Harry Potter a Spojení rodů 8.kapitola

Harry Potter a Spojení rodů 8.kapitola

Anotace: Tentokrát jen krátká kapitolka,troufám si tvrdit, že o to důležitější. Harry se dozví o plánech Draca,a zjistí, že se zas tak neliší od těch jeho.

Když se Harry vrátil do pokoje (dveře už zase byly odemčené), dobře naladěn tím, jak se mu podařilo naštvat Rona, spatřil Draca sedícího na posteli. I když si to určitě nepřál, bylo vidět, že brečel. Tenhle fakt Harryho trošku překvapil, ať přemýšlel jak přemýšlel, krom toho večera, kdy ho proklel kletbou Sectusempra, ho ještě brečet neviděl. Dokonce ani toho večer, kdy se dozvěděl, že je jeho otec v Azkabanu, nevypadal tak strašně jako teď. Chtěl něco škodolibého prohodit, ale nějak mu to nešlo přes jazyk. Draco to na něm nejspíš poznal.

,,Tak co, seš konečně spokojenej, Pottere? Voldemort ti ušetřil práci co? Nebo spíš můj otec“ Když viděl Harryho překvapený výraz, pokračoval: ,,Copak tě překvapilo víc? To že jsem řekl Voldemortovo jméno nahlas? Nebo sis myslel, že je to jen tvoje výsada? Tvoje a té.. mudlovské šmejdky?“ nebylo to však řečeno tím nenávistným tónem jako jindy, to však nic neměnilo na tom, že tím Harryho rozčílil.

,,Neopovažuj se takhle Hermioně říkat?!“ zařval na něj a mířil mu hůlkou do obličeje. Draco se však jen ušklíbl.

,,Já si budu každýmu říkat jak chci. A klidně mě zabij ,je mi to jedno. Ale prosim tě, když už budeš v tom zabíjení, mohl bys vyvraždit celý náš rod? To bych ti byl fakt vděčnej.“

Harry na něj překvapeně zíral. Tak Malfoy po něm chce aby zabil celou jeho rodinu? Jasně, měl důvod nenávidět otce, ale co jeho matka? Podle toho, co věděl ji Draco opravdu miloval.Draco jako by věděl nad čím přemýšlí.

,,Copak, Lupin ti to ještě neřekl? Já myslel, že už se tím baví celej barák. To můj otec zradil Snapea. A taky zabil moji matku.“

Ne, tak o tomhle se Lupin opravdu nezmínil, pomyslel si Harry a sklonil hůlku.

,,Vsadim se, žes mi přišel říct, jakou máš radost. Tak si posluž! Čekám na to.“ Harry však, ke svému vlastnímu překvapení neměl chuť se Malfoyovi smát. A to ani trošičku. Proto nic neřekl,a posadil se k němu na postel. Chvíli bylo ticho,pak promluvil Draco.

,,Hele,Pottere. Já nesnáším tebe, ty nesnáším mě, a naprosto mi to takhle vyhovuje. Ale teď, teď chci dostat svého otce. A to za každou cenu. I kdyby to znamenalo, že ti budu muset pomoc s Voldemortem. Můj otec je takovej fanatik, že bys ho stejně musel oddělat, ale rád bych to udělal sám víš?“ Harry na něj nevěřícně koukal, Opravdu Draco takhle mluvil o svém otci? Copak je to možný, na někoho takhle najednou změnit názor? Uvědomil si že jo, když si vzpomněl, jak rychle změnil názor na Siriuse, tehdy ve třetím ročníku.

,,Jasně,“ zašklebil se. ,,Klidně tě nechám oddělat tvého otce, a když mi budeš chtít pomoc zabít Voldemorta, prosím. Ale děkovat ti nebudu.“ Draco mu škleb vrátil: ,,A kdo o to stojí?“

Harry si lehl a zavřel oči. Připadalo mu to jako v Hodně bláznivém snu. On a Malfoy že spolu budou spolupracovat? Kdyby se k tomu opravdu neschylovalo, a jen mu někdo řekl, že se to stane, hned by ho poslal ke Sv. Mungovi. Každopádně tohle bude ještě hodně zajímavý.
Autor etelwenka, 08.07.2007
Přečteno 830x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí