Sen

Sen

Anotace: Já jsem byla zvyklá na mé noční můry ale na tuhle jsem nebyla moc připravená. Tenhle sen si budu pamatovat až do konce života. Podle skutečné události.

S mým přítelem Petrem jsem se tak procházela po ulici. Najednou nás kdosi vyzval z tomu aby jsme šli za ním že potřebuje pomoc, já taková dobrá duše a hrdinka v mých snech , kdy nikoho nenechám na holičkách, jsem šla i s Petrem podívat se co se děje. Ten člověk zašel do nějaký budovy a my za nim. Tam nás spousta lidí obklíčilo a odtrhli nás od sebe. My vyděšeni co se děje. Přelepili nás takovou lepící páskou, byla stříbrná a taková vodě odolná. Svázali nám ruce nějakým tenkým provazem, který mě hrozně škrtil zápěstí. Pak nám na pravé stehno uvázali, na suchý zip, digitální hodinky na kterým byla nastavena jedna hodina. Daly nás no bludiště, uvědomila jsem si, že už v budově určitě nebudeme. Byla tma a také byla hrozná mlha, to bludiště vypadalo jako takový vysoký, 2metrový křoví. Bylo vidět asi na 15 metrů před sebe. Hledala jsme svého přítele, když se ozval nějaký hluboký pronikavý hlas. Dával nám pokyny co máme dělat. Říkal, že se musíme najít do jedné hodiny, a když se nenajdeme tak jednoho z nás zabije. A byly jsme rozmístěni napříč, já v pravém dolním rohu, Petr v levém horním rohu. Viděla jsme se z pohledu třetí osoby... Byla jsme vyděšená tak jsme hned utíkala bludištěm najít svého přítele. Utíkala jsem jak o závod. Myslím že vylo hodně vlhko a smekali se mi nohy, takže jsme asi milionkrát upadla a nabyla si nos, nevzdávala jsem to. Snažila jsme se co nejvíce křičet, ale moc to nešlo přes tu izolepu. Pořád jsem se dívala na hodinky a koukala na konec uličky jestli neuvidím ve tmě nějaký pohyb nebo stín. Když už jsem byla opravdu na dně a nevěděla kde je, sedla jsem se na okraj té stěny z keře a plakala jak malá. Dala jsem si hlavu na skrčená kolena a chtěla být doma se svým přítelem. V tom jsem slyšela čvachtavé kroky jak se ke mě blíží. Rozhlídla jsem se z jaké strany to jde a viděla jsem Petra jak ke mě běží co mu nohy stačí. Podívala jsem se na hodinky a v tom se tam ukázala jedna hodina. Stihla jsem se podívat ještě na Petra. Viděla jsem jak na něj odněkud z nebe padá velký ocelový čtverec, který se přesně vešel do uličky, měl na jedné straně velký ocelový bodáky. Když to na něj spadlo viděla jsem jak ještě stačil pohlídnout nahoru. V tom ho ten ostrý bodák prošel lebkou, vystříkla na mě jeho krev. Slyšela jsme jak se mu zlomil vaz a jak mu ten ocelový plát drtí všechny kosti v těle. Nechtěla jsem tomu uvěřit... Nejradši bych umřela já, než abych tohle viděla na vlastní oči.
Autor Casmaria, 10.02.2007
Přečteno 630x
Tipy 4
Poslední tipující: Janetee, Chancer
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hele dívko, mně se na dnešek zdálo něco podobného. taky jsem to napsala.)) ne to nic. nechci si dělat reklamu. no... je to hrůza... ale ty jsi v tom snu alespoň nebyla zbabělec... ale stejně je to strašné... vážně děsné.... hrůzné. alespoň řeknu, že vím, jaké to je.., takovýhle sen

05.12.2008 10:25:00 | Já Esther Ruth

Tak to je síla...tak krutý sen...jak z nějakýho hororu!

18.07.2008 23:27:00 | Janetee

Masakr...

14.06.2008 19:30:00 | Chancer

Fuj...Teda ne,je to úžasně napsaný,ale tak zvláštně.Asi bych byla po tom úplně mimo...

06.09.2007 15:12:00 | Barpob

myslím že takovýhle sen bych si taky pamatovala až do konce života...trochu brutální...

03.09.2007 14:42:00 | ximin

Prima. Ještě teď mám zježený chlupy...

28.04.2007 11:25:00 | Aťan

Pěkné, akorát pozor na pravopisné hrubky. Tenhle příběh by se podle mého mínění dal pěkně zfilmovat a zařadit jako jeden příběh do takových drsnějších Knoflíkářů.

21.02.2007 15:42:00 | Jane Schwarz

Eeeh...Takovýhle sen bych nechtěla mít...Jinak příběh je myslím povedeně napsaný...:o)

14.02.2007 12:04:00 | Kissulka.XXX

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí