Morte 4 kpt. 4

Morte 4 kpt. 4

Anotace: Poslední kapitola čtvrté části od Fallen David War Fische. Ale to ještě není konec... Jestli se vám Morte líbí, stačí Fischovi napsat komen- tík. Zatím jsem se nic nedozvěděl.

M O R T E 4 - Hospa 4/ 4 – Finále ( znovunapsaná verze – původní jsem… založil…)
Morte se zkoumavě zadíval na Fische „si už zas neska děláš kozy náčelníku, ale ti mě tím začínáš čím dál tím víc vytáčet“ pohodil čelistí „si dej bacha abych ti neufik tu žížalu co ti leze z rozkroku.“ Fisch letmo pohlédl na Morteho, ale klidně močil dál. „Ti vůbec nechápu jaks přišel na takovou ptákovinu náčelníku !“ rozhorlil se Morte „co tě k takový debilitě vůbec přivedlo, jesli se tě můžu zeptat ?!?“ nahodil Morte otázku do mírně zatuchlého, nakyslého záchodového vzduchu. Ještě než si Fisch vůbec stačil rozmyslet odpověď, Morte vyštěkl : „Já že nemám šanci ? Co tě k tomu vede ? Z těch tvejch přiblblejch keců se mi narovnávaj mozkový závity ! Vidíš mě jako každej druhej debílek – jenom jako lebku, ale zapomínáš na mou grandiózní inteligenci, zkušenosti a především“ u těchto slov svůdně zamrkal ( neptejte se – pořád nevím jak to dělá ) „na mý krásný lícní kosti ! Podíval ses na mě někdy z profilu náčelníku ?“ Fisch vyklepal, odkašlal si a pro jistotu schoval své „nádobíčko“. „Morte“ nakousl Fisch *kyselé jablko* „problém není ani ve tvé inteligenci, ukecanosti, zkušenostech a dokonce ani ve tvých lícních kostech – problém je v tom, že kromě nich… hmm… tudy ne,… na nich nic nemáš… víš pohublé tváře nebývají obvykle pro baby problém, ale trocha masa by se hodila… nemyslíš ???“ Zeptal se Fisch opatrně, ale už bylo pozdě - Morte se tvářil uraženě, NE ! Morte *byl* uražený. „Cóó ??? Co ty jsi vlastně zač ? Blbec ? Slepec ? A že to zrovna kdákáš ty ! Strč si kebuli do lisu a možná budeš výsledkem příjemně překvapenej – no, rozhodně to už nic nezkazí!“ vyštěkl Morte a viditelně si tím ulevil. Chvíli mlčel, ale zanedlouho zadumaným hlasem spustil „sem ti kdysi znal taky takovýho debílka jak seš ty“ zacvakal zuby „si taky myslel bůhví jak není chytrej – tudlenc mi dokonce tvrdil, že ví vo víc věcech než jich na světě dovopravdy je, ale ten nebyl aspoň tak vymatlanej jak ty.“ Fisch pocítil úlevu. Diskuse se dostala zpět do konverzačního tempa a Fisch nechtěl nechat tuto drobnou nitku smíru uniknout. „Měl bych ho znát ?“ zeptal se. Morte se zamyslel „hmmm… asi jo, měl pár vynálezů - vylepšil přesýpací hodiny tím, že je předělal na vodní pohon a pak vynalez hrnek s uchem dovnitř.“ pohodil čelistí Morte. „S uchem dovnitř ?“ opakoval Fisch jako papoušek „ a to jako na co ?“ Morte se zakřenil „přece aby se neurazilo ouško ty prázdná hlavo s mozkem komára. A poď už, já ti ukážu jakou mám u bab šanci !“ Ti dva se vrátili zpět do lokálu jenom aby …
1) Uslintaný Azor si Morteho opravdu spletl s morkovou kostí a vrhl se na něj. Fisch zemřel hrdinou smrtí, snažíc se Morteho zahlédnout v Azorově žaludku ( tu hlavu mu do tlamy strkat neměl )
2) Do lokálu vtrhla skupina ekologů a rozmlátili Morteho na kusy ( čerstvým dřevem vonícími bejzbolkami ) za to, že je ve druhém díle nazval „bandou prdlejch stromofilů“. Fisch strávil celý zbytek života hledáním posledního kousku, bez nějž už Morte nikdy nijak nereagoval.
3) Naštvaný vrchní podával Fischovi místo piva nažloutlou vodu z řeky. Nutno dodat, že si ji Fisch nemohl vynachválit, ale Mortemu nijak dobře neudělala. Celý lokál strávil zbytek večera na záchodcích dívajíc se na blijící lebku. Čirou náhodou byl toho večera na Mendriku i Woody Allan a celá scénka se mu zalíbila natolik, že s Mortem podepsal tučný kontrakt a Morte od toho dne blije v mnoha slavných Hollywoodských filmech.
4) … víte co ? Však vy už na něco přijdete…

Titulky : Na Mendriku chlastali – Morte, Fisch* napsal – Fisch * kibicoval – Morte* nenechal si do psaní kecat – Fisch* naštvaně ho přitom kousal – Morte * díval se posléze na Dawn of Dead – Morte, Fisch * za kousání se omluvil – Morte* omluvu přijal – Fisch * potutelně se usmíval - Morte
Hlavní aktéři :
1) Ukrajinský pasáček přišel po sexu na Mendrik a svěřil se Fischovi, že těch pět let čekání stálo tak akorát za „apěluchu“. Druhého dne se Morte s Fischem odstěhovali na Ukrajinu, aby zjistili co to znamená.
2) Ústecké vodovody a kanalizace vyměřili hned druhý den Mortemu obrovskou pokutu za to, že v prvním díle označil Orlici jako stoku. Fisch ji dodnes splácí.
3) Libar s Olecem se od tohoto blábolu naprosto distancovali.
4) Ekologové podali k českým soudům a OSN protest proti Morteho výrokům. I po padesáti letech se na výsledek sporu čeká.
5) Vrchní stále roznáší na Mendriku pivo.
6) Azor se jednoho dne – nedlouho po výše popsaných událostech zalk morkovou kostí.
7) Mužík se silnými brýlemi dodnes jezdí po světě a snaží se najít další lítající lebku.
8) Hrobník s hercem vytvořili folkové duo H+H
THE KONEC

- šiřte si to jak chcete, veškerá má autorská práva k tomuto „veledílu“ jsou mi ukradená…
Autor jehlaspichlas, 29.07.2007
Přečteno 302x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí