,,Holé nebo Hole"

,,Holé nebo Hole"

Anotace: Tak tohle se mi zdálo, až mne to vzbudilo :-D

,,Vstávej lenochu!" zařvalo rádio. Pan Vopršal vykulil oči a zamáčkl radiový budík ale ten vyřvával dál. ,,Tady je ranní vysílání Brdského rádia Prda, dnes máme 11.7.2021, vlhkost vzduchu osmdesát procent, radiový šum dvacet procent takže si dnes možná i zavoláte ze svého mobilu. Počasí nic moc ale to všichni vidíte že? Rakouští aktivisté jak je již tradicí opět zahájili další hladový pochod směrem k Temelínu a mi jim přejeme příjemné hladovění. Vládníci schválili plnou podporu USA, výměnou za ještě větší hambáče a Moravské kraje se odtrhli od Čech a vyhlásili samostatný stát s tím, že darmožrouty živit nebudou. To je tak vše a teď vám pustíme výtečnou starou prdu, jak jinak než Kabáty, příjemný poslech, Vaše rádio Prda. Vopršal vyskočil z postele a při nářezu Kabátů vyváděl jak tajfun, takový prostocviky svět neviděl, ale co je mu do světa, že? Vyběhl před chalupu Úáááááááááá nesl se jeho řev okolím, nikde ani stromeček jen na vršku kopule radaru zářící ve slunci. Spokojen sám se sebou sáhl pod lavici u vchodu a na zeď zavěsil ceduli s nápisem ,,Táhněte nebo odtáhnu já!" a demonstrativně vpochodoval do chalupy. Ještě vyplázl jazyk směrem k radaru a zabouchl dveře. (Na základně:) ,,Woe se to nějak sewe" a praštil pěstí do monitoru. Obraz zablikal a naskočil, mezitím do místnosti vstoupil další člen osádky radaru. ,,Hey Henku jak šla služba" ,,No jak, zase se to swalo a co bys chtěl, několik tisíc těch nejlevnějších součástek z Thaiska za několik miliard dolarů, cha chá, hlavně že to zaplatili místní Čekos". ,,Co Vopršal?" ,,Ale jako obvykle, tedy normálka jen vyhrožuje, že se odstěhuje, ty woe to by byla nuda všechny místní Čekos už jsme odsunuli, tak alespoň, že tu blbne on, bez něj by mne tady asi piclo".
(Mezi tím v Praze:)
Vládníci schválili jako úřední jazyk angličtinu a její povinné vyučování na školách. Protiamerické demonstrace byly uzákoněny jako nezákonné a každý občan musí svobodně podepsat podporu USA. Žádné vyjímky nebudou tolerovány. Praha vzkázala Moravě, ať si trhne, že se vždycky najde někdo, kdo jí bude živit.
Vopršal si usmažil vajíčka a usadil se před obrazovkou. Pustil si DVD o roce 1989, tehdy tam co by študentík dostal nakládačku na Národní třídě. ,,Máme holé ruce" vyřvával přehrávač.....,,Teď by to chtělo ty hole" broukal si.
Autor mobo, 17.05.2007
Přečteno 302x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

To je děsná představa, že by to takhke mohlo dopadnout (a já se toho i mohla dožít...)... Bože chraň, doufám, že to zůstane jen v povídce...

18.05.2007 21:00:00 | Cristinne

Je to zvláštní. Čte se to ale dobře, takže můžu vytknout jediné, a to to, že nechápu děj téhle povídky, nic se tam v podstatě neděje a to mě tak trošku nudí..

17.05.2007 19:41:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí