Roger Simps a Apokalypsa - část druhá

Roger Simps a Apokalypsa - část druhá

Anotace: Naši hrdinové jsou v Mexicu a pátrají po Mayském chrámu. Musí však řešit i složitější problémy, třeba city němých Ninjů, na které jsou lidé kvůli jejich němotě hrubí. Bude cíl jejich cesty dosažen? Nebo skončí oni i celý svět?

Sbírka: Příběhy Rogera Simpse

Roger Simps byl celkem spokojený. Konečně byl zase na zemi a co víc, byl v malém městečce Bastardo v Mexiku, kde před třemi dny přistálo ono letadlo, nejspíše plné unesených celebrit. Už cítil dotek peněz, které mu z vděčnosti celebrity poskytnou. Ale když ninjové a Keanu Reeves zakroužili nad městem, a hledali z výšky cokoli podezřelého svým röntgenovým zrakem, zjistili, že tu už nic není, nic podle čeho by se dalo zjistit, kam únosci putovali. Když tuto zprávu předali Rogerovi, dopálil se a vyrazil do terénu sám. Věděl, že si lidé možná budou něco pamatovat. A udělal velmi dobře. Toho pastevce našel jen po pár minutách hledání.

"Tož viďákoval jsem tých týpkov!" řekl mu jeden domorodec lámanou angličitinou. "Párek tučnéh vidlákó táhňákoval tuž Madonnu, tu staró bábo co vyzírá na třicáť rekov a pár dalšéch pozérov, tož Joviho, nějakého tého maníka z Metallicy či jak sa volá ta kurniková kapela. Aleš táhli také borce Evu a Vaška, to skvostné duo, co pouštím kunám aby se spakovali a srali se do kurníků někomuž jinémo. Ani tó zvéřata to nedokážú přežít, a raději zdrhaj jako by za patama měla roj vlkóv. A vlci zdrhaj jako by za patama mávali medvída velkého jako tučné prase. A medvídi, medvídi prchaj jako by je pronásleďákovali Eva a Vašek." pravil domorodec.

S výjimkou toho, že zdejší domorodci začali používat k odpuzování medvědů a k trestům pro zločince DVDčka Evy a Vaška se dozvěděl, že "...mektali něcož vo nějakéž Majské chrámošt či cosi na záchoděž odsud..." a tak se letka nindžů vydala hledat na západ od Bastarda chrám. To že jich s Keenem bylo jen jednadvacet však omezovalo rychlost jejich průzkumu terénu, navíc se zdálo, že když říkali na západ, mysleli mnoho mil na západ, což bylo divné, neb podle vyhledávače hackera Patricka, který byl vybaven umělou inteligencí se tam žádný chrám nenacházel. Když už to vypadalo beznadějně, vyrazil Roger do zdejší hospody, s úmyslem se opít do němoty.

"Přísežníkujuž vámošt, tenhle Majonézskej Chrámec faktož exisťákuje." lámal angličtinou nově příchozí do hospody. Roger tyhle lumpy znal - když zjistí že potřebujete najít něco, co neexistuje, slíbí že je k tomu zavedou a pak vemou peníze, pláchnou a propijou je v nějaké hospodě. Roger proti nim nic neměl, pokud se právě nepokoušeli oškubat jeho, vlastně k nim měl blíže než k lidem poctivým a slušným, mentálním opozdilcům, jak jim říkal. "Nechcóž za to žádné prachajzle, pokud nebudetež vyspokojení s tím chrámec." pokoušel se zoufale. Roger uvažoval. Mohl by s tím hipiekem poslat Keena Reevse, a mezitím pokračovat v pátrání. Pokud by říkal pravdu, bylo by to skvělé, pokud by lhal, bez Keenu Reevse by se obešli.

Bylo již 17.12. podle Mayského kalendáře zbívaly čtyři dny do TOHO dne. Keenu včera k večeru s tím opilcem vyrazil k tomu chrámu. Ninjové trénovali létání, zachytili poškozené letadlo Rusů, které se řítilo na soukromé letiště v Bastardu, neb mu selhaly motory a zachránili tak veškeré cestující, kteří vůdci ninjů poté poděkovali a pak vulgárně nadávali na jeho nezdvořilost, když jim neodpověděl ani "Není zač!", ani "Rádo se stalo!". Velitel Ninjů z toho byl natolik nešťastný, že se zavřel v pokoji, odmítal jít ven, nepouštěl nikoho dovnitř a za jeho dveřmi bylo slyšet zevnitř silné vzlykání. Detektiv Simps ho musel celé odpoledne přesvědčovat, aby se uklidnil a vylezl ven. Němý Ninja, Roger si vzpomněl že se jmenuje Nagira, poté poděkoval znakovou řečí.

Keenu se nakonec vrátil k večeru 17. 12. Přiletěl. "Ten starý pijan měl pravdu! Našli jsme Mayský chrám. Na zemi tam ležel Jovi a říkal, že ho tam zapoměli. Vyrazili prý do Brazílie, a co je nejlepší, vypadla jim i mapa, kde je přesně zakřížkované místo v pralese, kde nejspíše budou. To znamená..." Roger Simps to dořekl za něj. "... že opět poletíme, sakra. A co Bon Jovi?" "Řekl jsem tomu tulákovi, že když ho dovede na úřady, dostane za to mnoho pěněz." odvětil Keenu. Jen o hodinu později ninjové s Rogerem zaplatili za hotel a odletěli, přičemž Rogera opět přepravovali na prostěradle. Ještě když 18.12 svítalo, pořád letěli. Byli vycvičení pro odolnost, takže dlouhý let jim tolik nevadil. Zbývaly tři dny do údajného konce světa.
Autor Trystan ap Tallwch, 05.09.2011
Přečteno 553x
Tipy 6
Poslední tipující: seh, Findë, la loba, hybridka22
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teda, je to dost náročné, některé věty jsem si musela přečíst třikrát. Ještě, že je to kratší, jinak by to hlavička asi nepobrala;). Ale pěkný, hlavně použití Evy a Vaška považuji za velice inspirativní:)))

06.09.2011 20:57:00 | hybridka22

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí