Orel: První seznámení (úvod)

Orel: První seznámení (úvod)

Anotace: již mám čas, a tak jsem se rozhodl přepsat své dílo od začátku abych mu dal finální podobu se vším, co jsem se během psaní naučil, ale stojím před jednou otázkou, jelikož jsem na tento server již dával předchozí kapitoly ve staré verzi, chci se vás

zeptat zda již to sem mám dávat, hlavní příběh bude stejný, ale do textu jsem se rozhodl přiřadit nějaké věci, aby to bylo více zamotanější, napínavější a prostě snad lepší
proto vás všechny, co se vám mé dílo líbí chci požádat, abyste hlasovali, zda sem mám již opravené texty opět dávat či nikoliv
http://www.sirnis.wz.cz/vzkazy.html
zde mi prosím hlasujte

Vždy existují dvě protikladné síly. Jing a jang, dobro a zlo, světlo a temnota. Ale existuje i magický a technologický svět. V prvním vládne magie, ve druhém technologie a oba světy se dělí na nekonečné množství dimenzí, ze kterých se většina liší pouze nepatrnými rozdíly, ale jsou mezi nimi i zcela unikátní.
Oba světy od sebe odděluje hranice, ale na některých jejích místech jeden svět zasahuje do druhého a tam vznikly mezisvěty. Dimenze, kde vládne magie a technologie ve vzájemné rovnováze.
Většina bytostí je nucena zůstávat pouze ve světě, kde se narodila, ale jsou jedinci, kteří mají dostatek moci k překračování hranice. Někteří z nich pak svou moc využívají k přenášení armád do světů, kde se jim nikdo nemůže postavit, aby si zotročili tamní obyvatele a stali se ještě mocnějšími.
Tak to chodilo miliony let, dokud se dvě z nejmocnějších bytostí, nazývané Drugha a Gahen, nespojily, aby zakročily proti tomuto chaosu.
Díky své moci vytvořili údolí na hranici světů, které nazvali Tal-khen a společně v něm začali učit vyvolené muže a ženy, zvláštní jedince se skrytými schopnostmi, kterým pak během výcviku dali nesmrtelnost, učili je používat magii, výdobytky moderního světa a naučili je také, jak využít sílu, již v sobě ukrývali, aby se následně dokázali postavit jakémukoliv protivníkovi a zaujmout své místo strážců hranice s jediným úkolem, a to potrestat smrtí všechny, již by chtěli vstoupit do světa, kam nepatří.
Dlouho druihové střežili hranici a konečně nastala rovnováha, dokud se jednoho dne Drugha s Gahenem nerozešli, aby poté stanuli proti sobě jako soupeři na život a na smrt.
Po jejich rozdělení následovalo ještě mnoho událostí, mezi které patřilo i přijetí nového vyvoleného k druihům. Jedince, který byl výjimečnější než všichni před ním. Muže, jehož budoucnost byla napsána dlouho před jeho zrozením, ale byla psána tolik záhadným způsobem, že si svou budoucnost musel z velké části stvořit on sám...
Autor Sirnis, 28.05.2007
Přečteno 330x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí