The Halloween night

The Halloween night

Anotace: Klidný večírek šesti přátel se promění v hororový zážitek. (Nejprve krátká anglická básnička mé tvorby)

I'am a little scared mouse,
Which live in big scary house.
Ghosts, witches and vampires
Ghostly apparitions,
Always scare only who is mean,
Every night on Halloween.

Happy spooky Halloween!


"Melanie, tohle se určitě nesní, bude nás jen šest," prohodila Linda, když pohlédla na horu jídla, kterou Melanie rozložila na stůl.
"Když se k tomu dostane Betsey, za chvilku nic nezbude," zahihňala se Melanie.
"Nebuď zlá!" sykla Linda a trochu do ní strčila, ale přesto se také zasmála a přivázala poslední balónek na zábradlí schodů. "Tak, to byl poslední. Teď kostým!"
Melanie popadla Lindu za ruku a společně vyběhly po schodech do jejího pokoje. Linda si oblékla svůj kostým krvavé sestřičky a na obličej si namalovala červený kříž. Závistivě pozorovala Melanii, jak si obléká svůj kostým pavoučí ženy, ve kterém vypadala tak sexy... Zahaloval pouze prsa - Tedy až na ten velký výstřih - a všechno ostatní po stehna, na nohách měla pavučinkové silonky. Melanie z nich vždycky byla nejhezčí. Linda nejchytřejší a Betsey...
Zdola se ozvalo řinčení zvonku a Melanii se zaleskly oči. "To budou kluci! Půjdu otevřít!" řekla, naposledy se prohlédla v zrcadle a letěla ke dveřím. Když však otevřela a zjistila, že je to "jen" Betsey, otráveně si pomlaskla. "To jsi ty.." vzdychla a pustila ji dovnitř.
"Díky za vřelé uvítání!" ušklíbla se Betsey a jak všechny předpokládaly se vrhla k jídlu.
O několik dalších okamžiků později se ozval zvonek znovu. Tentokrát bylo jasné, že jsou to kluci. Melanie radostně nadskočila a než otočila klikou, nahodila svůj sexy úsměv.
"Páni," vydechl Eliott a ostatní kluci souhlasně přikyvovali. Melanie se začervenala a sklopila zrak. Měla na Eliotta zálusk a párty uspořádala kvůli němu.
"Ahoj," pozdravila je všechny Linda a oni jí s úsměvem odpověděli.
"Máte to tu pěkně vyzdobený," kývl na ni Ryan a Linda se usmála.
"Dali jsme si záležet," odpověděla pohotově a pohlédla na balónky.
Za chvíli se zábava rozjela, dívali se na horror, přičemž se Linda ze strachu tiskla k Ryanovi, Sam usínal a Betsey se cpala chlebíčky. Eliott s Melanie nebyli už nějaký čas viděni a Linda si toho všimla.
"Kde je Melanie a Eliott?" špitla Betsey do ucha. Betsey jen pokrčila rameny a do pusy si nacpala hrstku popcornu.
Melanie a Eliott seděli v altánku v zadní části zahrady a zuřivě diskutovali o upírech.
"Myslím, že upíři jsou sexy," pronesla Melanie a pokývala hlavou.
"Tak to je škoda, že nejsem upír, aby sis to o mně mohla myslet," odpověděl zklamaně Eliott.
"Nemusíš být upír, abych si to o tobě mohla myslet."
"Tak to jsem rád, protože ty mě v tomhle přijdeš děsně sexy," přitáhl si ji k sobě na klín a objal ji kolem pasu. Melanie byla červená až za ušima a byla ráda, že to v té tmě nejde vidět. Začala se k němu přibližovat a zrovna, když se chystala ho políbit, se ode dveří ozval Lindin hlas.
"Hele lidi, kde jste? Sam navrhl, že můžeme vyvolávat duchy," zavolala na ně a čekala až přijdou.
"Tak jindy," pokrčil Eliott rameny a stiskl její dlaň. Pak se oba vydali do domu.
Na stole byly už jen zbytky jídla, všechno ostatní měla Betsey v sobě. Ale nikomu to nevadilo, všichni mysleli na něco jiného. Ryan pokukoval po Lindě, protože se mu líbila. Linda pokukovala po Melanie a přemýšlela, co tam venku mohli s Eliottem dělat. Melanie pokukovala po Eliottovi a snažila se mu naznačit, že ji to mrzí. Eliott pokukoval po Melanie, protože ji toužil políbit. No a Betsey pokukovala po kuchyni, protože ještě pořád měla hlad. A Sam? Ten se nudil.
"Tak co?" vzdychl otráveně a opřel se o křeslo.
Linda se toho trochu bála. "Já ti nevím..."
"Bojíš se, co?" vysmíval se jí Sam. "Že v noci tě navštíví příšera a sežere tě."
"Hele klid jo?" kývl na něj Ryan.
"Nebo co?"
"Nebo ti..."
"Kluci!" sykla Linda a posadila se na koberec. "Fajn, jdeme vyvolávat duchy."
Ostatní si sesedli kolem ní a spojili ruce. Melanie doprostřed kruhu položila svíčku z výzdoby a přidala se.
"Ó mocný dechu..." začal Sam.
"Mocný dechu?" podíval se na něj Eliott a zvedl obočí.
"Sorry, spletl jsem se, no," Sam zavrtěl hlavou. "Ještě jednou. Ó mocný duchu podsvětí, ukaž se, nebo dej znamení, že mě slyšíš," řekl tajemným hlasem. Všichni čekali, ale nic se nestalo.
"To je všechno?" vzdychla Melanie a postavila se. "Asi se půjdu na chvilku vyvětrat na zahradu."
"Půjdu s tebou," řekl Eliott. Melanie odcházela na zahradu a Eliott ji následoval.
"Já padám, lidi," řekl Sam, popadl bundu a zmizel.
"Já taky. Mám hlad a tady už nic není," přidala se Betsey. "Tak ahoj," rozloučila se a odešla.
Na chvíli nastalo trapné ticho.
"Nechceš si zatančit?" navrhl Ryan, zapl rádio a stoupl si před televizi. Linda se usmála a přistoupila k němu. On ji chytil za boky, usmál se a začal se pohupovat do rytmu. Linda ho objala kolem ramen a položila mu hlavu na rameno. Nikdy si o něm nemyslela, že je fajn, ale začínal se jí líbit.
Melanie s Eliottem vyšli na zahradu. Oba měli v plánu dokončit to, kde přestali. Otočila se na něj a čekala co se stane.
"Takže..." řekl jen.
"Takže," zopakovala Melanie, otočila se k němu zády a přešla do rohu altánku v domění, že přijde k ní. Chvíli čekala, ale když se nic nedělo, otočila se. Jenže když se otočila, Eliott nikde.
"Eliotte? Nedělej fóry, kde jsi?" zamračila se a rozhlížela se kolem sebe. Jelikož nic neviděla, rozhodla se jít dovnitř a počkat tam. Když vstoupila do domu, byla tma.
"Lindo? Haló, kde jste kdo?" volala. Docela se bála, že na ni někde Linda zpoza rohu vybafne, protože by se opravdu lekla. Najednou uviděla blížící se světýlko.
"Melanie? Jsi to ty?" Byla to Linda s baterkou.
"Jo. Kde jsou všichni?"
"Betsey se Samem odešli. Ale Ryan někam zmizel. Tančili jsme, pak se políbili a já si odskočila na záchod... Když jsem se vrátila, už tu nebyl. V rádiu to praskalo a pak zhaslo světlo. Kde je Eliott?"
Páni. Tak Linda už se líbala a já pořád ne, pomyslela si Melanie, ale pak jí došlo, že tu něco není v pořádku.
"Šli jsme na zahradu, šla jsem do rohu altánku a když jsem se otočila, nikde nikdo," vysvětlila situaci.
"To je zvláštní," prohodila Linda. Náhle se světlo rozsvítilo a Melanie začala hrozně ječet. Ryan ležel na gauči a byl celý od krve. Linda se k ječení přidala a přitiskla se k Melanii. Obě dvě bezmyšlenkovitě vyběhly do Melina pokoje a zamkly dveře. Pak se vedle sebe posadily na postel a chytily se za ruce. Světlo začalo blikat a ze skříně se ozývalo škrábání na dveře. Melanie se rozbrečela a řasenka jí stékala do výstřihu. Linda ji držela za ruku a hladila ji prstem dlaň.
"Podívám se tam, určitě tam nic není," řekla skříplým hlasem a vydala se ke skříni.
"Lindo, neblbni!" zakňučela vystrašeně Melanie, protože se opravdu bála, že v domě zůstane sama.
"Neboj," odpověděla Linda, i když byla sama stejně vystrašená, jako Melanie. Celá rozklepaná opatrně otevřela dveře skříně dokořán. "Vidíš, nic tu není," řekla a skoro celým tělem do skříně vlezla. Najednou se skříň zavřela a Linda v ní zůstala. Melanie se okamžitě vrhla ke skříni a snažila se jo otevřít.
"Ne, pomoc, ne!" ozývaly se ze skříně výkřiky a pláč.
"Lindo! Lindo!" vzlykala Melanie a lomcovala s klikou.
Najednou všechno utichlo a Melanie od skříně odstoupila. Světlo se úplně rožlo a ona se otočila k zrcadlu. Bylo na něm rtěnkou napsáno: Chceš pusu? Melanie na to vyděšeně zírala a přistoupila k zrcadlu. Náhle za sebou uviděla Eliotta. Byl bledý a po celém těle měl ranky. Melanie začala vřeštět. Světlo zhaslo a ona nic neviděla. Cítila, jak se po ní tápe, vrhla se ke dvěřím a snažila se je odemknout. Pořád jí to nešlo a ona cítila, jak ji Eliott tiskne. Dveře se konečně rozletěly a Melanie je Eliottovi přibouchla před nosem. Téměř sletěla po shodech až ke vchodovým dveřím, které nešly otevřít.
"Prosím! Otevři se!" vzlykala, kopala do dveří a snažila se vytrhnout kliku. Nic nešlo. Světlo se rozsvítilo a ona za sebou zaslechla skřípání schodů. Otočila se a viděla, jak se k ní Eliott blíží. Opřela se o dveře ve vědomí, že to už je konec. Hlasitě se rozplakala a než se k ní dostal, dveře se prudce otevřely, ona spadla, uhodila se do hlavy a upadla do bezvědomí.
Autor Melindre, 19.10.2011
Přečteno 492x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No je to... taky jsem chtěl napsat takovou helloweenskou povídku, ale pak jsem to nestihl a zveřejňovat ji později mi přišlo blbé (to samé se mi stalo s vánoční :D). Ale zpátky k hodnocení. Je to... takové zvláštní. Je tam pár chyb, které člověka bouchnou do očí (několikrát -i, když jde jen o holky, rožnout), ale o to by ani tak nešlo. Každý dělá chyby. Příběh je dost "americký", s čímž nemám problém. Ba naopak, potěšilo mě to. O to víc mi tam ale chyběl konec, nějaké rozuzlení, důvod nebo příčina toho všeho. Je to prostě předčasně uříznuté a tím to ztrácí hodnotu. Nejzajímavější na tom je ten začátek o kostýmech a začínajících vztazích. Ale to jsi asi nechtěla... ;)

18.02.2012 14:28:33 | Alex Ardes

Básnička byla dětinský pokus. Vážím si Vaší kritiky, ale mrzí mě, že jste nedočetl. A navíc - sám nemáte žádný příspěvek, takže nemůžu ohodnotit, zda-li si ji mám brát k srdci.

14.11.2011 11:27:52 | Melindre

Neskutečná sračka. Už jenom ta anglická "básnička", dál jsem ani nečetl...

11.11.2011 14:26:42 | paulek86

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí