Koňové

Koňové

Anotace: Dost pohádkovský masakr pro každého milovníka koní, či happy endů, eeeeeeeej. Tak to prrrr, tady to končí masakrem takže žadnej hepáč.

Žil byl jednou jeden muž a ten měl, dva syny a dvě dcery. Když už byly děti dost staré, poslal je starý otec do světa, aby si našli nějakou partii a práci. Čtyřka se vydala na cestu ihned a po první zdolané hoře se museli posilnit.

Když tu k nim přicválá krasný bílý kůň. Čtyřka se ho yprvu lekne, ale po chvilce se osmělí a jdou ho pohladit. Jak ho tak hezky hladí, kůň jim nenápadně ujídá svačinu. Jak to zpozoruje jeden z kluků popadne sekyrku a mrští ji po koni. Ten dostane přímí zásah a skací se k zemi.

Mezitím hledají hnědák a blesk(černý to kůň) svého nejstrašiho bratra a to sice krásného bělouše. Po pár nevydařených typů se dostanou na louku, kde uvidí nejen vydatnou večeři(Čtyřku dětí), ale i svého, nyní mrtvého bratra. To je dopalí. V záchvatu pomsty se vrhnou na děti.

Jakmile Čtyřka zpozoruje co se děje, vytáhnou všechny děti své zbraně a to: sekeru, meč, kyj a pistoli ráže devět. Shodou okolnosti a paniky se kyjem a mečem sice trefí do obou koní, ale devítka trefila akorát jedno z dětí, které okamžitě klesá k zemi a křičí: "Kurva dostal jsem to, ty zatracený koně!!!"

Pak už jde situace ráz na ráz. Jeden z koní udusá holku do země a ještě se tomu blbě směje a druhý kůň mezitím ukazuje druhému klukovi, jak může být nebezpečné kopýtko v zaražené oku. Celá bitva je ve znaku chaosu a paniky a končí smrtí všech.

HAPPY END
Autor oliver, 27.02.2006
Přečteno 620x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ubohé

20.10.2008 17:29:00 | Bastet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí