1. Hledání Boha

1. Hledání Boha

Anotace: Co bude teď, když člověk konečně našel, co hledal po tak dlouho?

,,Hurá, našli jsme ho!" Znělo mezi dvorními paláci a komnatami.
,,Máme ho!" Lidé se radovali, ještě nikdy před tím nebylo takové slávy,,Už víme, kde je!"

Vědci se sdružovali, velké konference byly pořádány a pozvánky rozeslány. Dnešní program si rozhodně nikdo nenechá ujít! Přijely zprávy a všechny média: v rádiích se nemluvilo o ničem jiném, noviny zaplnily titulní stránky svých týdeníků!


,,Jsme tam, kde ještě nikdo před Námi!" Zapěl do mikrofonu nejvyšší z lidí. ,,Dokázali jsme to, o čem ostatní  mohli jen bláhově snít - a jsme konečně tady...
Objevili jsme Boha!

Otázkou však je," ptal se dále tajemný muž v obleku a černých brýlích. ,,Co bude dál? Co s tak velkým objevem uděláme?"
Lidi bez dechu očekávali ta věhlasná slova, tak nevinně vycházející z těch prolhaných úst.

Oči všech žily jen pro tu jedinou chvíli, která naráz změnila všechno: celý svět! Člověka a dějiny.. Čas i samotný prostor..
Rodiny, děti, stáří i mladí,.. byli tu všichni! Zanechali rozdílů a rasy, společenských tříd a hierarchií. Žid, nebo křesťan, muslim či ateista.. Na ničem z toho už nezáleží! Byli tu; stáli si po boku!

Celý den lidé hleděli vzhůru ke hvězdám a ptali se v duchu: ,,Která z nich to jen může být a která z nich jsme pak my?"
Jak si nás ostatní budou pamatovat? Jaké dílo za sebou zanecháme, až se Země změní v prach a život jen v pouhou vzpomínku?
Možná že právě tohle je Naše chvíle! Doba, na kterou lidstvo čekalo tolik tisíců let. Chvíle, kdy konečně může zazářit, a překonat samo sebe.
A to je přece důvod, k jakému byl člověk stvořen. Způsob, k němuž byl celým svým bytím ustrojen.

,,Našli jsme Ho" říkali mezi sebou - potichu a šeptem. ,,Našli jsme Boha .. ale co bude dál..?"
,,Přece nemůžem usnout na vavřínech!" odpovídali jim další. ,,Čeká nás ještě spousta práce! Bůh k nám přece nepřijde jen tak..! Proč by to jinak dosud ještě neudělal?"
,,Musíme proto přijít My!" Souhlasili jiní a hned se pustili do díla: ,,Najdeme k němu cestu - a i když Bůh nebude chtít - tak si Ho sami přivedeme k sobě! ...


A člověk už znova nemusí být sám!"

Autor Gymplak, 03.07.2021
Přečteno 253x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí