Kane - cesta krve

Kane - cesta krve

Anotace: moje po dlouhé době nová povídka tak snad se bude líbit jest to pokus o dobrou povídku

Zazvonil mobilní telefon, generál štábu si sáhl do kapsy u kalhot. Podíval se, kdo volá. Povzdychl a zvedl to. Zdrastvujtě tavarišť, došlo ti moje blahopřání k narozeninám? Ano došlo, velice mě potěšilo. Měl bych zájem o jednoho tvého muže… O koho jde? Ten o kom si mi vyprávěl u mě v baru.
A kondolence? Neboj, dorazí jako obvykle. Generál položil telefon a šel zařídit podrobnosti k transakci jejich obchodu.
Kane, sedí na posteli a brousí si nůž. Přijde za ním voják „Máte se dostavit okamžitě za svým velícím důstojníkem“. Kane, klepe na dveře „vstupte“. „Jsem, zde na Váš rozkaz pane“. Posaďte se. Víte, proč jste zde vojáku? Ne Pane. Mám zde pro Vás připraven propouštěcí protokol. Mohu promluvit? Pane.
Ano vojáku mluvte. Proč Pane? Je to příkaz vyšších míst. Je mi to líto vojáku. Bylo mi ctí s Vámi sloužit.
Ano Pane! Mě též, dovolte mi odejít. Ano, rotmistře smíte, ať se Vám daří. Rotmistr zasalutuje, otočí se a odejde z místnosti.
Venku, když vyšel, z budovy C se zastavil a snažil se rozdýchat a pochopit propuštění z aktivní služby.
To snad není možný! To je zlý sen. Sebral se, chtěl si jít sbalit, v tom se potkal s rotným, co měl dnes službu. Ten se zeptal, co se stalo… Pane! Pohov rotný. Smím, promluvit pane? Ano smíte. Proč jste tak naštvaný, děje se něco? Do toho Vám nic není, ale dobře… Odcházím, propustili mě. Tak mějte moje rady na paměti, hodně zdaru rotný. Zasalutuje.
Sebral se a šel na blok a což jsou ubikace. Celou cestu byl ještě nasranej a mrzelo jej, ho to. Když dorazil na blok a posbíral si svoje bágly, do kterých, si začal balit svoje věci včetně uniforem. V jednu chvilku se zamyslel, chytl se za psí známky, zavřel oči a vzpomínal na ty chvilky spojené s armádou a akcemi. Probral se ze sna, dobalil, převlíkl se do důstojnické uniformy, nasadil čapku a šel. Vyšel z bloku a zamířil si to ven z objektu kasáren moskevské armády a potkal svého kamaráda se kterým, sloužil podali si gestikulativně ruce na pozdrav tak jak se zdravily. Eugenij Topolovič se jej zeptal:
Kámo, co blbneš… dneska není důstojnický ples. Vtipný! Co se stalo? Dostal jsem propouštěcí dokumenty, tak odcházím. To jako proč! Kurva to jako propustí to nej., co tu maj. Vždyť se mluvilo o tvém povýšení. Tak mě raději propustili, to neřeš „všichni jsme povolená ztráta neboli POSTRADATELNÍ“. Aha, no super! Tak se měj, brácho a drž se, nezapomeň „krýt si záda“. Objali se a Topolovič jej šel doprovodit i za cenu, že by mohl mít zle. Po zbytek času co šli k bráně, byli ticho, protože oba to sralo a mrzelo. Došli k bráně, rozloučili se a Boris Dragov se ocitl za bránou svého domova vypovězen. Tak si to razil na autobusovou zastávku, kde čekal na autobus. Při čekání na autobus si sáhl do kapes a vytáhl klíč od baráku, co si při službě nechal postavit. Těšil se, až přijede domů a pozdraví se s rodinou. Nastoupil do autobusu. Vyrazil směrem k domovu.
Když dorazil, po 2 hodinách domů odemkl si dveře a vešel. Vyrazilo mu dech to, že je doma prázdno. Nejdříve si myslel, že jeho žena Světlana šla s malou nakoupit. Sundal si kabát a čapku a šel si vybalit. Vešel do kuchyně, kde byl opřen dopis o vázu na, kterým stálo, že ho opustila.
Ahoj Borisi,
mrzí mě to, ale už takhle žít dále nemůžu. Každé ráno se budím se strachem, jestli ještě žiješ a čekám jen, kdy u dveří zazvoní někdo od Vás a předá mi dopis… Tak se nezlob, ale bude to tak lepší jít každý svým životem. Promiň.
Tohle byla pro Borise ta nejhorší rána, co mohla. Nejdříve ráno propuštění ze služby a teďka rozchod. Sedl si do křesla, svírajíc dopis v rukou. Byl, konsternován nevnímal své okolí. Po chvíli kdy se probral z toho transu, zmuchlal dopis, zahodil jej. V tu chvíli mu přišla sms ve které stálo: Chceš práci!? Dostav se do baru „U koně“ dnes kolem 18:30 podrobnosti v baru.
Oblékl se do svých metalových hadrů, co měl doma a vyrazil. Boris vyrazí na zastávku autobusu, kde čeká, než mu přijede jeho linka, nastoupí a jede až k hospodě, kde vyleze a jde, dovnitř přijde přímo k baru a tam se ptá barmana: Dostal jsem sms, že se tu mám zastavit pro bližší info k práci. Ano, vydrž, zavolám, že si zde. Barman zvedl mobil a volal Bossovy. Je tady mám ho poslat? Pošli mi ho sem.
O pár měsíců později.
Boss sedící v kanclu, probírajíc svoje záležitosti a další obchod. V tu, chvilku mu zazvonil mobil, který zvedl… Ruslane? Máme problém… Jde o jeden obchod. Byl, vyzrazen volala mi naše policejní spojka, která mě informovala o celém ději, co se stalo. 3 naše lidi zatkli federálové a zásilka byla, zabavena za vším stojí náš slavný Boris. Seš si jistej, že to byl Boris? Mám, to opakuji od spojky! Takže zrada! Víš, co máš dělat, nezklam mě. Vím! Boss položil mobilní telefon, vzteky praštil do stolu a nasraně se podíval a řekl: Chci ho mrtvého!!!
Ruslan položil telefon a pokynul na své dva komplice, aby se zvedli a připravili. Vstávat pánové, máme práci! Všichni vstali a ty dvě gorily si natáhli, kukli a připravili si zbraně. V tu, chvilku začal hon na člověka. V tu chvíli se Ruslanovi na obličeji vykouzlil zákeřný úsměv. Konečně se plní moje plány, bylo již na čase. Šéfe, co se vůbec děje kam jdeme? Kurva, zavři hubu, ptal se tě někdo na tvůj názor, platím tě snad za to, abys myslel nebo za to abys dělal, co ti řeknu. Snad bychom mohli vědět, kam jdeme po zuby ozbrojený… (Banka, vloupačka nebo někoho sejmout). Ruslan se nasere, natáhne kvéra přijde k Jevgeniji, strčí mu kvéra do držky. Ještě budeš tak zasraně chytrej a, nebo budeš dělat, co ti řeknu. Pokud s tím máš, problém můžeme to vyřešit rovnou na místě. Jevgenij zahýbá hlavou, že s tím problém nemá. Sem rád že si rozumíme soudruhu. Jinak pro, tvojí informaci, šéf nakázal sejmout Borise, ale mi to trošku pozměníme sejmem jeho spratka a jeho zasranou manželku.
Ale šéf nám nakázal zabít Borise ne? To asi nebude rád, když nesplníme to, co jsme měli splnit.
Ruslan se otočí. Všimnul sis, že je tady někde s námi Boss. Já tedy ne! Tak kurva zavři hubu a zkus to posrat a proženu ti hlavou kulku. Hovada, pokud dneska všechno vyjde, jak má, povýším na post, který mi právem patří, a vy povýšíte se mnou, tak to neposerte. Jdeme.
Boris sedíc v hospodě užívajíc svých peněz z poslední mise. Když dopíjí, svojí vodku, mu zazvoní v kapse telefon s příchozím hovorem od neznámého čísla. Tak jako ty si mi sebral to nejdražší, tak seberu já tobě to nejdražší. Ani sem netušil, až jak moc je příjemné svírat její hrdlo v rukou. To seš, ty Ruslane? Pokud jí zkřivíš, jedinej vlásek na hlavě uštvu tě jako prašivýho psa. Přede mnou neutečeš.
Ale Borisi, Borisi zapomínáš, že nejseš v postavení, kdy můžeš diktovat. Teď držím trumfy v rukávu já ne ty. Víš, jakou práci mi dalo tuhle pomstu připravit? Původně, sem měl zabít tebe, ale pak sem zvážil situaci a rozhodl se, že když tě zabiju, ti vlastně pomůžu, a proto to uděláme trochu jinak. Chci, aby si trpěl ty, zasranej hajzle. Kane, skočí v rozhovoru Ruslanovi do řeči. Teď zavři hubu a budeš mě vnímat. Vím, o co ti jde, ale za to nemůže nikdo jiný než ty sám, ty si pokurvil, několik zakázek hrabal sis, do kapes myslel si sám na sebe. Rozvracel si naší rodinu, kdež to na rozdíl od tebe u mě byli, jsou a budou vidět výkony. Já nerozvracel rodinu a nehrabal si rubly do sví kapsy. Víš já sem učenej a bylo mi doslova mě vtloukáno do hlavy, že rozkaz je rozkaz. Za splnění odměna za neuposlechnutí smrt. V tom je ten rozdíl mezi námi, proto já šel nahoru a ty si spadnul dolu jako nula. Ty zkurvysysnu, že tys nerozvracel rodinu? Já sem člen rodiny já sem ta podstata, já jsem ta kurva hlavní podstata. Ty seš pouho pouhý hovno, který si nakráčí, vyžere všechno, co může a bude mi tu kázat o morálce? To snad nemyslíš vážně Borisi! Ty seš ta nahraditelná část, která je postradatelná. Když myslíš, Ruslane, nechám tě při tom. Stane-li se něco mí rodině tak si pamatuj, že ty seš ta postradatelná část, kterou hodlám nahradit. Teďka si myslíš Borisi, že si mi nahnal strach co? Já ti hodlám, ale dokázat, že se tě ale absolutně nebojím. Tak se měj pěkně Borisi. Už musím končit, mám tu práci. Rád bych si povídal, ale tvoje žena čeká. Zavěsí. Boris vytáhne peníze z kapsy, hodí je po barmanovi v domnění, že jeho manželka žije, se sebere a jede za ní domu. Jenže po příjezdu k jejímu domu zjišťuje, že to bohužel nestihnul. Zvedne telefon, volá svého kamaráda kněze. V telefonu mu líčí, co se přesně stalo a kde se nachází, prosí ho o pomoc. Kněz, se ho snaží uklidnit, jenže v Kanovi v tu chvíli se probouzí pomsta. Kněz mu radí, ať zavolá policii a vše nechá na policii. Kane, ale odmítá, hodlá si vše vyřešit sám a jen prosí kněze, aby přijel a důstojným způsobem doprovodil jeho ženu na poslední cestu. Otec s nevolí přijímá, protože Kanův plán je výplodem samotnýho ďábla, který mu tiše našeptával. Kane, položí telefon, odjíždí na svůj byt, kde se hodlá vybavit a začít, 3. světovou válku.

2. část
Byl pochmurný den, kde každý někam spěchal chaos a bordel byli dnes na denním pořádku
Kdesi v zapomenuté špinavé uličce, kam by nevlezla živá duše, pokud by nemusela a, nebo by nechtěla souložit. Tak se odehrával odporný zločin. Uličkou procházela jedna bezbranná duše, která si chtěla v ten den ukrátit cestu domů, což se jí, stalo osudový, pač ji tam, přepadl drogový dealer, který navíc byl sjetý. Chtěl si vrznout a tak se jí snažil násilím zmocnit. Což se mu skorém povedlo. Z ničeho nic kdesi tam si se vzal zahalený člověk, co vstoupil do uličky a šel ladným ledovým až pochmurným krokem. Zahalen dlouhým kabátem na hlavě klobouk hlava sklopená. Postava se stále více blížila, násilník se snažil zmocnit situace. Řval na něj: Co jsi zač, vypadni, tady nemáš co dělat!!! Co seš, Hluchý? Nebo co!! Postava nereagovala a stále se blížila, čím dál tím více jako by ho ani nevnímala
Násilník čím dál více se nasíral, protože nemohl dokončit, co chtěl. Když byl na dosah, rozpoznatelnosti tak teprve násilník rozpoznal, že asi půjde o muže v masce. A tak se zase snažil zmocnit situace. Co jsi zač!!! Vypadni nebo přijdeš k újmě!!! Kane, stále nevnímal a blížil se. Najednou se zastavil a zůstal stát se skloněnou hlavou. Násilník vytáhl nůž a Kane, se jízlivě usmál. V tu chvilku začal mluvit spíše odříkat jakoby nějakou mantru, což násilníka trochu děsilo, ale nechtěl to dáti najevo. Ďábel tiše našeptával. Pro svůj neúspěch cítil se hrozně. Ďábel jest jedna ze dvou stran mince
Kterou si hodíš? Bůh tě stejně nespasí. Násilník tasí nůž co má u sebe a rozeběhne se na Kana v tu, chvilku, když násilník dobíhá na mušku, Kane, tasí beretu ráže 9 mm. Násilník dostane strach a zastaví se. Kdo ksakru jsi? Ke komu patříš! Kdo tě najal! Zkus mě provrtat a věř, že si tě najde, zbytek mojí party, kteří si tě podaj jako sup mršinu. Kane se, usměje, a podívá se mu přímo upřeným, ale chladným pohledem do očí, a praví: To kdo jsem, to co jsem a od koho pocházím, je vlastně tebe by teďka mělo zajímat, jestli zemřeš, nebo budeš žít, je to jako loterie nikdy nevíš, co ti padne. Ale máš štěstí, já jsem Soudce porota a kat v jednom. Násilník klečí a strachy hlas se mu chvěje jako povolená struna kytary když je rozladěná. Hele víš, co ti povím, si sračka, nula nejsi víc než sem já nebo kdokoli tady. Jen si hraješ na superhrdinu a nosíš tenhle hábit ale ve skrytu duše si srab jako já sám, tak kurva čím se lišíš, jsme stejný jen, každý sloužíme jiné straně. Hmmm……, Pravda, v tom máš pravdu, každý sloužíme jiné straně. Proto taky teď a tady je konec tvé cesty. Pamatuj Vždy je Predátor a lovná zvěř. Hádej, na kterém postu potravního řetězce jsi? Néééééé prosím tě jen to ne!!!!! Hmmmm, ale ano. Když násilník padá držkou k zemi až je slyšet křupnutí čelisti, tak se zas Kane, usměje. Poté zandá svou zbraň, ze které se kouří od výstřelu jako z elektrárny. Sáhne si do útrob kapes svého krásného kabátce a vytáhne kus umorousaného papíru a pero. Zadívá se, na papír poté škrtá jméno ze seznamu, které jako první, uklidí zas zpět do kapsy, kde před tím vytáhl, otočí se, a jde zpět uličkou ven do centra denního chaosu. Není se čemu divit, že nebyl výstřel slyšet.
Tu noc se v klubu 6.6.6 odehrával metalový koncert, kdy se stala ta chladnokrevná poprava. V tu chvilku kdy Kane, mizel v dáli jako duch v oblaku výparů z kanálu a mlhy co se linula tou uličkou. Vystoupil ze zadních dveří, co vedli do klubu jako únikový vchod jeden metalák. Co žváro si chtěl zapálit, bohužel než to stačil udělat, všiml si toho masakru a žaludek se mu dral ven spíše ten obsah. Tak hned zvedl mobil a volal na tísňovou linku, co se stalo, aby sem někoho zavolali. Dobrý večer prosím vás ihned sem pošlete havrany a chlupatý bože můj to je děsný dělejte bože!!!! Dobrý večer pane, prosím vás uklidněte se a v klidu mi sdělte, co se stalo a kde se to stalo a vaše jméno.
Doprdele jste snad debilové nebo co jako mám tu hrozný masakr na rohu ulice Kingston a Lincolnovi ten chlap co tu leží, nemá hlavu, všude se válí jeho zbytky a moře krve pošlete sem sakra někoho.
Dobrá ulici víme i co se zhruba stalo a jak se jmenujete a vaše číslo ano? Doprdele myslíte, že je na to čas možnost si sjednávat rande do hajzlu! Stala se tu chladnokrevná vražda a viník je teďka někde na útěku jako a vy si chcete měnit číslo!!! Prosím vás já vás chápu ale tohle je standartní postup a musím ho dodržovat, jinak bez toho vám nemohu pomoc tak prosím sdělte číslo a jméno! Jason Von Stölc a číslo 606 292 384. Hned tam posíláme policii a lékaře. Na ty je už pozdě ten člověk by spíše potřeboval plastiku! Po té položí mobil. Po chvíli přijíždí policie města Hadower. Na první pohled bys řekl, že ten vyšetřovatel není vyšetřovatel ale hospodský násoska a prudič. Tak moc mu neodsekávej, moc nemluv, táhne ti z tlamy jako z kanálu v té nejhorší čtvrti. Pozor jde k tobě doprdele je nasranej jen co tě vidí. Dobrej, tak co se to tu kurva stalo mam tu chlapa, co mu není vidět do tváře a před sebou santusáka bože kurva co je to dneska za den. Připálil si doutník a uklízel si zippák, v tom mu metloš odpověděl. Hele chápu, že seš proti máničkám zaujatej a že seš prudérní, ale já jsem nic neudělal, jen sem si šel připálit cígo o pauzu při koncertě a najednou tu vidím tohohle bez ksichtu a vy sem dojedete a začnete mě urážet, aniž byste mě vyslechl, co se stalo! Tak laskavě mě vyslechněte, nebo se seberu a jdu si domu lehnout, protože toho mam dneska už plný zuby! Co to! Co si říkal, já sem asi špatně slyšel. Myslíš, ty vagabunde zatuchlej, že když máš dlouhý vlasy a koženou bundu že si frajer co?! Na co si tu hraješ. Myslíš, že bys mou práci zvládl líp? Co ty buzno jedna zatuchlá! Já sem tu zákon já sem tu pořádek jestli nechceš nakládačku a poležet si u nás tak drž hubu a odpovídej, jen když seš tázán! Ok dobře vy jste tu šéf. Do toho bordelu a velkého průseru se objevila dodávka celkem omlácená taková, že by do šrotu vhodná byla. Dveře, se otevřeli a vystoupila krásná žena, mladá odhadem tak 20 let s průkazem houpajícím se na krku. Snažila se dostat přes dav policajtů, kteří tam stáli a bránili jí. Tak sakra pustíte mě, jsem novinářka z Daily Grey. Mám to tu natáčet jasný!
kurva práce co tady dělá zase támhleta tohle je kurva na aspirin, Bože! Vemte ji a vyrazte ji odtud sakra, tohle je místo činu. Vyšetřovatel se otočí a jde rázným krokem k shluku policajtů, co brání novinářku se dostat na místo činu. To po každý když se něco stane, já vás budu vyhazovat, dámo! Věřte, že nebudu, prostě se seberte a vypadněte a neserte mě, už toho mam dost máte celkem dvě možnosti a to odejít, nebo teplá cela, tak si vyberte! Kdy vaše zabedněná palice pochopí, že to je moje práce a že jí musím dělat. Vy poslouchejte ten výraz, co jste použila jako bych neslyšel a seberte se a vypadněte myslím to vážně a opakovat to už nebudu! Novinářka si vzdychla a prohodila do větru:
to je super zase bez senzace a já zas nic nemám, šéf mě vyrazí, tohle mi dělá ten kretén naschvál. Tak lidi balíme, jedem domu. Otočí se a odchází a nasedá a odjíždí pryč od místa činu, kde se to už pomalu uzavíralo.
O pár hodin když Boris Dragov znám nočnímu městu jako Kane, dorazí do svého bytu na konci města.
Shodí ze sebe svoje hadry, co připomínají laciného rock metaláka, odzbrojí se, pás se zbraněmi pověsí na věšák nad stolem. Odebere se do kuchyně, kde si otevře flašku dobrého kvasňáku zvaný Svijany a usedne do křesla, kde si vyndá z kapsy na prdeli papír kde má jména lidí a odškrtne si prvního člověka.
Sklopí do svých dlaní hlavu doslova tvář poté, co hlavu zvedá, v dlaních mu zůstává maska, kterou sundává jen opravdu, když je sám a to na chvilku a to když ho dohání hnusné můry z války. Když, se hlavou linou, děsivé a běsnící vzpomínky, na tu válku tak se napřáhne a hodí flaškou, která se rozbije o stěnu pokoje, mu zaplavili. Dopije si svůj kvasňák nasadí si masku, odkrkne si a jde si lehnout. Druhý den ráno když se probere v 5:20 místního času tak provede osobní hygienu, hodí do sebe teplé kafe, pár koblih oblíkne se do pracovního a vyráží do supermarketu. Kde je to celkem nuda chození do kola jako u debilů, ale je za to celkem slušně placený. Sice že by z toho byl boháč to ne ale na činži a jídlo má, co by chtěl, když byl propuštěn, za trojnásobnou vraždu z vězení nikdo jinej ho s lepším platovým ohodnocení nevezme a tak je nucen dělat tuhle práci. Když končí ve 20:00 nočního času tak si zajde pro batoh a vydá se do ulic na lov. Tak jak se plouží půlnočním městem, kde ani lampa pořádně nesvítí tak jemu dobře doslova ozývá, tma je pro něj spojenec defakto nástroj jeho ďábelského umu. Když, dojde na roh ulice, rozhlíží se po baru pumpa. Hle zpozoroval poutač s pivem a názvem toho pajzlu zastavil, zavrčel a vrazil nasraným krokem dovnitř. Burani v tom najednou zpozorněli a všimli si cizince dost vyzývavě oháklého. Cizinec lehce nahrben ladným dalo by se říci, až chladným krokem vyrazil k baru, kde se usadil a čekal. Po chvilce se k němu otočil barman a zeptal se. Z daleka cizinče z daleka? Kane, zůstal nehybně sedět, jen bylo slyšet, jak hluboce dýchal. Barman se ozval po druhé.
Tak jinak cizinče co ti mohu nabídnout? Kane, zpozorněl, sáhl si do kapsy svého koženého křiváku a vytáhl fotku a ozvalo se. Kde ho najdu? Prohlásil nasraně. No to seš velkej cvok nebo sebevrah, protože na něj nemáš z něj je tu každej posranej. Kane, znova prohlásil to samé, ale více nasraně až se z toho postavili dva týpci. Kane, mrštně vyskočil a otočil se s beretou v ruce a nabil. Tak co vy zasraný vesnický Burani!!! Chcete si zatrsat!!! Být, tebou cizinče nedělal bych to, jenž ti život milý! Jinak si jdi rezervovat místo na místním hřbitově. Neměj Péči, tohle není tvůj boj!!!! Burani si svůj čin rozmysleli. Barman uznal, že asi svou prosbu myslí vážně a dal mu to, oč žádal. Kane, se sebral, zvedl se, a jak přišel, tak odešel.
Když vylez z toho zavšiveného pajzlu, tak se rozhlídl čert, ví proč. Sáhl si do kapsy a vytáhl informaci, pro kterou si došel. Zamířil do svého bytu, když tam dorazil, bylo něco kolem 11 hodiny v noci. Zašel, do obývacího pokoje si sedl, podíval se na sebe do zrcadla. Vytáhl si sadu nožů zbraně jako pistole boxery munici, vypadalo to tam, jako když chystá třetí světovou válku. Začal si brousit nože s velkou vážností a láskou k chladné oceli jakou on sám k nim choval. Když dobrousil, sáhl po ještě horší věci, než byli nože v jeho rukou. A to střelné a palné zbraně. Nikdo by nevěřil, že z obyčejného zlodějíčka co uměl trochu se zbraněmi, se postupně přes vraha malých ryb, který lovil pro ruského bosse, se stane masový psychopat, který dychtí po krvi a pomstě. Když začal nabíjet kvér po kvéru hlavou se mu honilo jen jedno, dostat jednoho, po druhým takovým způsobem, aby co nejvíce trpěli. Dokončil nabíjení svých zbraní v tu chvíli přišlo oblíkání do ,,řeznického´´ mundůr, ve kterým prováděl, ty zvěrstva, který se plnili ulicemi, více jak krysy v kanále. Když je pomalu na odchodě, zkontroluje si čas, kolik je právě hodin, zbývá mu na odchod ještě pár minut, tak se zastaví a zapne si televizi, aby viděl co se ve městě děje, spíše aby zjistil, zdali se o něm mluví nebo ne. Když zapne televizi a tam běží první program, který naběhl, tak tam asi minutu běžela nějaká televizní soutěž, než byla přerušena mimořádným zpravodajstvím, ve kterém byla reportáž, o vrahovy co který v městě zabíjí.
Dámy, a pánové momentálně Vám přinášíme mimořádné zpravodajství o tak brutálním masakru, že to nezná dějin. Městem se šíří maniak, kterého se lidi bojí, a policie stále nemá žádné informace o tom, kdo by to mohl být. Po rozhovoru s federálním agentem, který vede vyšetřování, nám bylo sděleno, že vrah je tak chladnokrevný, precizní a z místa činu odchází bez ponechání důkazů. Podivné na tom je, že masový vrah, který nám není znám, si vybírá oběti místního drogového gangu, který byl kdysi zapleten i do pár vražd. Likviduje jednoho po druhým, z chirurgickou přesností. Policie vydala příkaz, aby nikdo nevycházel, po sedmé večer nevycházel ze svých domovů. Tento příkaz byl vydán z důvodu prevence ochrany. Tímto končíme mimořádné zpravodajství.
Zasměje se, vypne ovladačem televizi a odejde z bytu pryč. Když je takhle po těch starých činžovních schodech jak jde schod po schodu tak mu pod koženou bundou cinkají nože a kvéry, celkem je to dost slyšet jako by chtěl, schválně přitáhnou na sebe pozornost. Když vylez před činžák, kde bydlel, rozhlédl se a vyrazil směrem k dalšímu svému cíli, bral to postranníma uličkama, protože všude se to hemžilo policajtama a federálama. O pár metrů dál, kam on sám měl namířeno, byla i velice dotěrná nadějná novinářka co sháněla informace o vrahovi ani by jeden nebo druhý o sobě věděli, že na sebe narazej bohužel se tomu nedalo vyhnout, shoda náhod kdo ví. Vrah se nebezpečně rychle blížil k svému cíli. Jenže ta fetka s kudlou nevěděla, že dneska zařve spíše, byla tak naivní, že si myslela, že ona to zastaví a něco změní.
Ty vole kámo, věř mi, že tenhle kamarád co u sebe stále nosím je tak ostrej, že by i krk tomu zkurvysynovi krásně podřízla. Hele zatím mě nikdo neporazil všechny co se, se mnou snažili měřit, sem poslal si zatančit se smrtí valčík. Hmmm si vtipnej docela ty si neslyšel ty zprávy, že je to řezník, specialista na to co dělá a že jde jen po takových, jako seš ty? Vzpamatuj se a raději se taky doma zabarikáduj. Hmmm dost si troufáš na, to kdo seš, nemyslíš! Aby, si se taky neseznámil s mým kamarádem. Hele klid chlape, jen sem chtěl říct, aby ses pak nedivil, až si vy dva dáte rande, co když seš ty zrovna na řadě co? Hmmm bral bych to, ukázal bych mu, jak se tančí valčík! Kdyby aspoň věděl, že jeho přání bylo vyslyšeno s radostí, že ani neví jak jemu vrah blízko.
O pár stolů dál sedí mladá novinářka, co na vrchol by chtěla. Snaží se po práci si dát drink a pozjišťovat pár informací o sériovém vrahovi. Když v tom najednou se rozletěly dveře a vstoupila mužská postava v koženém křiváku s třásněmi a v kožených kalhotech s postranním vázáním. Neznámí muž, si sedl za bar a objednal whisky. Novinářka se na něj upřeně dívala možná i trochu vzrušením dostala strach a tak se snažila, aby si jí neznámí muž nevšiml. Ale bohužel osud tomu chtěl jinak. Muž vzal whisky a namířil si to přímo k ní. Sedl si ke stolu, oči nespouštěl ze skleničky a mluvil: Co tak mladá holka dělá v pajzlu, mohla bys tady přijít k újmě! Snažím se tady najít informace o tom šíleném vrahovi, co se tady po městě poflakuje, ale moc se mi to nedaří, nikdo mi o něm nic nechce říct, jako by se každý bál, že když něco vyzradí tak ho zabije. Mohu-li ti poradit, dej od toho ruce pryč, nehledej člověka co je jednou nohou v pekle jako zatracenec. Jak říkám nehledej ho, on si najde tebe, ale radím ti, zvaž svou prosbu. Omluv mě musím jít mam tu ještě práci. Zvedl se a odkráčel od stolu, aniž by něco novinářka mohla říct zeptat se nebo poděkovat tak byl fuč. I když v tu chvilku ji proběhlo hlavou tak děsivá myšlenka že až tomu na chvilku začala sama věřit a zvedla se a šla zaplatit a dohledat toho neznámého přísedícího aby se zeptala na pár otázek. Kde nic tu nic jen ten zatracenej feťák zmizel i bez placení jako by se něco stalo nebo by se mělo stát.
Když Kane, uviděl, jak Feťák míří na WC, vyrazil za ním, vytáhl pomalu nůž z pochvy a zařval na něj
Přišel jsem si pro tebe, tvoje dny Jsou sečteny. Slyšel jsem, jak ses v hospodě vychloubal, že mě dostaneš, konečně chlap co má koule co se mi postaví to, mám rád. To se ten nůž nakonec bude krásně vrážet do břicha a v něm otáčet. Tak nezdržuj a pojď si to rozdat, těšil jsem se na to.
V tu chvilku, ho praštil do zátylku a feťák omdlel vrah si jej odtáhl ven do uličky postranními únikovými dveřmi. Po chvíli se feťák probouzí, a když přijde k sobě, vstává a chce se vrhat na vraha. Vrah zas vytáhne nůž a jde porcovat živé maso. Když už ho vrah má zpracovaného, že už nemůže nic jen dýchat mluvit a jen se dívat, tak vrah vytahuje beretu nabíjí, zamíří přímo mezi oči feťákovi a prohlásí.
Pozdravuj v pekle, pojedeš tam první třídou. Prosím tě chlape nevím, kdo seš a co chceš, ale nezabíjej mne, prosím jen sem žertoval, chtěl sem být někdo, na chvilku neber to špatně
Teďka přijde rozsudek smrti! Usměje se a vystřelí jednou, po druhý a potřetí, člověk by řekl, že se chce pojistit, ale on ne je to jeho takovej podpis jako se podepisuje Picasso na svoje díla tak on také se podepisuje po svém. O 20 minut později najednou zazněli 3 výstřely a mohutný řev a smích. Novinářka vyběhla ven odkud, se ten zvuk a střelba linula. Pane bože, mě je blbě. Tohle je normálně zvěrstvo. Kde mam sakra mobil!!!! Mladá a ambiciózní novinářka se snažila najít svůj mobil, známe ženy, když je něco rozruší natolik, že jsou roztěkaný. Když konečně mobil našla tak se snažila rozklepanýma rukama vyťukat číslo 911 což číslo na tísňovou linku policie. Po chvilce se jí to povedlo, telefon vyzváněl, po dobu co telefon vyzváněl z mrtvoly, která měla hlavu snad, na všech zdech ze zbytku těla tekla krev jak z řeky Missouri.
Dobrý den, mohu mluvit s kapitánem je to velmi naléhavé!!!! Dobrý večer, jak se jmenujete a co se přesně stalo a kde se nacházíte, udejte svou polohu! Kurva jste snad hluchej, nebo co musím nutně mluvit s kapitánem je to naléhavé!!! Jsem novinářka a mam pro něj naléhavou zprávu, tak mě kurva práce přepojte. Do háje hnedka prosím!!!! Novinářka, která v tu chvilku byla, v hysterické extrémní depresi a beznaději se snažila nějak domluvit s přitupělým policistou na druhé straně telefonního hovoru. Moc jí to nešlo ale nakonec i ten blbeček v uniformě ji přepojil. Prosím! Prosím vás ihned sem přijeďte je tady u baru mrtvola a asi vím kdo je váš člověk! Už zase vy!!! To snad není možný, kurva práce vy jste horší jak tornádo co se městem prožene a zanechá jen spoušť! Doufám, že jste na nic nesahala! Tak za prvé i já mam právo se jít bavit, do rockový hospody, a to, že vaše masové monstrum se tudy přehnalo, jako stádo splašených krav já nemohu. Za druhé buďte rád, že vám volám. A za třetí vím, jak asi vypadal a kdo bude další. Jedu tam a vy nic nedělejte a zůstaňte tam, kde jste a nehýbejte se jasný! V tu chvilku, kapitán místní policie praštil telefonem a zavolal svého kolegu a vydali se na místo činu. Když tam dorazili, uviděli úplně ztuhlou a bledou div nezvracející ženu, která volala. Kapitán nasraným krokem vyšlápl si to k ní, když k ní došel, zahodil zbytek svého doutníku na zem, zašlápl jej a podrbal se na bradě a řekl…. Vy jste snad debil nebo magor, já už fakt nevím jak vám to vysvětlit! Řval na ní rozlíceným způsobem, že by člověku slezla kůže a vlasy z těla. Reportérka se zmohla na jednu jedinou větu, na víc se nezmohla ne, že by to bylo, kuli kapitánovy ale byla tak hotová a zničená z toho co viděla, že ani nemohla skorém mluvit. Prosím vás já nevím a nepochopím, že zrovna tady a dneska, mluvila sem, s ním aniž bych o to stála, i když stála. Ale v tu chvilku, sem měla jiné starosti a najednou si ke mně přisedl ten chlap a povídali jsme si a on pak že tu má práci a zvedl se, když ten chlápek šel na záchod a bylo to, pak už jen sem slyšela výstřely a běžela sem, ven a viděla ho takhle. Policista se otočil k místu činu, podíval se na to a zhodnotil si situaci jaká momentálně je. Po té se otočil k reportérce a řekl: Běžte domu, vemte si v práci volno a zmizte odtud na chvilku jo, je to pro vaše dobro a pro nás ulehčení práce. Tentokrát snad mě už poslechnete a nebudete dělat hrdinku jako je Jessica Fletcherová. Johne, odvez ji domu a dohlídni ať tam je a pak se vrať na stanici. Mezi tím tam proběhlo ohledání těla a identifikace a odvoz koronerem na pitevnu. Zajišťování stop a důkazního materiálu. V tu chvilku, když Kapitán seděl na bobku a přemýšlel usilovně, proč on za sebou nechává až tak moc stop, co tím sleduje a chce dokázat. Každopádně se postavil a rozhlédl se co kde se děje v uličce a hledal znamení ale bohužel nic. Kane, už byl na cestě pro svou další vyhlídlou oběť kterou měl na seznamu. Díky tomu blbečkovi, který měl napsáno na mobilu kde se s tou osobou má sejít a proč Kane, měl hladký průběh celé té akce. Vlastně se ani nedivil. Kane, protože Vasilij nebyl nikdy pečlivej tak aby mohl, něco dotáhnou tak jak měl.
Jak si to kráčel městem, kde se lidi už báli vylézt ven ze svých bytů či domu. Tak mrzlo až praštilo on nasranej si to šel dále ulicemi, který by ani cikán, nevyhledával protože tam se děli vždy věci, který by normálního člověka či ubohého kapsáře vystrašilo do morku kosti. Tohle byla jediná možnost, co on měl a navíc mu to ani nevadilo, protože mu to i celkem vyhovovalo. Momentálně si odfoukl až ten mráz a chlad to zviditelnilo, zastavil se, aby si odškrtl dalšího krypla kterého byla tady škoda tak odpomohl od toho těžkého žití tady. Přebil zbraň, když mu vyjel zásobník tak pomalu padal k zemi a když dopadl tak v tom mrazu zazvonil o chodník. Když dopřebil tak se tu vyjevila jedna malá krysa takzvaného podsvětí která, když ho spatřila, dostala na něj chuť jenže, ta lůza nevěděla, s čím začala hru. Jak si tak kráčela ke Kaneovi tak začala frajersky na něj pořvávat. Hele ty grázle co ty děláš k čertu na mém území chceš aby se ti tady něco stalo co ty parchante odpověz, když s tebou mluvím!!!!
Kane, k němu stál zády brutálně vytočený, že ho někdo ruší a taky to že bude zbytečně zabíjet někoho, kdo mu za to nestojí. Tak se mu snažil lidským způsobem vysvětlit, pokud chce žít tak ať se vrátí tam, kde ho peklo vyplivlo. Seber se, ty jeden blbečku co si tady hraje na Gangstera z filmů, vrať se tam kde tě peklo vyplivlo nebo ti provrtám hlavu kulkou a věř, že se já vždycky trefím což u tebe ta pravděpodobnost, až se já otočím, bude tak 14ti % Tak sklop tu plastovou pistolku, co sis koupil v hračkářství a vypadni!!! Hele panáček je drzej a hraje si tu na pistolníka. Mam pro tebe ty blbečku vzkaz si na špatném pískovišti, tady to patří mě!!!! Jak to dořekl, nabil a chtěl vystřelit, jenže Kane jak má za sebou svůj výcvik a několik akcí tak už poznal ten zvuk a byl rychlejší a vytasil a vystřelil a sejmul toho zmrda do ramene on sebou krásně trhnul a hodil záda na chodník. Kane, sklopil úderník a vyrazil si to jako vítěz pomalu k té kopě sraček co se tady válela fňukala jak malá děvka. Když k ní došel, sedl si na bobek, natáhl úderník u své berrety přidal k hlavě a řekl: Takový děvky co si hrajou na drsňáky v knoflíkový válce pseudo gangů mě serou když pak přijde někdo, jako já jste pak posraný, protože vaše pistolky na vodu jsou vám k hovnu, když druhá strana vytáhne ostrou a začne to po vás šít a pamatuj si jedno, debile buď rád že sem to byl já, kterej tě sejmul, protože být to jinej už tě sundal do hlavy jednou ránou a ani by se nezapotil tak se seber a jdi si dodělat úkoly maminka tě už čeká.
Debile tohle ti, přijde draho vím, kdo jsi a pamatuj, půjdeme po tobě a vemem si to co je za tebe vypsáno!!! Nejseš nic, co nejde sundat s taky jen postradatelnej terč. Tohle Kana nasralo, tak mu nabitou devítku přidal k hlavě a řekl: Hele frajírku myslíš, že když teďka zmáčknu, že tě někdo bude postrádat? Dovol odpovím za tebe nebude, seš nula feťácká, co nikdy nedokázala, že má koule jinak bys tu nedělal dealera a výběrčího. Takže ti to řeknu asi takhle magore…….SBOHEM…..!!!
U téhle mrtvoly mu došlo, že by mu jeho plán dosti ztížilo to, že kdyby mrtvolu našli a on postupoval jako dosud tak by ho brzo měli, protože by jim to udalo směr a cíl koho má dalšího v plánu. Bylo to nečekané zkomplikování akce ale i tak aspoň se zas procvičil na jednu stranu, člověk by řekl, že i zvýšení levelu. Když tak stál nad mrtvolou a přemýšlel co bude dělat jak to nafingovat tak aby nerozpoznali jeho styl a mysleli si že je někdo z gangů co tu mezi sebou válčí jenže mu tady zkomplikovalo to že si neuvědomil jednu dost podstatnou chybu co provedl tak jsme jenom lidi, že nikdo nejsem superhrdina který je neomylnej a tak i Kane má své mouchy a tak jedna se bohužel tady ukázala jako jedna z mála fatálních a to ta že mu prostřelil kebuli a to s naprostou přesností a tj. v téhle branži to čemu se u profesionála říká fatální chyba protože se pak těžko maskuje tahle chyba na objekt vyvolaný válkou dvou gangů i když i tam se objeví dobří střelci ale v téhle části vedl gang bílá vdova tzv. děti co brzo dospěli a mysleli že tohle je správná volba. Když si Kane stoupl zakryl si svou zbraň do pouzdra a zvedl zbraň toho debila a nabil a střílel jako neprofesionál, který si hraje na gangstera co kulka tak jinam po tom co skončil tak to vypadalo jako na střelnici když k vám přijede váš terč, co jste jako prvňáček prostřílel a zaradovali jste se, že jste se trefili doprostřed. A aby to vypadlo opravdu přesvědčivě tak mu ještě podřízl hrdlo. Po té si očistil nůž a zakryl, zakroutil nechápavým způsobem hlavou a odešel, protože nepochopil, proč ty puberťáci si hrají na něco, co vlastně nejsou a nechtějí být. Jak si tak razil dál cestu za svým dalším cíle vešel na křižovatku kde se rozhlídl a přešel na další uličku, kde si ho všiml člověk a rozpoznal v něm někoho, kdo by mohl býti podoben tomu, co vraždí tady v městě a tak se rychle hnal k budce, aby varoval policejní sbor o to právě viděl a když to Kane, spatřil, snažil se zmizet v ulicích tohoto města. Jak si to razil ulicemi, tak slyšel houkat policejní majáky, který pro něj teďka pro něj působilo hrozbu. Tak se dal na útěk, aby se někde schoval, než se to přežene. Nakonec se mu povedlo ukrýt se v činžáku kde byli otevřeny no spíše pootevřeny dveře dolu do suterénu. Tam čekal v tu chvilku dorazila policii na místo, kde o kus dál se zrovna schovával, Kane, a ten si v duchu mumlal. Další neviní, padnou jen, protože dědek zasranej je debil a volal policii.
Mezi tím probíhalo prohledávání onoho místa, ulice kde se měl údajný pachatel zdržovat podle výpovědi jedno starý občana, který volal na PČR onoho města. Kane, ale nemohl čekat každá minuta navíc pro něj nic neděláním byla rizikem, že ztratí svůj hlavní cíl. Tak si nabil zbraň a čekal, až jeden policista půjde jeho směrem, protože oni se totiž rozdělili a každej šel jednou stranou, a zrovna měl, Kane štěstí, protože jeden si mířil právě k oněm dveřím, co vedou do suterénu. Jak se víc a víc blížil kane byl připravenější na další vraždu a i psychicky se vyrovnával s tím, že jak vše skončí, buď dostane křeslo, nebo doživotí ve věznici s největší ostrahou co lze vyfasovat za zabití policejního příslušníka ale co měl dělat nechat se zabít nebo dojít ke svému cíli co měl a to je chladnokrevná až brutální pomsta toho co mu zkurvil život tím, že seděl a přišel o rodinu. Tak si teďka říkal: Co už mohu ztratit když vše jsem sem ztratil svobodu čest rodinu sic dcera ještě někde kdesi žije ale ta ani už o mě neví a kdyby věděla a věděla, co jsem byl a jsem, zač by mě ani nechtěla znát, takže stejně tomu osudu neuniknu, takže jdeme na to.
V tu chvíli už byl policista u dveří a Kane, vyrazil, rozrazil dveře policistu sejmul k zemi dveřmi a tu chvilku se jako by jemu zastavil život a proběhl mu celý život před očima ale i tak nabil a vystřelil ta chvilka byla tak krátká ale pro ně celá věčnost. Když sundal policistu do hlavy tak si to kráčel a přitom střílel jak cowboy na divokém západě, jeden zásobník došel a tak přepáskoval na druhý a střílel dál lidi to vám byla taková scéna on kamenný obličej ze kterého se linula jen pomsta zášť chlad nenávist zloba a podlost. Když sundal i druhého poldu, došel k němu sebral mu zásobníky a kráčel se někam uklidit. Když si od každého vzal pár zásobníků do své pistole, protože shodou okolností vlastnil stejný typ zbraně co policisti tak se rozhodl, že se na chvilku uklidí k sobě domů a nebude se tak den dva ukazovat aby si lidi pomysleli, že šílenství pominulo. V tu chvilku najednou tady projížděla Tramvaj ta na ní rychle skočil a snažil se dostat z jednoho konce na druhý, kde právě bydlel ta cesta trvala tak 35 minut což je dost dlouhá doba na to aby se policie dozvěděla co se kde a jak stalo a vydala zátarasy. Ale nějakou záhadnou náhodou se dokázal dostat, až k sobě domu kde se ukrýval.
Když už byl doma tak zabouchl vzteky dveře a mrsknul pistolí po místnosti a chytl se za hlavu proklínal se, protože v plánu zabít dva policisty a jednoho ubožáka neměl, ale teďka už to vrátit nejde již se stalo. Odložil si a oblíkl se do domácího a pustil věž a dal si ta CD od kapely, která jeho srdci byla nejmilejší a to KISS a šel si na balkón zapálit potřeboval se z toho špatného snu probrat, když dokouřil a vracel se do bytu tak zamířil do kuchyně kde otevřel svou starou polofunkční lednici a vytáhl starou poctivou Brandy. Pak následovala skříňka se sklenicemi po té, co ji zavřel vyndal si z mrazáku dvě kostky ledu a mrskl si je do sklenice a nalil se dvojitého panáka té nejlepší Brandy co doma měl a začal popíjet u hudby, co jsi pustil. Vzal do ruky ovládač na televizi, že si pustí zprávy a zjistí co se děje a jestli je hledanej a jak má hodně času na vše nebo jestli to zabalit a zmizet.
Mimořádné zprávy, vrah opět zasáhl a tentokrát to byl opravdu masakr, který by nenatočili ani v hororu. Který se odehrál dnes v dopoledních hodinách kdy v postranních uličkách blízko bývalé špagátovny Benar. Kde se strhla nehorázný masakr pravděpodobně mezi dvě gangy který zde měli mezi sebou nevyřízené účty. Po to co na místo přijeli dva policisti kteří byli přivolání anonymním udavačem tak se snažili celou situaci uklidnit a vzít pod svou kontrolu, ale to se nepovedlo a při té přestřelce zahynuli i oba policisti a jeden z gangu ten druhý asi pravděpodobně utekl neznámo kam. Na místo činu přijela kriminální policie pro útvar s drogovými gangy a ty právě teďka ohledávají těla a snaží se zrekonstruovat celou tu akci aby zjistili a nebo aspoň se dostali více k vrahovy který vraždil tak všechny prosíme slovy kapitána kriminálky nikdo večer nevycházejte ze svých bytů a těm co vlastní zbraň mějte ji při sobě nejen, že nám tu lítá vrah samotář ale dokonce se zas rozjely drogové gangy. Tím končíme mimořádné zprávy.
Kane si položil ruce na prsa křížem, že se mu vyrýsovali, žily a svaly. V hlavě mu v tu chvilku probíhalo jen pár hesel něco jako Proč, Co jsem to zač, Kdo jsem, Jsem to já? Nebo věta typu proč každej člověk žije svůj život a já sem se stal tím čím jsem. Otočil se a šel do kuchyně cestou si rozsvítil lustr, který mu tam doma vysel. Došel do kuchyně opřel se o kuchyňskou linku a snažil se o sobě přemýšlet jak vše nejrychleji dokončit a změnit svůj život ale zas si říkal
Vždyť já nic neumím jen zabíjet a proto taky ode mě odešla žena s dcerou, kdybych já se na vše vysral, jak mě bylo raděno a poslechl svou ženu tak jsem jí mohl vidět a nemusel jsem o ní přijít ale jak sem si slíbil doženu ty parchanty všechny před božský soud který končí jen jedou cestou a tou je smrt jak dokonalé potrestání a jak dokonalé ukojení chtíče pomsty.
Když dosnil tak zvedl hlavu napřímil se a otevřel si skřínku svojí kuchyňské linky vyndal si svůj hrnek, který byl jeho nej. Po té sáhl do jedné z poliček, kde měl svůj oblíbený ruský černý čaj, který by probral i snad mrtvého. Dal si postavit na vodu na svůj čaj otočil se zády ke kuchyňské lince a čekal, než se uvaří voda na čaj. Z ničeho zařval tak mocným a mohutným hlasem, stát vedle něj někdo tak by asi nepochopil proč z ničeho řve. Ale, je to protože už ho svírá pocit zatracení, který se někdy těmto lidem může přihodit. Svíral ho žaludek z toho, co sám vše provedl, v hlavě se mu přehrál celý ten masakr jako kazeta kterou pustíte ve video přehrávači. Když už bylo ticho a klečel na té zem tak se zamyslel proč on, proč je mu když celou dobu co zabíjel a kradl, prodával Fet, že v té době se nic nepřihodilo. Proč zrovna teď když se mstí za něco někomu kterej mu sebral jeho smysl života kterej tkvěl v jednom svoboda rodina práce prostě normální život. Odpověď je jednoduchá a to ta že když celou dobu zabíjel jako nájemný vrah a kradl a vykrádal banky a prodával fet tím pádem lidem bral tu jejich svobodu a štěstí a jak se říká karty se jednou musejí sami otočit když je neotočíte sami a je jen na vás jaké budou. Prokřupal si ruce zvedl se z podlahy a vypl konvici na čaj, šel si zalít čaj. Když prošel přes chodbu do obývacího pokoje tak se usadil do křesla a začal přemýšlet sám nad sebou, co sním bude až tohle vše skončí co rozjel. Jak si tak míchal ten čas tak si vzpomínal na ty krásný ústřižky ze svého života se svou rodinou. Jenže i tohle co podle něho bylo krásné ovládala Mafie, ve které on sám byl a nebyl na nízkém postu. Po chvilce zvedl svůj mobilní telefon a vytočil telefonní číslo na kněze což byl jeho kamarád. Telefon vyzváněl a vyzváněl……………… Prosím tady Farnost Opata Martina…. Dobrý den Otče, mohl bych s vámi mluvit je to naléhavé a nepočká to. Synu, mohu alespoň vědět v jaké záležitosti? Otče je to už asi naposledy co mne uvidíte a já bych rád se vyzpovídal ze všeho, co jsem provedl a není toho málo a mam na vás pár otázek. Dobře můj Synu vyrazím tedy ihned, snad již nebude pozdě? Kněz položil telefon a oblékl se vzal si do kožené hnědé brašny křížek růženec a bibli. Zamkl za sebou a nastoupil do auta. Na druhé straně toho telefonického hovoru se také položil mobilní telefon. Zvedl se z křesla a vrátil se do kuchyně, kde uvařil ještě jeden šálek čaje pro Kněze a jen čekal a čekal, než přijel kněz za ním domu. Což kněz nedělal jen tak, ale pro něho udělal výjimku byli blízcí kamarádí což by člověk neřekl jak někdo může býti tak slepí že si nevšimne jeho kamaráda, že je vrah. Venku zatím zastavilo auto a z něj vylezla postava v hnědým kabátu s kloboukem v ruce brašnu. Pomalou chůzí si to namířil k bytovce, ve které bydlel Boris Dragov, zazvonil na zvonek.
Otče to jste vy? Ano Synu to jsem já, prosím zazvoň mi, ať mohu vejít k tobě a hlásat boží slovo tak jak mi to bylo dáno našim Bohem. Ano, otče………………..Crrrrrrrrrrr.
Po chvilce otec vešel do vstupní chodby, odfrknul si zakroutil hlavou. V hlavě zmatek zármutek chaos nevěděl co se děje a co bude následovat. Otázky se mu hlavou jen honily jako například…….Smrt?
Krok střídal další po schodech nahoru do třetího patra. Pro kněze celkem vyčerpávající ale co se dá dělat slib je slib a hlásat Boží slovo je jeho posláním. Když už došel do toho třetího patra, kde bydlel Boris Dragov znám v mafii jako Kane, tak zazvonil dveře se hned otevřeli sice nejdříve na škvíru aby poznal zdali je to jeho přítel kněz. Když se ujistil, že to není nevítaná návštěva policie tak si odfrknul a otevřel úplně, poté uhnul, aby kněz mohl vejít dovnitř a hned zabouchl v tu chvilku kdy se kněz zul a pohlédl svému příteli do očí a uviděl za pasem pistoli tak se polekal a nedokázal pochopit co děje a měl strach nikoli o svůj život protože věděl že by mu Boris neublížil ale strachoval se o život a o osud svého přítele. Položil si brašnu a objal svého přítele, kterej byl bledej jako chladná čepel jeho armádního nože. Borisi? Co se děje. Otče, pojďte si semnou sednout vedle do obývacího pokoje kde si dáme čaj?! Poté položil svou zbraň v chodbě na skříňku a šli spolu do obývacího pokoje, kde se posadili spolu do dvou křesel. Kněz si jako první věc vyndal růženec a Bibli. A dal se do debaty nikoli v tu chvilku moc příjemné, ale co se dalo dělat. Tak Synu, co bylo tak naléhavého, že sem musel přijít, v telefonu si zněl jako by ti šlo o život? Otče potřebuju aby jste mne vyslechl a dal mi pak rozhřešení, protože jsem provedl něco moc hrozného, co se nedá ani normálně prominout ani smazat.
Nuže!, Synu pamatuj, ač jsou či byli tvoje hříchy tak hrozné tak když se budeš kát a přiznáš, že jsi zhřešil tak Bůh náš milující Otec ti odpustí a přijme tě k sobě. Otče tohle ani Bůh nesmyje a neodpustí! Jak mi může Bůh smýt krev jiných lidí nebo jejich osudy?! Synu teď ti nerozumím? Popiš, co se přesně stalo?! Otče vše začalo před 15 ti lety, kdy sem vstoupil jako řadový voják do Spetsnas, kde se z člověka stane stroj na zabíjení co plní své příkazy co mu dávají nadřízení a podává nadstandartní výkony a velení jej propustí pro nadbytečnost, a pak se stane pouhým občanem, který nepochopí, kde se stala vlastní chyba. Jako pouhý občan co se ze mě stal z minuty na minutu, co nic neuměl nic neznal. Do toho vás opustí vaše žena, která na vás nechce čekat z důvodu toho, že sem byl dlouho v armádě. Poté vás zaplaví stesk, zármutek a začnete si uvědomovat, co jste vlastně zač a tj. vrah, kterého učili nemít s nikým slitování. A další věc co s tím souvisí proč sem vás zavolal jest ta, že sem vstoupil do ruské mafie. Vše vycházelo vše bylo v pohodě, než mi mafie podrazila nohy a zabila mi moji rodinu i za tu cenu, že sem pro ně dělal špinavou práci. Když sem se vše dozvěděl tak satan pán temna mou duši svázal a v myšlenkách pomstu mi vnutil, a proto jestli se díváte na televizní noviny tak vám určitě dojde, kdo zde ve městě řádí. Ten vrah sem já. To že jsi byl Synu v mafii by se ještě dalo sice těžce smazat, ale dalo a to že jsi se bránil by ti Bůh odpustil bránil si svůj život a svůj majetek co ti zůstal. Zas tak hrozný bych to neviděl…. Synu ano je to na mě příliš a ať jsi měl důvody jakékoli neměl a nemáš právo brát životy jiným, jelikož je to boží odplata za to co jsi vykonal a tím že jsi to vykonal jsi vlastně zase roztočil ruské kolo osudu. Kecy a hovna!!!!! Otče, omlouvám se za ty slova, ale pochopte, že když mi někdo pozabíjí rodinu před mýma očima což je poprava tak přece se nato nemohu dívat bez toho, abych já sám učinil den zúčtování! Jak myslíš Synu je to tvá volba tvá cesta trnitou krajinou za sebe ti dávám rozhřešení ale otázka jak Bůh bude soudit v nebi tvé hříchy.
Dovol mi synu abych odešel je toho na mě dnes dost a moc informací musím si pročistit hlavu a vše vstřebat není to jednoduché a kor když jsem i tvůj přítel o to hůř to vstřebává. Nezlob se na mě za to, že tě dnes opustím ale jako já chápu tebe ty bys mohl pochopit mne. Kněz se zvedl a oblékl si kabát nasadil klobouk a chtěl jít do chodby opodál kdesi u okna stál Kane a odpověděl k němu zády stoje….
Dobře otře, chápu vás a jsem rád, že jste přišel, bylo to pro mě moc potřebné a pomohl jste ze mě sundat to velké břímě černých vzpomínek. Když kněz odešel jako by se v Kaneovy vše otočilo nebo mu to co pro něj udělal kněz dalo zelenou.
Kane, zbledl a vyrazil svou ladnou chůzí do obýváku posbíral svoje nářadíčko. Sedl jsi ke stolu, kde si vyndal všecko potřebné k čištění plnění a broušení svých zbraní. Leštil je s krásnou láskou a zběsilou agresí. Když doleštil jednu pistoli ráže 9 mm, položil ji vedle sebe tak aby mu nepřekážela v pokračování své činnosti. Po té si vzal další pistoli ráže 9mm dal ji do vzduchu a vybil zásobník pak jej zpátky zasunul a nabil tím se stalo že byla absolutně vybitá a mohl čistit, vzal si do rukou čisticí směs mastného přípravku a postříkal ji tím a leštil takovým kusem cáru hadru, který na to měl a používal jej. Když už doleštil, vyndal si krabičku s patronami a začal nabíjet do jedný nabíjel 10 patron plus jednu do komory a druhé pistole nabíjel zase 15 patron plus jednu do komory když tak učinil secvakl pojistku na obou a v tu ránu byli nabité. Položil je na stůl a vzal si do svých rukou brusný kámen a začal si brousit svoje nože s láskou a něhou bylo to jako milostný akt mezi mužem a ženou. Dlouho je brousil dával si fakt záležet tušil že se blíží definitivně svému cíli, pomalu pokládal brousek a bral kožený pásek, aby očistil a lehce dobrousil a doleštil čepel svých nožů bylo s chirurgickou přesností tak se o svoje nástroje staral, aby ne když mu sloužili k jeho podlému záměru. Měl již vše, co potřeboval hotové tak si nože akorát zandal do pouzder které měl připravené. Zvedl se ze židle otočil se a vyšel směrem ke skříni, otevřel jí a rozhlížel se, co jsi na sebe vezme nesměl zapomenout masku? V tu chvilku si vlastně uvědomil nikdo neví jak ve skutečnosti vypadá takže by mohl jít mapovat okolí a vše co potřebuje bez ní. V hlavě se mu to zdálo jako super nápad, protože všichni se zaobírají případem toho maskovaného přízraku, takže by nikdo nedával pozornost na nějakého maníka, co v uličkách bude pořádat svou vendetu i když věděl, že vše se stejně všichni dozví že zase přibili vraždy v jiných ulicích a od chlapa co nenosí masku tím pádem budou zmateni chvilku, než jim dojde, že je to slepé vodítko, aby je svedlo z cesty. Pak si sice uvědomí, že už je znám obličej toho psychopata a budou shánět zas na odlehlém koutě toho zavšiveného města svědky, který by ho třeba viděli. Jenže to už on v tu chvilku bude definitivně v cíli své poutě, což může být tak cca 3 dny než zjistí kdo vlastně je. Usměje se, protože to co se mu zrovna zrodilo v hlavě bylo doslova geniální a tak si uvědomil, že se musí obléci úplně jinak než doposud aby zmátl ale zase tak aby mohl skrýt veškeré zbraně? Což mu vrtalo chvilku hlavou, protože tohle chtělo další geniální nápad. V tu chvilku mu vlastně cvaklo že bude venku dnes v noci Halloween Night a nedaleko v punk baru bude Night Of Creatures a tam chodí další lidi z mafie, takže tam je dobré se infiltrovat a pomalu je jednoho po druhém vyhubit jako krysy jedem. Takže co si vzíti? Hmmmmm už vím to bude to pravé ořechové! Sáhl po punkových kraťasech si vyrobil vlastnoručně už kdysi dávno kuli kapele, ve které hrával. Dále si všiml toho krásného trička kapely PURGEN – Moscow City Punx – z dolní přihrádky vytáhl kšandy s lebkami a barvičky na obličej oblékl se do toho všeho a zasedl zase zpátky ke stolu, kde se začal líčit na svůj dnešní mord. Nejdříve bral obrys toho, co chtěl okolo očí pusy a pak začal vybarvovat pomalu z toho lezlo krásný warpaint na halloweenskou noc.
Po předchozí domluvě telefonicky potvrzené s kapitánkou místní L.A.P.D se agent FBI sebral a jel za ní pro důkazní materiál, který jemu pomůže ve vyšetřování. Když po několika hodinách cesty dorazil k místní policejní stanici rozhlédl se kolem a děkoval pánu Bohu, že tuhle práci už má dávno za sebou. Vzpamatoval se z toho šoku a obrnil se vyrazil dovnitř při vstupu na policejní stanici si všiml, že je tam vrátný zamířil k němu. Dobrý den, mám tu domluvenou schůzku s kapitánkou tohohle oddělení.
Dobrý den, Váš průkaz a koho mám ohlásit. Předloží svůj průkaz a odpoví mu. Agent Fedorov F.B.I.
Strpení hned Vás ohlásím. Vrátný zvedl telefon a volal kapitánce s ohlášením Agenta FBI.
Dobrý den, mám tu agenta z F.B.I. prý je s Vámi domluvený na dnešek, mám ho poslat za Vámi?
Ano pošlete ho za mnou. Vrátný položil telefon otevřel branku a přešel k agentovi.
Zde odložte zbraň a pojďte za mnou. Otevře mu dveře a vrátí se do kukaně. Agent jde nahoru po schodech do patra, kde jej očekává kapitánka. Přijde k ní a ona podává na pozdrav ruku. Dobrý den.
Dobrý den, máte pro mě ty podklady k případu číslo 76564. Ano mám, připravila sem Vám je do podrobna včetně fotografií z místa činu tak i důkazní materiál vše najdete zde ve složce.
Děkuji, kapitánko a brzy na viděnou. Poté si podají ruce agent se otočí a odchází po schodech dolu k vrátnému, aby jej pustil zpět. Prosím, pustíte mě a vraťte mi služební zbraň nebo tady hodláte spát? Doprdele práce vstávejte, dělejte svou práci. Vrátný vstane uražen jej pustí a zas se vrátí do kukaně. Agent zmizel z dosahu.
O pár hodin později
Zaklepání na dveře místního policejního psychologa, který sídlil na oddělení FBI. Za dveřmi se ozvalo.
Dále. Agent vstoupil do kanceláře, kde byl psycholog, který se zvedl ze židle a šel k němu. Podal mu ruku na znamení pozdravu. Vyzval jej, aby se posadil, ale agent FBI odmítl se slovy: Ne, díky. Mám v celku naspěch, tady nesu podklady na vytvoření psychologického profilu. Najdete tam úplně vše. Jinak vše potřebuji do zítra ráno a myslím to vážně rozuměli jsme si. Dobře, dobře vše včas vyhotovím. Svolám celý svůj tým, aby se to vyhotovilo včetně grafologie. To jsem rád opravdu na to spěchám. Děkuji a naschle. Agent si s psychologem podají ruce agent se otočí a odejde. Mezitím co vyšetřovatel dostal svůj psychologický profil. Kane, prováděl svou další vraždu. Tak co ty zkurvenej sráči. Jaký si byl!
Co po mě chceš? Co po mě chceš? Ty se mě budeš ještě ptát? Ty parchante. Jednoho po druhým sem si vás odchytnul, všem vám podřezal krky, bylo to jednoduší jak nožem krájet máslo. Co doprdele po mě chceš? Ty jeden zfetovanej maniaku. Kane sedíc nad svou obětí, která už dodejchávala. Vytáhl doutník a svůj zippo zapalovač z kapsy. Otevřel a škrtl si zapalovačem, kterým podpálil svůj doutník, který schoval zpátky do kapsy. Pousmál se na oběť a prohlásil: Jak myslíš, že skončíš ty? Jdi do hajzlu! Ty zmrde! Stejně skončíš jako ostatní. Kane si sedl vytáhl skleněnou zkumavku se silnou kyselinou. Z hlavy sundal šátek, vše si důkladně položila na zem vedle své oběti, vytáhl si nůž a zákeřným způsobem probodal ruce své oběti. Aby jeho oběť si nemohla vyndat zkumavku s kyselinou z pusy.
"šílenej řev způsobenej bolestí". Tím jak oběť řve tak Kanovi dobře nahrává a o to jednoduší má provedení svého plánu. Má možnost zarazit oběti zkumavku s kyselinou tak hluboko aby si jí oběť nemohla vytáhnout z pusy. Přeji dobrou chuť. Kane se postaví a odchází z místa činu, kde zanechal oběť svému osudu.
Po telefonátu na místní šerify s ohlášením, že v uličce mezi dvěma paneláky se válí osoba, která má poleptanej obličej a nevydává známky života. Kapitánka místních šerifů ihned vyhledá vizitku federála pro, kterého připravovala psychologickej profil se sdělením, že se stala další vražda a že by potřebovala aby se tam co v nejkratší době dostavil.
O 2 hodiny později
Se na místo činu dostavil jako poslední i federální agent z F.B.I. Na místě činu již po celou dobu probíhalo vyšetřování a ohledání místa činu. Kapitánka šerifů přišla se sdělením, co se asi zhruba na místě činu mohlo stát. Dostali jsme náhodný telefonát od občanky žijící v tomto činžovním domě. Že našla při cestě z práce domů tady mezi popelnicemi mrtvolu. Zatím jsme se snažili zajistit stopy a důkazní materiály k tomuto případu. Ale náš vrah je tak pečlivej, že nezanechá ani jednu stopu. Vypadá to na nějakého profesionála nebo řezníka s povoláním. Jinak si to nedokážu ani představit. Ta přesnost ta pečlivost a bez zanechání jakýchkoliv stop to snad není ani možné. Tento případ přebírá federální policie. Z tohoto případu jste odvolána. Předejte mi důkazní materiály. Příkaz z vyšších míst prosíme, opusťte prostor místa činu. Neprodleně ihned! To si snad děláte ze mě srandu ten případ je můj! Já sem vám k tomu případu podala podklady. A vy mě z něho sundáte, to ani náhodou!
O tom se s vámi ani snad nebudu vybavovat. Máte dvě možnosti, buď odejdete sama anebo vás nechám vyvést. Kapitánka předá federálům důkazní materiál s velkou nechutí. Pokyne na své lidi a odejde.
Ahoj Ivane. Kdo si a co tu chceš? Já? Já jsem nikdo. Dříve jsem měl jméno, ale teď mi můžeš říkat Kane. Co po mě chceš? Dříve jsem pro tebe dělal tu nejšpinavější práci, a co jsem za to dostal? Zabil si mi rodinu, mě si odkopl jak prašivého psa. Bohužel pro tebe jsem přežil, když si se mě pokusil zabít. A teď tu před tebou stojím, abych ti vše vrátil i s úroky. To já ti zabil tvé lidi i bratra. To si ty Borisi? To ty si skoro zničil mou organizaci? Radši už mě zab, ať to mám za sebou. Neboj tu radost ti neudělám. Tvou smrt si hodlám vychutnat. Kane sejme Bosse drtivým způsobem k zemi na kolena po té do něj párkrát kope, pak se k němu sehne a povídá: Na tenhle den jsem čekal celou dobu, až ti strčím kvéra do držky a zmáčknu. Tohle neuděláš, věř mi, že tohle neuděláš. Proč myslíš, že to neudělám, dej mi jediný důvod. Vím, kde je tvoje dcera a vím, že žije. Moje dcera žije? Jo žije, bohužel sem neměl tak velké štěstí ji sundat, nestačil jsem to. Kde je ty hajzle, kde je!!! Uděláme obchod můj život za život tvé dcery. Neser mě ty hajzle, řekni mi kde je. Když přežiju, dozvíš se kde je, když mě zabiješ to tajemství umře se mnou. Přemýšlej Borisi, co je pro tebe výhodnější. Beru tvojí dohodu!
Je v Kaluši v dětském domově. Po tom co se od Bosse dozví zděšující zprávu, že jeho dcera žije tak se sebere, vstane a odchází. V tom Boss vstane ze země sahá do šuplíku vytáhne zbraň a natahuje.
Sejdeme se v pekle. Kane se pousměje otáčí se a střílí dokovaď nevystřílí celý zásobník. Pozdravuj tam, kryple! Vybije zásobník zastrčí bouchačku a odchází pryč. Nasedne do auta a míří do dětského domova, kde má svou dceru.
V dětském domově se představí: Jmenuji se Boris Dragov a hledám zde svoji dceru Valentinu Dragov.
Paní z domova: Ano, máme zde Valentinu, ale budu potřebovat vaše doklady na ověření, abyste si ji mohl odvést. Psali jsme vám, ale nehlásil jste se. Dobře tady jsou. Bohužel jsem doteď nebyl doma, ale zjistil jsem to od známého. Mohl bych se teď na ni podívat. Ano dovedu vás k ní. Jen vám ještě chci říct, jestli si ji vezmete bude vás pravidelně navštěvovat sociální péče jestli je u vás vše v pořádku. Dobře děkuji. Paní z domova odvádí Kana k jeho dceři chvíli stojí u prosklených dveří a kouká na děti. Paní z domova ukáže na holčičku, která je jeho dcera. Kane se na ní dívá jak si hraje a přitom mu vyhrknou slzy do očí přistoupí ke své dceři a povídá: Ahoj Valentino. Valentina se schová za paní z domova, protože neví, že je její tatínek. Paní se k ní skloní a povídá: Neboj se Valentino, tohle je tvůj tatínek. Neznáš ho, protože jsi byla malá, když byl pryč. Valentina se přestane schovávat přijde ke Kanovi a povídá: Vy jste můj tatínek? Ano Valentino já sem tvůj tatínek a pojedeme domů, tam kde jsme dřív žili, než se s tebou maminka odstěhovala. Popadne ji do náruče tiskne ji k sobě a políbí jí. Pak jí položí na zem podepíše pár papírů a za ruce jdou z domova do auta.
Autor The Crow, 20.07.2013
Přečteno 1179x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí