Snape šéfkuchař(ka)

Snape šéfkuchař(ka)

Anotace: Taky máte rádi Harryho Pottera a ještě radši utahování si z prof. Snapa??? A taky čekáte, že se přidá na správnou stranu? ANO! Po tomhle ano... :-D

"Snape! Ty všiváku!"zařvala vztekle Bellatrix. Celá se vzteky třásla a z hůlky, jež křečovitě svírala v ruce, vylétlo několik jisker. "Radši mi ani nechoď na oči!" Zuřila, běsnila. Jak jí to jen mohl udělat? Jak jen jí mohl připravit o veškeré zásluhy Pánovi Zla...
Náhle se dveře do ložnice otevřely a nestál v nich nikdo jiný než...
"Volalas mně Bello, nebo trpíš ehm... samomluvou?" otázal se jízlivě Severus Snape a změřil si běsnící smrtijedku škodolibým pohledem.
"Ty... Ty..." Belatrix nedokázala najít slov. Zuřila. Snape se pousmál, nebo spíše ušklíbl, a vstoupil do místnosti. Dveře
se za ním samy zabouchly.
"Jestli máš něco na srdci, tak to vyklop." přerušil její projev a bavil se tím, jak se marně snaží ovládnout svůj vztek a potlačit nutkání se po něm vrhnout. "Nehodlám s tebou ztrácet svůj drahocenný čas..."
Belatrix se z hrdla vydral jakýsi artikulovaný zvuk, který by se dal za křik považovat jen s notnou dávkou fantazie.
"Obávám se, že jsem ti špatně rozuměl, Bello. Mohla bys mi to ehm... říct srozumitelněji?" řekl jí Snape jízlivě a obzvláště velký důraz kladl na poslední dvě slova.
"Jak jsi mně mohl připravit o všechny mé zásluhy Pánovi Zla? Ty jeden mizernej..." Snape se ušklíbl. Očividně se nad celou situací bavil. "...Já jsem jeho nejvěrnější!"
"Ano, to už jsem slyšel aspoň milionkrát" pronesl Snape znuděně. "Jestli je to všechno, cos mi chtěla říct, tak já zase půjdu." Otočil se, jakoby se chystal odejít.
"Patnáct let pro něj trčím v Azkabanu! Na ministerstvu jsem pro něj bojovala..."
"A pěkně jsi to tam i zpackala." pronesl tiše Snape, ale Bella to buď přeslechla nebo ignorovala a dál pokračovala ve svém výlevu, který Snape pouštěl jedním uchem dovnitř a druhým ven.
"...A teď už nemůžu dělat ani to poslední! Už mně nenechá ani vařit!"
"Jaká škoda" pronesl Snape sarkasticky a při vzpomínce na její poslední ehm... moučník se znechuceně ušklíbl. Chtěl ještě něco dodat, jenže je vyrušil výkřik...
"Snape!" ozval se zezdola hlas, který nepochybně patřil Voldemortovi. Oba ztuhli na místě. Bellatrix se na Snape naposledy nenávistně podívala a pak se k němu otočila zády. Třeba se nakonec ještě rozbrečí, pomyslel si Snape a poté přešel ke dveřím. Ve chvíli, kdy je otevřel, Voldemort zavřeštěl:
"Tak, kdy už bude ten moučník, šéfkuchařko?!"
Snapovi se za zády ozval vzlyk, ale nevěnoval tomu pozornost. Místo toho vyšel z místnosti a Bellu tam zanechal,
ať si tam dál vřeští. Vztekle však svraštil čelo a jeho obočí vytvořilo vodorovnou linii. "Jestli mně ještě jednou nazve šéfkuchařkou, tak se přidám k Potterovi a zničím všechny jeho zbývající viteály!" pomyslel si v duchu a vydal se dolů po schodech ke kuchyni...
Autor Nikytu, 24.07.2007
Přečteno 347x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vtip to docela má.

19.08.2007 23:52:00 | Marlene

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí