flirtujúcimi očami. "Sadaj... Kam to bude?" spýtal sa jej s žiarivým úsmevom.
"Hm, a čo tak do hotela?"
"Fajn, super." Nasadli na motorku a už zmizli vo svetle nočných lámp. O pätnásť minút boli pri hoteli. A zhodou náhod mali voľnú izbu.
Vošli dnu a Mary si musela odskočiť. Will zatial nalieval do pohárov červené víno. Ked sa Mary vrátila, bolo už všetko prichystané. Mary sa zvodne opierala o dvere a Will ju už čakal. štrngli si spolu pohárom vína a potom sa navzájom obdarovávali bozkami. Atmosféra stúpala... Mary a Will sa pomaly dostali až k milovaniu. Ked Mary zrazu sklzol pohľad na Willovu šiju. Hovorila si: "ano, to potrebujem." Otvorila ústa a vykukli jej špicaté tesáky. S kúskom vášne sa mu zaryla do krku. Will vykríkol bolesťou. Ked sa Mary odtiahla, z pier jej stekala horká červená krv. Will pomaly dodýchal a vykrvácal. Mary sa šla umyť a narúžovať pery. Vyšla von z izby a musela sa smiať. Jej šialený a hlasný smiech znel celou chodbou. Jej tesáky sa zaleskli v tlmenom svetle.
Autor Liz, 31.08.2011
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí