Roger Simps a Apokalypsa - část prvá

Roger Simps a Apokalypsa - část prvá

Anotace: Detektiv Roger Simps žijící v New Yorku chce zjistit, kam před třemi dny zmizely veškeré celebrity. Na své cestě za odhalením pravdy není sám, doprovází ho křivě obviněný Keenu Reeves a dvacet němých létajících ninjů. Dokáží odhalit Mayské tajemství?

Sbírka: Příběhy Rogera Simpse

Varování: Tento text je myšlen jako satira. Může obsahovat nevhodné narážky, nechutné pasáže a co je nejhorší i stopové množství humoru, pročež po pozření doporučujeme zapít litrem nechutně silného ležáku. Minimální věk: 14+. Doporučený věk: 150+(slovy sto padesát plus)

Soukromý detektiv Roger Simps byl šestatřictiletý bývalý voják, který si otevřel tento podnik před deseti lety. Vydělal na tom celkem dost a proto se rozhodl jít do tohoto případu na vlastní náklady. Byl to totiž případ, jaký se jen tak nevidí. Bylo 15.12. 2012 a před třemi dny se to stalo. To, že občas zmizela nějaká ta celebrita bylo normální, přecijen to byli také lidé a potřebovali chvíli pauzu od paparaziů a podobných kreatur moderní společnosti. To, že by ze dne na den zmizely všechny celebrity bylo ale nemyslitelné. Dokonce unesli i ten póvl z Čech, který před dvěma měsíci zaplavil mezinárodní trh jako krysy - Eva & Vašek Reloaded on DVD. To bylo nepochopitelné. Madona, Lady Gaga, Bon Jovi, Metallicu, Dragonforce... to chápal, ale Evu a Vaška? Do prd... kdo by ty dva unášel? Nějaký magor, který může vyhrožovat, že je vrátí, sakra! Podle zpráv, které mu získal jeho známý, profesionální hacker Patrick Smith, který už vykradl nejednu elektronickou banku a který mu dlužil za to, že ho Roger nepráskl, když ho objevil, se blízko všech míst zmizení nacházela centra firmy Soul&Powl productions. Mohlo by se jednat o masovou likvidaci konkurenčního póvlu?

Jeho první cesta vedla za ředitelem Soul&Powl productions. Zjistil, že ředitelem je Keenu Reeves, hrdina tradičních filmů jako je Matrix, Matrix Reloaded, Metrix Revolutions, Constantine a Drogová Kalba VII(Film natočený ke konci roku 2011, jednalo se o takzvaný P-film, autor této povídky se v Reevsových výstřednostech nehodlá pitvat, ale bylo to to nejnechutnější, co kdy v budoucnosti uvidí, nejmenší problém na tom byly homo pasáže, a to i přestože autor je supra-hetero). Samozřejmě s sebou kromě svých dlouhých rusých kadeří (které získal díky tomu, že jeho matka měla i známého rusovlasce z Ruska, nicméně před otcem to ututlala) a bystrých modrých očí vzal i pistoli Magnum Super (Koncept patentován koncem roku 2011), která byla zhruba tak těžká jako menší radiátor, takže řediteli toho pekelného spolku se dostal až před kancelář. Když však vstoupil dovnitř, na hlavu mu z boku zamířila menší pistole, nějaký šrot vyrobený v Číně. Pistoli magnum pustil na zem, a ta jen zázrakem neudělala díru do podlahy.

"Čekal jsem vás." pravil ředitel Keenu klidně. "Jak?" tázal se zděšený Roger. "Jsou tu všude kamery vy inteligente. Takže, zeptám se vás jen jednou, kdo jste?!" "Roger Simps, detektiv soukromník. Pátrám po celebriách unesených před třemi dny." vyklopil Roger. S pistolí u hlavy nechtěl lhát. Vypadl mu detektivní odznak, který ředitel Reeves sebral a tím si potvrdil Rogerovu výpověď. "Takže si myslíte, že to mám na svědomí já? Já?" zeptal se zděšený Keenu. "Samozřejmě, kdo jiný? Vždyť vy jste asi jediná celebrita, která nebyla unesena." řekl Roger. "Já už nejsem celebrita, to je dávno... poslední můj výtvor mě zlikvidoval na plné čáře v showbussinesu, sakra!" křičel hystericky Keenu Reeves. To připomělo Rogerovi onen film, v němž Keenu také hystericky křičel v jisté pasáži, a který bohužel také viděl, což vedlo k tomu, že si náš detektiv nyní bezmála pozvracel boty.

"Vidíte, i vy se otřásáte jen si na tu scénu vzpomenete." řekl Keenu. "No ano, málokdo zapomene, co jste tenkrát s tím papouchem dělal. Že jste ho raději nezabil, chudáka, ten z toho, kde byl, musí mít doživotní trauma." odvětil Roger a pak pokračoval. "Ten člověk ale unesl i Evu a Vaška." pravil. "Tak to budu mít před porotou průser. To mě určitě schledají vinným, když unesl i ty dvě nuly, a za to, že jsem je unesl mi jistě přišíjí terorismus! Do háje, já jsem v háji." "Takže se přiznáváte?" zmateně se zeptal Roger. "Ne, sakra, to ne. Jen si říkám, že budu shledán viným sakra! Kéž bych tak nějak mohl dokázat svou nevinu!" řekl a bezmála se sesypal. "Pokud jste skutečně neviný, mohl byste mi dát přístup do vašeho počítače k datům ohledně firmy, která by měla prokázat vaši nevinu." začal pomalu Roger.

"Budiž, ale neříkejte to akcionářům firmy, kdyby věděli, že jsem vám ukázal důvěrné informace..." řekl a lognul se. Na computeru před ním se objevila hlava, kterou poznal i přes kuklu. Ten svinský hacker byl zase rychlejší! "Rogere, rád tě tam vidím. Zdá se, že tě Keenu přecijen pustil k datům. Podle toho, co jsem zatím prošel by to vypadalo na to, že náš známý papouchový magor je vinen, ale..." pravil Patrick a pak se odmlčel. "Ale co?" byl nucen po chvíli mlčení položit otázku Roger. "Ale našel jsem stopy, že s daty bylo manipulováno odněkud ze spoda. A to svinsky dobře. Někdo vám do firmy nastrčil hackera, který to na vás hodil, Keenu. Najal za vaše prachy pár goril, co unesly celebrity a dopravili je na soukromé letiště kdesi uprostřed ničeho, odkud ještě ten den letělo letadlo do Mexica. Kdyby tenhle počítač padl do rukou policejnímu analytikovi, byl byste až po ramena tam, kam jste strkal to nebohé zvíře. Ale máte štěstí, okopíroval jsem klíčová data a zametl, takže kdyby se objevil sebelepší profík, nezjistí o tom, co se dělo, ani zbla. Nedělám to však z nějaké sympatie, beru za to podíl ze zisku a nechci, aby nám nějaký magor byl v patách, že ano, Rogere." pravil Patrick. "Celých osmdesát procent, že ano?"

Roger teď doslova zuřil. "O podílu ze zisku jsme se nebavili, ty starej vydřiduchu." odvětil. "Ale no ták! Když je najdeš, získáš tím slávu a mnoho nových zákazníků, tak mi dopřej alespoň nějaký ten zisk." oponoval slavný hacker. "Dobře, tak takových dvacet procent." Vyjednával detektiv. "Pod šedesát nejdu." pokoušel Patrick trpělivost. "Čtyřicet a dost!" byla poslední nabídka Rogera. Jeho hlas se teď třásl a hacker pochopil, že jestli teď nezmlkne, nezíská vůbec nic. "Tak platí." přijal nabídku, ačkoli spokojený nebyl. "Keenu, omlouvám se, že jsem vás tedy vyrušil, ale musím jít šetřit případ." rozhodl se vypadnout Roger, než skončí jako zmiňovaný papouch. Keenu se rozhlédl. "Počkejte!" zvolal. "Byl jsem nařčen z něčeho, co jsem neudělal. Sice váš hacker nalezl, že to na mě někdo ušil, ale nebudu mít pokoj, dokud ten někdo nebude za mřížemi." pravil.

"Keenu, vysvětlím vám to tak, aby to pochopilo i dítě. Vy jste hrdina akčních filmů, kde je spousta efektů, které vám vytvářejí zvláštní schopnosti. Já jsem hrdina, který zvláštní schopnosti má." pravil Roger a Keenu netušil, že detektiv má na mysli to, že má nezvykle pružný jazyk, kterým si dokáže olíznout čelo. "Vy jste bez těch speciálních efektů naprosto bezmocný." dokončil Roger. "Co myslíte těmi speciálními efekty?" tázal se zmateně Keenu Reeves. "No, pamatujete si třeba v Matrixu, jak jste se vyhýbal kulkám?" kroutil hlavou detektiv nad blbostí slavného herce. "Nebo třeba ty zvláštní salta." dodal. Keenu se rozesmál. "Myslíte tohle?" položil otázku a pak se rozběhl proti stěně. Vyskočil na ni, dostal se na strop a tam dvě vteřiny stál jakoby to byla normální země. Pak provedl půlsalto a dopadl na zem. "V mých filmech..." pravil a pak udělal velkou pauzu aby detektivovi, který se začal dávit, mohl pomoci "... jsem vždy obstarával speciální efekty já.

Vykročili ven. Stálo tam asi dvacet maskovaných ninjů vybavených samopaly a katanami. Keenu se usmál. "Promiň, staří známí." řekl a vypravil se k nim. Došel k chlápkovi, který stál před zbytkem a vypadal tedy jako jejich vůdce. Jejich ruce vyletěli proti sobě. A pak oba začali dělat sérii nesmyslných gest rukou a skřeků, aniž by se dotkli. Pak se oba plácli přes obličej. Keenu spadl ale ninja zůstal stát. Roger naprosto nechápal co se děje a tak vytáhl pistoli a přišel blíže. "To je můj učitel Nagira-Sensei. Je němý, stejně jako všichni jeho učni. Vyjma mě. Doslechl se, že jsem v průšvihu a přiletěl mi na pomoc." řekl Keenu na vysvětlení. "Tamto byl náš vítací rituál." dodal ohledně podivného švihání rukou a skřeků. "Přiletěl?" zamyslel se Roger. "Vlastním letadlem, nebo nějakým veřejným?" zeptal se. Keenu se opět rozesmál. "Ani jedno. Máme vlastní způsoby. Dopravíme tě do toho Mexica a pomůžeme s pátráním. Abys mohl letět s námi, máme pro tebe prostěradlo." pravil "Jak mi pomůže prostěradlo?" zeptal se Roger.

Z parkoviště za centrem Soul&Powl a.s. se do vzduchu vzneslo jednadvacet černě oblečených lidí bez jakýchkoli viditelných prostředků. Čtyři z těchto lidí drželi za letu prostěradlo, na němž se křečovitě držel detektiv v nejlepších letech, Roger Simps, a spolu s nimi létalo vzduchem domácí zvířectvo, severské božstvo i intimní části ženského těla, nicméně severské božstvo jen zprostředkovaně pomocí kleteb dříve zmíněného detektiva. Kdo by si dával pozor, zjistil by, že mezi těmito létajícími muži je i slavná hvezda Keenu Reeves, ale nikdo tomuto naprosto obvyklému jevu, který se již obyvatelé naučili ignorovat, nevěnoval nejmenší pozornost.
Autor Trystan ap Tallwch, 05.09.2011
Přečteno 632x
Tipy 5
Poslední tipující: seh, Findë, la loba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vzhledem k tomu pružnému jazyku...tip:-)

08.09.2011 12:28:00 | la loba

To je dost šílený. Ještě risknu další díl, snad mi z toho neexploduje hlava.

06.09.2011 20:49:00 | hybridka22

Já teď nemám sílu to číst...ale myslím si že už se brzy všichni zblázníme

05.09.2011 11:43:00 | la loba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí