Harry Potter a Spojení rodů- kapitola 3

Harry Potter a Spojení rodů- kapitola 3

Anotace: Třetí část mé povídky..díky za připomínky a ohlasy. i když jsem HP četla, nepamatuji si všechno:-) tentokrát o tom, jak ostatní Draca přijmou

Seděli v pokoji ještě asi tři hodiny a za tu dobu neřekli ani slovo. Draco se jim rozhodně nemínil svěřovat a oni se ho nehodlali vyptávat. Když už se zdálo, že tam zkysnou navždy, ozvalo se zaklepání na dveře a objevila se paní Weasleyová.
,,Pojďte večeřet. Všichni čtyři.“
V jídelně už seděl nejen Lupin a Tonksová, ale i ostatní členové řádu. Snape však mezi nimi chyběl. Harry zadoufal, že ho poslali tam kam patří, totiž do Azkabanu. Harry, Ron a hermiona se usadili na svá místa a Draco se váhavě posadil na jedinou prázdnou židli. Fakt, že nikde neviděl Snapea ho zneklidňoval. Klidně si ho sem přitáhne a pak jen tak zmizí... z chmurných myšlenek ho vytrhla Molly Weasleyová, když před něj postavila talíř s palačinkami.
,,Dej si. Podle toho co říkal Severu musíš mít hlad.“ a mírně se na něj usmála. Ron, který právě zkoušel, kolik palačinek se mu vejde do pusy se překvapením zakuckal tak, že mu Hermiona musela uštědřit herdu do zad. Když znova popadl dech chtěl něco poznamenat, Hermiona mu však sykla do ucha: ,,Nech ho. Kdoví jak dlouho nejedl.“a tak svoji poznámku zase spolkl.
Po vydatné večeři se ujal slova Lupin. ,,Severu nám vysvětlil v jaké jsi situaci Malfoyi. Schovávat se před otcem jistě není příjemné,ale asi ti nic jiného nezbude. A tady tě můžeme ukrýt.“ Malfoy pomalu přikývl. Ne že by tím vším byl nějak nadšený,ale rozhodně pro něj bylo lepší být tady, než se nacházet poblíž svého otce. Ten by se k němu teď rozhodně nechoval přátelsky.
,,Schovávat se před otcem? Větší blbost sis už nemohl vymyslet. Neříkal si čistě náhodou, asi tak stokrát, jestli si dobře pamatuju, že tě tvůj otec bezmezně miluje?“ Harry se ani nesnažil skrýt posměšný tón v hlase. K jeho překvapení ho však většina z členů řádu probodla pohoršeným pohledem.
,,Malfoye chce jeho otec zabít Harry“ suše mu oznámil Lupin. Ron se ušklíbl. ,,A my mu v tom budeme bránit.“ řekl to tak, aby to slyšela jen Hermiona. Bohužel pro něj u ní nenašel pochopení. ,,Tady máš snad jasnej důkaz, že to není Smrtijed.“ Ron už se nadechoval k odpovědi a ani neposlouchal co všechno Lupin Malfoyovi říká. Zaujala ho až věta jeho mamky: ,,Spát budeš s Harrym a…“nedokončila protože jí přerušilo dvojhlasé, sborové nikdy.
Malfoyův protest nevnímala a obrátila se k druhému protestujícímu.
,,Harry, drahoušku, jinde není místo. Ron spí s Fredem a Georgem, a…opravdu to jinak nejde udělat.“ Harry snad poprvé litoval, že má samostatný pokoj.
,,Hm. To sem teda nadšenej.“
,,Nápodobně“ odsekl mu jeho nový spolubydlící a tak se Hermiona rychle vložila do jejich ,,rozhovoru“.
,,Kde je vlastně profesor Snape?“ Zeptala se a napila se domácí dýňové šťávy.
,,Dál pracuje pro řád.“řekl Lupin jako by se nechumelilo. Tahle věta zvedla Harryho ze židle.
,,Cože? Vy jste se snad zbláznili! Co vám nakecal, že mu věříte?“ Ron byl podobného názoru.
,,To musí zase někoho zabít,abyste pochopili že je to hajzl?“
,,Rone, věř nám, že máme své důvody proč Snapeovi věřit“ zastala se Lupina Tonksová.
,,Jo. Tuhle větu už jsem někde slyšel. A ten co ji říkal nedopadl zrovna dvakrát dobře.“
,,Přesně tak!“ téměř zakřičel Harry a odešel z místnosti. Ostatní slyšeli jen vzteklé prásknutí dveřmi od jeho ložnice.
Autor etelwenka, 21.06.2007
Přečteno 540x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

U tohodle textu máš stovku, protože jsem si uvědomila, že to čtu, až na konci, tudíž mě to dokonale vtáhlo do děje.

23.06.2007 16:41:00 | Neferehathor

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí