Intro k Zaacroo Skogenovi

Intro k Zaacroo Skogenovi

Anotace: Úvod do příběhu Zaacroo Skogena, Franze Groebela fon Talabheim a Yorriho.

Sbírka: Zaacroo

Naši jezdci cválají, naše šiky pochodují, povozy jedou. Všichni se pod vedením lorda Skeggasona Warthristera přesouvají nocí směrem na jih k městu Talabheim. Démoni, tak děsiví, že se před nimi klaní i zraky seveřanů, se k této mašinérii přidali také. Přátelé z podzemí, trpaslíci chaosu, tlačí své pekelné kanony. Zaacroo Skogen a jeho přátelé Sudreth, Morenth a Barroth, jedou na svých pekelných ořích. Žene je jediný chtíč. Prolít krev pro boha krve a sezbírat lebky pro trůn lebek.

Talabheimští lvi pod vedením Franze Groebela von Talabheim formují domobranu. Očekávají několika měsíční obléhání a tisíce krvavých bitev s jediným účelem. Vypálit a vydrancovat Talabheim, zmasakrovat obyvatelstvo a vyplenit statky. Stovky arkebuzníků, piknerů, šermířů a desítky děl očekávají nápor vojsk na Talabheim.

K Talabheimu také pochodují z jihu šiky nečekaných spojenců, trpaslíci. Armáda tak tajemná jako její vůdce Yorri "Long-Beard" Baragorsson. Armáda v zlatých, bronzových, stříbrných zbrojích. Stovky mužů s puškami. Váleční jezdci na medvědech. Opakovací dvacetihlavňové povozy. Obrovské kanony, katapulty, stovky inženýrů. Trpaslíci, na pohled malí ale velcí ve svých srdcích. Ví že pravým cílem seveřanů hned po dobytí Talabheimu bude jejich tajná pokladnice na jihu. Všichni se připojí k obráncům Talabheimu.
Autor Ujosvec, 12.02.2014
Přečteno 513x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí