Assassin´s Creed - Osvobození

Assassin´s Creed - Osvobození

Anotace: Mam rád sérii her Assassin´s Creed. Tak jsem napsal povídku ve které vystupuje Asasín.

Deadshot dřepěl na střeše domu a pozoroval svůj cíl. Wulf Stengelin německý voják, který měl na starost Velkou Britanii, byl jeho dalším cílem. Měl za úkol ho zabít! Pozorně pozoroval jak se Wulf Stengelin baví s nějakým dalším německým vojákem. Měl štěstí, jeho cíl stál asi 2 metry od domu. Na tuhle vzdálenost v pohodě doskočil. Přešel k okraji střechy, pokrčil kolena a odrazil se.
Letěl vzduchem. Ale odrazil se moc velkou silou, takže Wulfa minul, dopadl na vojáka, který stál vedle něj. Zabodl mu skrytou čepel do srdce. Postavil se a uviděl ustrašený obličej Wulfa. Wulf začal utíkat. Deadshot ho pronásledoval. Když probíhali kolem dvojice německých vojáků, jeden z nich nastavil Deadshotovi nohu, on oni zakopl a svalil se na zem. Rychle vstal a stihl zahlédnout Wulfa, jak nasedl do auta a ujel pryč.
Deadshot doběhl na místo, kde ještě před chvílí stálo auto. Ale jakmile tam doběhl, zbylí němečtí vojáci, na něj zamířili zbraněmi. Deadshot zvedl ruce nad hlavu. Jeden z vojáků k němu přišel. Deadshot se prudce otočil, chytil německého vojáka za ruku, otočil ho k sobě, přitiskl mu paži ke krku a druhou rukou uvolnil skrytou čepel! Přitiskl mu jí ke krku. Ostatní němečtí vojáci na něj zírali se strachem v očích. Pomalu couval až došel ke stromu. Odstrčil vojáka před sebe a rychle se schoval za kmen stromu. Voják spadl na zem a ostatní začali střílet. Po chvíli palba utichla. Deadshot vykoukl z poza kmene stromu a uviděl, jak němečtí vojáci nabíjejí svoje zbraně. Deadshot se dal na útěk. Poté po něm začali vojáci znovu střílet, ale netrefili se. Ani ho nezačali pronásledovat. Asi po 10 minutách běhu se Deadshot zastavil a vydýchal se. Potom se rozhlédl a kousek od sebe si všiml otisků gum od auta na zemi.

Deadshot následoval otisky. Po hodině chůze dorazil do malé vesnice. Vypadala opuštěně, venku nezáhlédl ani živáčka. Procházel uličkami a hledal hostinec. Nemohl ho najít, na štěstí vyšla z domu babička. Přišel k ní a zeptal se jí na cestu. "Chlapče, to musíš jít rovně a hned doprava." poradila mu babička s úsměvem. Deadshot poděkoval a vydal se tím směrem. Hned jak zadbočil doprava, uviděl před sebou dřevěnou budovu. Vedle dveří byla do zdi přibitá cedule a na ní bylo napsáno:

HOSTINEC - v Neděli zavřeno! Deadshot přemýšlel co bylo za den...Pátek! Vešel do hostince a přešel k pultu.

"Dobrý den." pozdravil hostinského. "Neviděl jste tu teď v poslední době tohoto muže?" zeptal se a vytáhl fotografii jeho cíle. Hostinský se na ni pozorně podíval a po chvíli přikývl. "Ano viděl jsem ho." pronesl.

"Kdy?"

"Je to asi 2 dny zpátky!"

"A nevíte kde se ten muž nachází teď?"

"Možná bude v místním kostele."

"A kde je ten kostel?"

Hostinský Deadshotovi vysvětlil cestu. Asi za čtvrt hodiny stál Deadshot před kostelem. Vešel dovnitř. Jediný koho uviděl byla stará jeptiška, která zametala podlahu. "Haló, nevíte kde bych našel tohohle může?" zavolal na ni. Jeptiška položila koště na zem a podívala se na fotografii. "Ano, za chvíli sem přijde, šel si koupit něco k jídlu." odvětila a pokračovala v zametání. Deadshot se mezitím prohlížel vnitřek kostela. Kostel vypadal docela nově. Na bílých zdí nebyly žádné skvrny, okna byla čerstvě umytá. Za chvíli uslyšel kroky, ozývali se ode dveří. Hned se schoval ke zdi nedaleko dveří. Dveře se otevřeli a dovnitř vešel Wulf Stengelin. Zamířil směrem k ženě. "Sofie, koupil jsem i něco pro vás, můžete si to sníst, až to dokončíte!" navrhl ji. Deadshot k němu zamířil. Wulf za sebou zaslechl kroky. Otočil se a uviděl Deadshota. Oči se mu rozšířily strachem. "VOJÁCI!" vykřikl.

Dovnitř přiběhli vojáci a podívali se na Wulfa. "ZABTE HO!" vykřikl znovu a rukou ukázal na Deadshota. Vojáci na něj zamířili zbraněmi. "Nezabiješ mě Assassíne!" vyhrkl Wulf na něj. Poté se otočil a odešel. Deadshot se rozeběhl, vyskočil a odrazil se nohou od zdi, přeskočil vojáky a dal se na útěk. Vojáci ho začali pronásledovat.
Deadshot běžel uličkami. Ohlédl se. Vojáci byli pořád za ním! Deadshot zabočil doleva a vylezl na zeď. Poté pokračoval po střechách. Skákal z jedné střechy na druhou. Po chvíli už vojáky neviděl. Zastavil se a chvíli poslouchal, jestli neuslyší vojáky. Nic neslyšel.

Uviděl, dvojici vojáků, jak se spolu baví. Sledoval je. Vojáci šli tak 500 metrů a poté zabočili doleva. Zastavili se v úzké uličce a něco probírali. Deadshot si klekl, aby slyšel o čem se vojáci baví.

"Wulf Stengelin byl z toho Assassína, pěkně hysterický!"

Deadshot seskočil ze střechy a dopadl na vojáka, kterého ihned potom zabil. Obratil se k druhému vojákovi.

"Kde je Wulf Stengelin?" zeptal se ho klidným hlasem.

"J-já ti nic neřeknu!" vykoktal voják.

"Uvidíme." odvětil Deadshot a jedním pohybem paže vysunul skrytou čepel.

"Dobře! Dobře, řeknu vám kde je Wulf Stengelin!"

"Tak koukej mluvit!"

"Wulf Stengelin se nachází v domě, asi 2 ulice odtuď! Celý dům je hlídán vojáky."

"No vidíš, jak to šlo!" pronesl Deadshot a zasunul skrytou čepel. Poté odběhl pryč. Odběhl pryč zabít Wulfa Stengelina.

Problém ale byl, že mu ten voják neřekl, kterým směrem o dvě ulice dál se ten dům nachází! Tak šel nejdříve na sever, ale tam nebyl dům hlídaný vojáky. Poté se vydal na východ, tam nebyl žádný dům, byli tam jenom pole. Zkusil jít na západ, a našel tam dům hlídaný vojáky. "To bude on, tady se schovavá Wuf Stengelin!" pronesl. Přišel blíž a uviděl, že hlavní vchod hlídá asi 5 vojáků. Obešel dům a všiml si otevřeného okna. Usmál se. Rozeběhl se proti zdi a vyšplhal po ní k oknu. Vlezl oknem do pokoje. Spatřil Wulfa Stengelina, jak sedí na gauči. Deadshot po něm skočil a zabodl do něj skrytou čepel.

"Čeho myslíš, že tím docílíš Assassíne?" vyhrkl Wulf.

"Na světě bude o jednoho fašistu méně!" odvětil Deadshot.

Wulf se zasmál, zavřel oči a umřel. "Odpočívej v pokoji." pronesl Deadshot, zamířil zpět k oknu a zmizel z domu.
Autor Daniel Bohm CZE, 03.09.2016
Přečteno 514x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí