Lesní zázrak

Lesní zázrak

Anotace: Taková poetická miniatura o malém milém zvířátku.

Téměř celou noc se pod lískovým keře ozýval divný šramot, pískání a ťukání. Konečně se k ránu ozval pukavý zvuk, spokojené zapísknutí a pak se vše ponořilo do ticha, přerušovaného jen tichým pochrupováním.

Slunce vyklouzlo zpoza ranních mlh a ozářilo paseku uprostřed lesa. Z trávy, stříbrné rosou, vykoukl heboučký čeníšek, zavětřil, z nozder vypustil obláčky teplé páry a tlapičkami se stříbrnými drápky rozhrnul mokrá stébla. Když mu na čumáček spadlo pár těžkých kapek, jež právě setřásl, znechuceně odfrkl a vypochodoval na mechový polštář. Dráček rozespale zívl, rozkošnicky se protáhl, přimhouřil zářivé oči protáhle kapkovitého tvaru a poprvé roztáhl svá průsvitná, heboučká křídla. Nejprve opatrně, potom s větší razancí jimi zamával a po chvíli se vznesl, zakroužil nad lesem a odletěl vstříc vycházejícímu slunci.
Přečteno 421x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahojda, díky za komentíky, ta Balada o Králi byl úkol ve škole, měli jsme na to pár minut, takže taková rychlovka, jediný co bylo pevně daný bylo to, že musíme psát o stromu a mě napadlo tohle.

28.05.2007 20:39:00 | pralinka

Že by drak? :D

28.05.2007 14:18:00 | Alea - kometa kdovíco přinese

To je moc milé a príma, ale co bude dál?

27.05.2007 16:38:00 | Rhonwen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí