Dopis pro upíra

Dopis pro upíra

Anotace: Dain se stal upírem!Jestli chcete vědět,jak se s tím vyrovnal a jak to snáší,přečtěte si to....

Dopis pro upíra

Byla chladná temná noc.Šel svižně po lesní pěšině,neohlížel se přes rameno.Nezvykle černé oči upíral před sebe,přesto poměrně přesně věděl co se děje v houští asi patnáct metrů od něj.Někdo - nebo spíš něco - tam bylo.Jakýsi tvor se tam plazil po zemi.Avšak nepřirozeně rychle a tiše.Přesto,že se jeho brada i břicho téměř otírali o zem ,dokázal udržet tempo s jeho krokem.Dain ho slyšel,viděl,dokonce ho i cítil.Pach krve ,který z něj cítil,byl velice intenzivní.Nedal to na sobě znát,ale byl velice rozrušený.Hlasitě mu zakručelo v břiše.Zdálo se mu to ,nebo se ten tvor opravdu uchechtl?!Přeběhl mu mráz po zádech.V tom hlase necítil ani trochu lidskosti.Ovšem na sobě moc lidskosti poslední dobou také nezaznamenal.
Bylo tomu již několik týdnů,co se probudil celý polámaný a v silných křečích na tvrdé zemi kousek od svého bytu.Nevěděl jak se tam dostal,co se mu stalo ani proč je všude kolem tolik krve.On sám žádné rány na těle neměl,přesto že jeho oblečení bylo nasáklé krví a silně zapáchalo hnilobou.Vedle na zemi ležela OBÁLKA!Namáhavě se zvedl a odešel domů.Dal si horkou koupel a přečetl si nedbale naškrábaný dopis.Šokoval ho!A to doslova!
Byl to dopis od UPÍRA!Dopodrobna popisoval ,jaké změny ho čekají a jak probíhá proměna člověka na upíra.Dain dopisu absolutně nevěřil,ale stalo se mnoho věcí,které ho donutily o celé věci přemýšlet.Proměna trvala pět dní a byla velice bolestivá.Po celou tu dobu se doma celý propocený svíjel v křečích a řičel bolestí.Poté na sobě pozoroval několik věcí!Mnohonásobně se mu vyvinuly všechny smysly,byl nepřirozeně silný,měl tmavé pevné nehty,na těle mimo obočí,řas a vlasů,neměl jediný chloupek,byl velice bledý,dokonce se mu výrazně zašpičatila brada.Zuby mel velice ostré a špičaté,ze všeho nejvíc ho však děsila záliba v krvavém mase a párkrát se dokonce přistihl,jak upřeně zírá na hrdlo své kolegyni,se kterou sdílel jednu kancelář.I když jedl velmi často a vydatně,nedokázal zastavit pocit hladu a bolest žaludku,kterou cítil každý den.Jednoho večera, když si dopřával obrovskou porci syrového masa, na zlomek vteřiny spatřil svůj odraz ve skle akvária ,a byl si stoprocentně jistý,že zahlédl rudý záblesk ve svých očích..Když se v práci kolegyně zranila nožem a Dain začal nepříčetně vylizovat krev,která odkapávala na zem, to už byl pro něj vrchol.Jakkoli před časem ignoroval upírovu výzvu,že se musí setkat,teď byla pro Daina jediným možným řešením.Ze strachu ,že by mohl ublížit někomu ze svých blízkých,odešel Dain navždy!
Tvor zmizel!Byl rychlý jako blesk.Dain se nejistě zastavil a naslouchal.Jeho citlivé uši zaslechli,každého tvora v okruhu několika desítek metrů,jen upír jeho sluchu úspěšně unikal.ZASE!Zase to odporné uchechtnutí.Dain prudce vzhlédl vzhůru.Pozdě!Upír,který byl po celou dobu na stromě,hbitě seskočil,měkce dopadl na čtyři,svižně vstal a tvrdě Daina uhodil do prsou.Ten se zapotácel ,vykřikl a prudce padl naznak k zemi.Upír se škodolibě zachechtal.
,,Vždycky takhle vyděšeně kvičí,ti nováčci!“Zasyčel a sledoval,jak se Dain zvedá ze země a znechuceně na upíra hledí.,,Ty mě ale zajímáš.Vydržel jsi s lidmi dost dlouho.Obvykle přilezou hned čtvrtý pátý den.Bude z tebe dobrý upír!Pomocník!Sluha.“
,,Sluha!?NIKDY!Neprosil sem se tě o to ,aby’s ze mě udělal zrůdu!“vyprskl Dain zlostně a pořádně si upíra prohlédl.Byli si velice podobní.Upír byl jen statnější a obličej měl poznamenaný bojem – byl samá jizva.
,,Být upírem je čest!Nikdy se ke mně nebudeš takhle chovat,rozumíš?!Já tě naučím poslušnosti ty špíno!“Zavrčel,popadl Daina za vlasy a mrštil jím o strom.,,Jestliže mě zradíš nebo nebudeš poslouchat,tak tě zabiju!Neposlušného upíra nemůžu potřebovat,jasný?

Kdykoli si můžu opatřit jiného pomocníka.Víš,kolik sem jich už měl?!Věř ,že to pro mě není problém rozmačkat tě napadrť!“řval vztekle,zatímco se polámaný Dain zvedal ze země.
,,A teď řekni ,ano pane,rozuměl jsem‘!!!
Chvíli bylo ticho.Oba na sebe jen zlostně hleděli.
,,Ano pane rozuměl jsem.“řekl Dain po několika nekonečných minutách a znechuceně se odvrátil.Nenávidím tě!Tak moc tě nenávidím,a jakmile budu mít příležitost zradím tě nebo zabiju! Pomyslel si a zpříma na upíra pohlédl.
,,Tak,velmi dobře!Hodný!A teď se jdeme nakrmit!Určitě máš hlad!“
Dain nervózně polkl a poté zmizeli spolu s upírem ve tmě………..
Autor Dhampir, 04.03.2006
Přečteno 781x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jj pekný moc pekný ale zkus nekdá napsat neco delšího....nebylo by to pšatný!

23.06.2007 12:03:00 | Mecki

Působivá povídka, ostatně jako vždy, jen ten konec je až moc otevřený. A moc se mi nelíbí rozhovor Daina s upírem, je takový... strnulý. Jinak super!

14.06.2006 12:22:00 | Sokolička

Máš skvělé nápady. Super

20.03.2006 12:35:00 | Peprmintka

je to jako vzdy gooood ty upirko

13.03.2006 19:23:00 | bxXxr

Líbí se mi nápad s tím dopisem, ale jinak být upír je trošku něco jiného než popisuješ. Vzato z druhé strany orginalita se vždycky cení.

06.03.2006 09:32:00 | Durcenwe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí