Středa vlaků

Středa vlaků

Anotace: Na horizontu chvil, dálnic a kolejí, cesty alejí se protínají, nachové obzory, červánky na východě, soumrak na západě, lidé z celého světa, rušné ulice, světlé břidlice, tmavé tváře, vonné esence pletí a parfémů, zbytky vzpomínek a emblémů..

Probudím se na Literu. Probudím se do postele. Probudím se do života. Probudím se na cestě. Probudím se v otázkách a snech, zborcených texturách alternativní budoucnosti. Probudím se do paralelní reality zachycené v pohybu. Probudím se za tím vším, co bylo mnou. Jednou budou pátrat po jeho krocích, stínech, siluletách v mořích a oceánech.

Vidím ty oblaka, směji se vidím ty oblaka, s novou chutí, s novou nadějí, s novými vzrušujícími zážitky elektrizujících chvil, silné chvíle doručené a vroucí, první z mnoha výletů do ciziny, do zemí, chutí, prostředků, svodů a záhad.

Cítím v kostech dobrý rok a nezapomenutelnou cestu, příprava na cestu, zrnka a informace ryze praktického charakteru, žádné romantizování, panorama se skládá z hvězd a na vlastní pěst se vlní před námi nová zem, volám až k těm, pro které láska znamená osud.
Autor Happyyz, 11.03.2015
Přečteno 923x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí