Zmařená vražda v hotelu Zlatý zvon

Zmařená vražda v hotelu Zlatý zvon

Anotace: Tento příběh vypovídá o zmařené vraždě na jednu důležitou osobu.

Zmařená vražda v hotelu Zlatý zvon
-Martin Šuster-

"Zlatý zvon" je velmi luxusní a honosný hotel ve svém okolí. Má osm poschodí, i s velmi pěkným zázemím pro personál. V tehdejší době ho vlastnil Hans Novaki. Byl na svůj hotel velmi pyšný, protože se do jeho hotelu sjíždělo hodně bohatých turistů a celebrit.
Tato událost vypovídá o nedokonané vraždě na amerického poslance Jamese Unrila, která se stala v hotelu Zlatý zvon v sobotu 14. 9. 2009.

Vše začalo v 5:05, kdy jeden zaměstnanec uviděl podezřelou osobu, v zadu za hotelem na zásobovací ranveji, která se snažila dostat zamčenými dveřmi do hotelu. Zaměstnanec, který ho viděl se zrovna chystal odejít domů po dlouhé noční směně a při odchodu uviděl tuto podezřelou osobu. Tento svědek nám vypověděl:
"Odcházel jsem domů z noční směny."
"S autem jsem parkoval za hotelem u zásobovací plošiny, když jsem
tam přišel, uviděl jsem takového divného chlapa s páčidlem, jak stál
u dveří na té plošině a chtěl se dostat dovnitř."
"Vykřiknul jsem na něj, on se na mě jenom tak divně podíval a utekl pryč."
"Šel jsem to tam zkontrolovat, ale ty železný dveře byli jenom trochu ohnutý, potom jsem se vrátil do hotelu, abych to nahlásil."

Je 5:30 a do hotelu přišli dva muži, jeden z nich byl ten, který se snažil zadním prostorem vniknout do hotelu. Recepční si jich všímá a hned je zastavuje a ptá se jich "Co potřebujete?", ten druhý se zeptal, jestli v hotelu je ubytován James Unril. "Ano a proč se ptáte?" zeptal se recepční. Ty dva se na něj podívali a pak se to stalo, vytáhli pistole ze svých kapes a mířili na recepčního. "Lehněte si na zem a dejte ruce za hlavu!" vykřikl jeden z útočníků. Recepční hned učinil a lehnul si. Ten druhý začal mluvit do vysílačky: "Můžete začít!" a ozvalo se "Rozumíme.". Útočník s vysílačkou se recepčního ještě zeptal: "V jakém je pokoji!". Vystrašený recepční koktavě odpověděl: "To ne-nevím, m-m-musel bych se po-podívat do h-hotelové databáze." "Tak dělej!" odpověděl útočník a namířil zbraň na recepčního. Zvedl se a velmi rychle usedl do židle u počítače a začal prohlížet databázi. "Hmm… tady to je..., po-pokoj sto pa-padesát sedm." odpověděl vystrašený recepční.
V tu chvíli z chodby k recepci přicházel Tomáš Novák, který byl v hotelu ubytován pracovně, vypovídá:

"Ten den jsem stával v hotelu velmi brzo, protože jsem měl pracovní pohovor.
"Přichystal jsem se a odcházel jsem z pokoje, v tu chvíli mi psala manželka, jestli jsem vzhůru
abych nezaspal."
"Když jsem byl na chodbě díval jsem se do mobilu a pomalu jsem šel směrem k recepci."
"Potom co si pamatuji tak se ozval výkřik jednoho z tich útočníků, který měl asi upozorňovat na mojí přítomnost."

Jeden z útočníků namířil na Tomáše zbraň a řekl mu, ať dá ruce nad hlavu a jde k recepci a lehne s k recepčnímu na zem. Tomáš odvrátil pohled z mobilu na útočníka a spadl na podlahu, protože omdlel. Útočník běžel k Tomášovi zjistit, proč leží na zemi. Když zjistil, že omdlel, mávl na kolegu nějaké gesto a běžel s klíčky od pokoje sto padesát sedm po schodech do patra kde má James Unril.
Mezitím v hotelové kuchyni, druhý tým útočníků zajal jako rukojmí personál kuchyně, kteří zrovna chystali hotelovou snídani. Mezi personálem v ten den byla Jana Černá - vyslechněte si její svědectví:
"Ten den jsem byla v hotelu pouze výjimečně, protože můj kolega byl na dovolené, takže jsem ho musela zastoupit v kuchyni."
"Myslím, že když bylo 5:33 tak jsme ze zásobovací ranveje uslyšeli za dveřmi, že nám přivezli zásoby potravin."
"Byli jsme v tu chvíli trochu zmatení, protože zásobování mělo dorazit až někdy před obědem."
"Kolega tam šel, aby otevřel dveře a zjistil, proč nám vezou zásoby tak brzo."
"Když ale otevřel dveře tak tam stáli dva muži oblečeni ve stejných bundách a jeden z nich namířil na mého kolegu zbraň a zařval, ať si lehneme na zem a nic se nám nestane."
"Kolega nějak zpanikařil a rozběhl se ven z kuchyně, ale to se mu bohužel nepovedlo, protože jeden z útočníků namířil na ně ho zbraň z tlumičem a vystřelil, kolega se bez hnutí svalil na zem."

Je 5:35 a útočník z prvního týmu se dostal do pátého patra hotelu kde má pokoj James Unril. Ve stejném patře byla ubytována i Agáta se se svým přítelem, která říká:
"Napadlo nás mě a přítele, že by, jsme si mohli dát odpočinek od práce, kterou jsme měli v našem rodinném domě."
"Vybrali jsme si hotel Zlatý zvon, protože byl luxusní a splňoval všechny požadavky pro příjemný odpočinek."

"Ten den mě vzbudily nějaké hlasy a kroky, které šly z nižších poschodí."
"Vstala jsem z postele a šla jsem se podívat na chodbu co se děje. Můj přítel ještě spal."
"Otevřela jsem dveře a uviděla jsem nějakého chlapa, co šel po schodech a potom procházel naší chodbou a pozorně se díval na všechny dveře."
"Viděl mě a jenom kolem mě rychle udýchaně proběhl."
"Odstrčil mě a v tom momentě jsem uviděla, jak mu z kapsy od bundy kouká pažba od zbraně."
"Rychle jsem zapadla do pokoje a zamkla jsem."
"Vzbudila jsem přítele, ale ten mi to nevěřil."
"Vzala jsem hotelovou pevnou linku, a že zavolám na recepci. Jenomže tam mi to nikdo nebral."
"Vystrašeně jsem potom volala policii, ať okamžitě přijedou, že se něco v hotelu děje, že po chodbách běhá ozbrojený muž."

Je 5:43 a útočník našel pokoj sto padesát sedm, vchází dovnitř a zjišťuje, že pokoj je zcela prázdný. Naštvaně oznamuje vysílačkou útočníkovi, který je s recepčním na recepci, že dotyčného nenašel a ať se ještě jednou podívají do databáze a sám utíká na recepci. Společně si prohlížejí databázi hostů a náhle uslyší policejní houkačky.

Je 5:51 a k hotelu přijíždí policejní vůz, kteří jedou na výzvu jedné z návštěvnic hotelu. Útočníci si bleskově promýšlejí co dál udělat, jeden útočník zůstává s rukojmím schován na recepci a druhý útočník chce co nejkratší cestou přes zázemí hotelu opustit budovu, a nasedá do připraveného auta, ze kterého bude podávat informace zbylým třem komplicům.

Je 5:53, dva policisti vystupují z auta jeden z nich je poručík Pavel Čech říká:
"Tu noc jsme měli velmi náročnou službu a těšil jsem se, až půjdu domů, ale čekal na mě náhlý výjezd k hotelu Zlatý zvon."
"Po vystoupení z auta před hotelem opatrně vcházím se svým kolegou na hotelovou recepci a vůbec jsme netušili, co se stane."
"Mapujeme prostor očima a čekáme na jakýkoliv zvuk."
"Recepce je prázdná, poté se hlasitě ptám, jestli někdo přítomen a náhle se do ticha ozve výkřik "pomoc!", který se ozval za přepážkou v recepci."
"Kolega opatrně a s nataženou pistolí se přibližoval k recepci."
"Když byl asi tři metry od pultu, tak se náhle zvedl recepční s pistolí u hlavy, kterou tam držel útočník."

Je 5:55 a policisti míří na útočníka, který vyhrožuje aby se vzdálili před hotel jinak rukojmího zastřelí. Policisti hned učinili. Když policisti byli od útočníka v dostatečné vzdálenosti, hodil útočník recepčního k zemi a začal střílet po policistech. Pavel se stihnul schovat za policejní auto, jeho kolega taky, ale schytal kulku do ramene. Ihned zavolali posily.
Zatímco vzadu v kuchyni se útočníci připravovali na útěk tak hlavní útočník byl už dvě stě metrů za hotelem v autě a ujížděl pryč.

Je 6:00 a na místo dorazily posily. Útočník na recepci stále odporuje. V zadu u zásobovací ranveje přijíždí speciální komando, druhý tým si jich všímá a začíná po nich střílet. Útočníci si pomalu uvědomují, že nemají šanci.

Je 6:07, hlavního útočníka si všímají dopravní policisti téměř tři kilometry od hotelu, protože jezdí na červenou a rychle jezdí, začínají ho pronásledovat. Útočníci v hotelu jsou pouze už jenom dva, protože v zadu na ranveji zastřelili jednoho. Útočník na recepci bere recepčního a vychází s ním pomalu před hotel a vyhrožuje, že ho zabije, jestli mu ihned nevydají Jamese Unrila. Útočník je venku, ale je zaměřen sniperem na protější budově. A následně útočník spadne na zem a je v kaluži krve. Recepční se rozběhl k policistům a konečně se mu ulevilo následně potom dostal lékařskou pomoc.

Je 6:14 střelba konečně utichla, policie zjišťuje ztráty a prohledává zbytek budovy. Nacházejí Janu a její kolegy v kuchyni. Policista Pavel vyvázl bez zranění, ale bohužel jeho kolega je postřelen do paže a převezen do nemocnice. Všichni hosté jsou evakuováni z hotelu. Hlavní útočník stále ujíždí ale jedou za ním policisti.

Je 6:25 útočník dostává smyk a nabourává do stromu. Ujel skoro dvacet pět kilometrů od hotelu. Je v bezvědomí. Na místo autonehody jsou povoláni hasiči a záchranka. Útočník je převezen do nemocnice, ale na následky autonehody v nemocnici umírá.
------------------------------------------------------------------------
James Unril v hotelu nebyl, protože musel na rychlo z pracovních důvodů změnit plány a přijet do hotelu o dva dny později a tím si zachránil život.
Tři dny před útokem se rozbilo security zabezpečení hotelu, mělo se opravovat týden.
Majitel hotelu Hans Novaki, hotel následně prodal, této události bude litovat až do konce života.
Tento nezdařený útok s i vyžádal celkem pět životů a dva zraněné.

-TENTO PŘÍBĚH JE SMYŠLENÝ, VŠECHNA JMÉNA JSOU VYMYŠLENÁ - ŽÁDNÁ TAKOVÁTO UDÁLOST SE NIKDY NEUSKUTEČNILA-
Autor Cibulle_, 13.05.2017
Přečteno 984x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí