Samota

Samota

Anotace: Příběh, který se vyplatí přečíst až do konce.

Nechápu to, všichni se mi vyhýbají, nenávidí mě, chtějí mě zabít a to mě ještě před dvěma lety milovali, snažili se vetřít do mé přízně a byli šťastní, když je pohladil můj pohled.
Jak jim plesalo srdce, když jsem se jich letmo dotkla nebo jim dokonce dovolila políbit mi ruku. Ale to je pryč. Od té strašlivé noci. Ale já přitom neudělala nic, čím bych si to zasloužila. Nechápu to, jednoduše tomu nerozumím. Moje mysl prostě nedokáže pojmout důvody, které se mi snažili vnutit.
Teď jsem se ale ukryla tak, že mě již celé dva týdny nedokázali vystopovat. Je sice těžké opatřit si něco k jídlu, ale na to, abych přežila to stačí.
Avšak mám pocit, že dnes jsou mi na stopě. Obávám se, že mě objeví a zahubí. Nemám se ke komu obrátit, celá vesnice se s nimi spikla a chce moji smrt.
Co to bylo? Jsou tady, slyším jejich hlasy, bože, nenávidím Tě, proč jsi tohle dopustil?
Ach ne, už je vidím, musím pryč! Jsou mi v patách. Běžím, seč mi síly stačí, ale oni mě dohání. V rukou třímají pochodně, kříže, motyky, srpy a kolíky.
„Chyťte ji!“ prořízlo tmu zvolání jednoho z mých pronásledovatelů
Již nemohu, musím se dostat pryč, jsem příliš slabá, abych se mohla proměnit.
Padám únavou, dohánějí mě, vytvořili kolem mě kruh, zlostně si mě prohlížejí a pokřikují na mě.
„Zabte ji! Nic jiného si nezaslouží! Je to zrůda!“ tyhle a jiné výkřiky ozývaly se nocí.
„Ne, přivážeme ji!“ řekl mužský hlas.
Přivázali mě a polili mi obličej něčím, co mi rozleptalo tvář. Poté odešli a zanechali mě mému osudu.
Asi v šest hodin ráno začalo svítat. Pomalu jsem pozorovala, jak se zkracuje stín za mýma nohama, až mi slunce kousek po kousku ozařovalo nohy, pokračovalo nahoru a zvolna mě spalovalo.
Nakonec ze mě zbyl jen popel, který posléze roznesl vítr.
Byla jsem sama a cítila se zle, ale nebyla to samota, která mě nakonec zahubila, bylo to slunce, odvěký nepřítel upírů …
Autor Marek Veverka, 07.04.2007
Přečteno 614x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

líbí se mi to...ale lepší by to bylo psané ve třetí osobě...protože, popel toho moc nenapíše ani nenapovídá;)...jinak moc dobrý nápad

16.04.2007 08:18:00 | mozec

Zajímavé, ale musela jsem to číst velice rychle, abych se dostala k tomu, o čem to vlastně je, i když asi tak v polovině jsem vycítila, že jde o upíra. Myslím, že by se to dalo trošku roztáhnout, udělat z toho povídku plnou děje.

11.04.2007 12:33:00 | Lillian Bann

Docela drsné.. dobrá myšlenka, jen v tom na mě něco působí docela negativně, nevím vo co go,ale to je zřejmě jen něco ve mě.. vezmi si z toho hlavně to dobré :)

07.04.2007 21:42:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí