Válka část 01-odjezd

Válka část 01-odjezd

Anotace: něco jako pokus o vojenskou povídku...

Opiram se o humvee a dokuřuju luckynu. slunce mi svítí do obličeje a oslepuje mě. potáhnu si z cíga a stáhnu si helmu víc do obličeje. všimnu si postavy která se pomalu přibližuje ze začátku konvoje. do obličeje mu nevidim ale podle chůze poznávám sergeanta ,,Boba,, Hartinka. potáhnu a zahodím nedopalek. Bob uz je skoro u me. ,,Tak co Dejve? zkurvený vedro, zkurvená země a o tom slunci ani nemluvim." položil si kvér na kapotu, vytáhl láhev a napil se. ,,Teplý jak chcanky. Chceš?" a natáhl ruku s lahví. ,,Ne dík." Bob se podíval na hodinky a naznačil že už za 7 minut vyrážíme. kejvnul jsem hlavou a zapálil si další cigáro. ,,Jo Dejve málem bych zapoměl. ve velitelskym stanu se probíralo tvoje povýšení na pfc." potáhnul jsem a vyfoukl kouř. ,,Hmm." Bob se na mě tázavě podíval ale mlčel. vyndal jsem z kapsy dopis a podal mu ho se slovy ,, Přečti si ho ale vynech si poznámky typu je mi to lito a podobně" serža otevřel obalku a vyndal z ní list papíru. rozložil papír a z něj vypadl snubní prsten. podíval se na mě. ,,To ani nemusím číst. asi vim co tam bude." podal mi obálku zpátky. ,,Jo. potkala ňákýho podnikatele. prej jí nebavilo usínat v prázdný posteli a strachovat se o mě. to se prostě stává." Bob přikývl, natáhnul se pro kvér. ,,Je čas. tak nasedat" típnul jsem nedopalek a nasedl do humvee na místo řidiče. kvér sem si hodil do úložnýho prostoru, kde byly naskládaný bedny se zdravotnickým materiálem kterej sme měli odvest do vzdálené nemocnice.
nastartoval jsem a pomalu se rozjel. ,,Tak jedem"...
Autor Ryan, 03.04.2007
Přečteno 448x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo,vypada to zajimave..

17.05.2007 20:01:00 | allyssa8

Ve valce filosofie neni...

22.04.2007 20:11:00 | Cassandra

já bych tam teda tu filozofii necpal

09.04.2007 14:31:00 | lexus

no myslim, že to vypadá na začátek zajímavýho příběhu..atmosféra docela hezky vystihnutá, ale je to dost jednoduchý, chtělo by to nějak ozvláštnit..např. popis okolí, trocha filosofie atd atd, ale jinak v klidu

03.04.2007 21:51:00 | Husky

docela dobrý...takový lidově napsaný...zajímavý je ten nápad vnést chaos do interpunkce...jako by to byl chaos války...

03.04.2007 21:14:00 | Strawy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí