Roger Simps a Jack Rozpalovač - část třetí

Roger Simps a Jack Rozpalovač - část třetí

Anotace: Orlando Bloom? Viktorie? Roger Simps? Keanu Reeves? Kapitán Keneth? Nerozumíte? Ani já ne!

Sbírka: Příběhy Rogera Simpse

V pravé ruce svíral kapesník napuštěný eterem. Stál před jejím bytem Zazvonil. Když se celou minutu nic nedělo, zazvonil znovu. Náhle se zpoza něj ozval smích. Otočil se a zjistil, že zírá do hlavně prapodivné pušky. A tu pušku držela Viktorie. "A heleme se, kdopak je tady? Hádám, že už ti to došlo, co?" zeptala se a její ostrý pohled ho znejistil. "A co mi mělo dojít?" zeptal se zmateně Roger. "Nedělej ze sebe tupce, nesluší ti to." odvětila Viktorie. "Mělo mi dojít, že tak dobrý detektiv jako jsi ty na to přijde." pravila a pevněji sevřela pušku. "Na co jsem měl přijít?" zeptal se už podrážděně Roger.

"Na to, kdo za ty vraždy může, Rogere." ozval se zezhora hlas. Deset metrů
nad ním se vznášel Keanu Reeves. "Odlož tu pušku Viktorie... je konec. Už několik dní tě
pozoruji. To ty jsi zodpovědná za ty vraždy, k nimž tu došlo." pravil načež se ústí hlavně
zamířilo na něj. "Aha, takže jste se rozhodli to skončit. Bezva, jenže jste se přepočítali,
pánové. Tohle není normální puška, tohle je plasmová zbraň. Tomu neuhneš ani ty, Keanu
Reevesi." pravila a pak vypálila. Keanu Reeves provedl zajímavý vzdušný obrat, vyhnul se
střele nicméně is spálil svůj černý plášť, což vedlo k jeho ztrátě stability a následnému
pádu.

"Viktorie... to ty jsi ta, kdo zabíjí..." překvapeně se tázal Roger. "Aha,
takže náš moudrý detektiv to přecijen nevěděl." řekla Viktorie a namířila pušku na něj.
"Proč?" zeptal se náš detektiv. "Proč to děláš, Viktorie?" ptal se. "Odpovím za ni." reagoval
Keanu Reeves. "Viktorie nebyla ženou vždy. Nechala si operací změnit pohlaví aby unikla před Hankou Fontánkou. Předtím byla známá jako Orlando Bloom. Ale za změnu pohlaví utratil všechny prachy a zbyla mu jen plasmová puška. Tak střílel prostitutky a obíral je o prachy." vysvětlil. Roger se popadl za ústa aby nezvracel. "Takže jsem to dělal s chlapem?" ptal se zhnuseně.

"Nemrač se tak, Rogere, stejně budeš za chvíli mrtvý." řekl(a) Viktorie/Orlando a na chvíli ztratil(a) pozornost. V ten okamžik Keanu vyrazil k ní. Ale byla rychlá. Vystřelila. Keanu se však rozočil a plazmovou střelu odrazil zpět. Orlando uskočil a střele se uhnul. Pak se ozval výstřel. Soukromý detektiv Roger Simps držel v ruce Magnum Uberbrutal, třicetikilogramový revolver, který vždy nosil v plášti. A Orlando měl na svém poprsí na levo krvavou skvrnu, jenž se stále zvětšovala.

"Proč Rogere? Myslela jsem, že mě miluješ." ptal se dívčím hlasem Orlando. "Protože seš chlap. Fujtajbl." řekl Roger a vystřelil po druhé. Tentokrát zasáhl střed čela. Orlando/Viktorie se sesunul(a) k zemi a konečně upustil(a) plasmovou pušku. Roger vyrazil k tělu a pušku sebral. "Případ vyřešen. Teď se musím jít vykoupat." řekl si sám pro sebe Roger. "Můžu s tebou? Umyju ti záda." navrhl Keanu. "Ani omylem." řekl Roger a vznesl se do vzduchu, přičemž konečně začal zvracet, odnášejíc si plasmovou pušku s sebou. "Jen si leť Rogere, já tě jednou stejně dostanu." zašeptal si sám pro sebe s úsměvem Keanu Reeves.

"Dobrá práce Rogere, dokonce jste ji střelil jen na takových místech, aby mi to nevadilo." řekl kapitán Keneth. "Kapitáne Kenethe, rád bych se vás na něco zeptal... mrtví chlapi..." soukal ze sebe Roger. "Fuj, nemluvte mi o tom. Něco takového bych nedělal." řekl kapitán. "Pak bych vás měl upozornit..." řekl Roger a náhle se zarazil. Tenhle chlap pálil doutníky kde to jen šlo a furt mě štval a znechucoval, proč bych ho měl varovat, že je to ve skutečnosti Orlando? "Na co upozornit?" zeptal se překvapeně kapitán. "Ale na nic. Budu muset opustit město, Keanu mě dohnal." oznámil Roger.

"Ovšem. Hodně štěstí. Teď mě omluvte mám práci." řekl kapitán a ďábelsky se usmál. "Až s tím budete hotov, přečtěte si patologickou zprávu." řekl Roger během odchodu, zády otočený ke kapitánovi. Jeho úsměv byl v té chvíli ještě o dva stupně ďábelštější. Z pláště vytáhl plasmovou pušku a přehodil si ji přes záda. Vyšel ven z policejní stanice. Stála tam Hanka Fontánka. "Zabil jsi Orlanda. Víš co to znamená?" zeptala se. "Nevím." odvětil. "Nyní se poženu za tebou. Až na kraj světa, tak jako před tím za ním. A pak..." říkala, ale náhle její tělo zasáhla plasmová střela.

Roger sklonil zbraň. "To už by pro dnešek stačilo, Bože ty *****!" vykřikl Roger do tmy a vznesl se do vzduchu. Už toho všeho měl dost. Letěl tmou, nevěděl kam, ale bylo mu to jedno. Hlavně pryč z tohodle zvráceného místa.

Autor Trystan ap Tallwch, 02.07.2012
Přečteno 446x
Tipy 2
Poslední tipující: Findë
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuji za konec :)

05.07.2012 17:58:23 | seh

sorry, na lepší jsem se nezmohl

06.07.2012 01:10:33 | Trystan ap Tallwch

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí