Sága upíra část 16

Sága upíra část 16

Anotace: Po dlouhém čase jsem zpátky...další část ze ságy upíra Caatia

,,Tak to gratuluji můj pane," pronesl s úsměvem Asire když jsem mu pověděl o Radě a o jejím rozhodnutí.

,,Nech si to." Zasmál jsem se.

,,No a jak to teda je s tím Garrinem a tím vším?" otázal se a já si povzdechl. Začal jsem mu vyprávět všechno. Od zabití Narkara až po tajemného upíra v mém domě. Vyprávěl jsem mu o mém strachu z toho, že Narkar byl nevinný a že válka nic nevyřeší.

,,Všechno je to hodně zvláštní. Podle mě, bys měl nejprve zajet ke Garrinovi a zeptat se ho co chce. A potom se uvidí co dál." Chvíli jsem uvažoval a potom jsem se rozhodl.

,,Pojedeš se mnou Asire?" zeptal jsem se ho neboť jsem nechtěl jít sám.

,,S radostí příteli." Usmál se, vzal si plášť a dýku a mohli jsme vyrazit.

Nasedli jsme do mého auta a vyrazili k lesu kde jsme tehdy stopovali Garrina. Pamatoval jsem si cestu a tak jsme s Asirem vyrazili. Neužíval jsem si tak cestu protože mě sužovali starosti a pochybnosti. Krom toho jsem se v poslední době bál o Katie. Aby ji neublížili lykani. Vzhledem k blížícímu se střetu.

Dorazili jsme ke Garrinově jeskyni. Jenže když jsme vešli dovnitř, bylo tam prázdno. Prohledali jsme ji celou ale nenašli jsme nic. Žádné tajné vchody nebo východy. Nic.

Zklamaně jsme vyšli ven a posadili se do trávy.

,,Zatraceně. Zajímalo by mě jak teď najdeme Garrina." Povzdechl jsem si.

,,Třeba se můžete hezky zeptat a já vám to řeknu." Ozval se hlas někde za náma. Připadal mi povědomý ale neuměl jsem ho zařadit. Rychle jsem vstal a otočil se. Asire už měl dýku vytaženou a očima prozkoumával okolí.

Ze stínů vyšel chlapecky vypadající černovlasý kluk. Nuoro.

,,Ahoj Caatio."pozdravil mě a zazubil se.

,,Kde je Garrin?" zeptal jsem se okamžitě.

,,Zavedu tě za ním. Ale co tenhle?" ukázal na Asireho.

,,Ten půjde s náma. Je to můj přítel." Nuoro kývl a proměnil se v pantera. Rozběhl se napravo od jeskyně. Rozběhli jsme se za ním. Asi po dvou minutách jsme došli k další jeskyni. Před ní nás už čekali dva lidé v kápích. Nuoro jim kývl na pozdrav a něco tiše řekl. Ustoupili a dovolili nám vejít.

Tahle jeskyně byla o hodně větší než ta první. Byly tam desítky chodeb. Nuoro nám prozradil že to je obrovský komplex jeskyní. Po dvou minutách prolézání jsme došli do menší místnosti. Byla zařízena jako pracovna. Za stolem seděl Garrin.

,,Vítej Caatio.Ty také Asire." Pozdravil nám a přistoupil k nám.

,,Předpokládám, že Jeran vyřídil můj vzkaz." Došlo mi že Jeran byl ten upír u mě doma.

,,Vyřídil. Předtím než zemřel. Když přišel byl velice zraněný."oznámil jsem mu a Garrin si povzdechl.

,,Takže ho dostali." Pronesl tiše a Nuoro si povzdechl.

,,Kdo ho dostal?" nechápal Asire. A nechápal jsem ani já.

,,Caatio je načase aby si se dozvěděl pravdu. Úplnou pravdu."
Autor Black Death, 09.07.2007
Přečteno 352x
Tipy 4
Poslední tipující: kourek, E.
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Že otravuju, ale tys s tím vážně úplně praštil?!

21.11.2008 23:57:00 | E.

kdy bude pokráčko?

29.10.2007 20:46:00 | Myel

sakra jsem nějak mimo už z první věty.. tohle asi nebyl ten díl který byl na řadě ..ale který .. mno asi budu muset číst zase od začátku protože už si pár věci npamatuju :-D

30.09.2007 21:10:00 | confused.princess

Ještě jsem to našla rumunsky, takže: vă rog!

08.09.2007 02:31:00 | E.

Háló!!! Please, bitte, s'il vous plaît, por favor, Per piacere, prošu, prosím!!!!!!
(Ani nevím, jestli je to dobře vybrané a slovník na seznamu víc řečí neumí, ale co chci tím říct vím přesně: Prosím, další díl!)

04.09.2007 19:57:00 | E.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí