Zkáza

Zkáza

Anotace: Jak bych to nazval.....Krutá parodie WoW :-D...

Jednoho dne se na Zemi dostal démon. 5 metrů vysoká potvora, s šaškovskou čepicí na hlavě a pisklavým hláskem byla zprvu pro smích. Až když spořádal prvních 25 vesnic, lidé se začali bát. A proto se muselo jednat. Každý národ ustanovil svého zástupce a první zasedání byl již dnes v noci.

Okolo ohně už sedělo 8 postav, zástupci všech ras kontinentů Azerothu a Kalimdoru. První se vztyčil zástupce lidí : „Jmenuji se Eruntano Spravedlivý a jsem Nejvyšším Paladinem Řádu Stříbrné ruky. Nervózně se okolo sebe podíval. Reakce ho opravdu zaskočila. Noční elf si povídal s kytkou, gnom běhal dokola a snažil se podrazit kostlivcovi nohy,trpaslík s orkem si dávali páku. „Bože!!! Kam jsi mě to poslal?!“ Když zjistil, že troll je na lovu (chyběli tam jeho vrhací oštěpy) zakabonil se. Najednou se mu však střetl pohled s párem modrých moudrých očích. Přímo naproti němu seděl mohutný tauren, zřejmě druid. Taur pokýval hlavou a zvedl se : „Já jsem Rein Stronghoof , arcidruid a zástupce taurů z Kalimdoru. Paladin pokynul rukou, aby se Rein posadil. „Takže tohle bude asi jediný rozumný člověk, co to melu, Tauren z týhletý skupiny. No to teda bude fuška.“, pomyslel si Eru a dal si pořádný lok ze své čutory.
Mezitím se představili zástupci ostatních ras. Absolutně ho nezajímali. Jejich inteligence se dala srovnat s kamenem, o který si opíral hlavu. „Já vím Bože, že to je zkouška, ale za co mě trestáš?! Daně platím, lidi nezabíjím a že si sem tam zajdu na pivo není zas taková hrůza nebo ne???“. Zatímco si vedl monolog ve své hlavě naklonil se k němu Elf, ukázal na květinu (spíš plevel) a povídá: „Kyti miti? Miti kyti?? Kyti kyti miti!!!“
„Cožee?!“ lekl se toho co právě ze sebe vysoukal „šikmoušák“. „Neumíš lidsky??? Do you speak English? Sprechen sie Deutsch?!“ navíc se ho Paladin nezeptal, protože další jazyky neovládal. „Sakra umíš mluvit normálně?!!“, to už náš „Rytíř světla“ nevydržel a vzteky chytil elfa pod krkem. Taur pomalu vstal a kráčel rozvážným krokem k našemu páru. Položil Eruovi obrovskou paži na rameno a pravil: „Eruntano, snažil jsem se ti říct, že zástupce elfů je poněkud „jiný“. Ale bohužel si nevnímal.“

To už Eruntano pustil Elfíka na zem a s žuchnutím se posadil. „To jako, že je momentálně zaostalej?“
„Ano, nějak tak to bude“ pousmál se smutně taur.
„Pak, jak vidím, bude nás na zničení toho démona, 7.“
„Gnóma a Kostlivce taky vynech umí si akorát hrát na babu nebo gnom ukradne nemrtvákovi hlavu a pak mu jí nechce dát. Znáš to. Šlechta, stejně jako Elfové, zdegenerovala. Myšlenka „Čisté rasy“ jim zatemnila mysl.“
„Hm, zahučel Paladin a zase se napil piva. Bylo silné a dobré, tak jak to měl rád.
„ A co Pajzl a Zelená Kůže???“
„Myslíš ty dva, co si pořád dávají páku?
„Jo.“
„Pokud mě paměť neklame, oba jsou velice zdatní bojovníci. A jestli si budou chtít konkurovat, tím líp. Aspoň uvidíme nadlidské výkony.“ Rein se šibalsky zaculil a začal si čisti rohy.
„A troll? Toho jsem vůbec nezaregistroval, že přišel.
„Ten? Nejlepší vrhač oštěpů co znám a skvělý stopař. Ale trochu nafoukaný, znáš to syn náčelníka.
„Trochu? Nechtěl si říct hodně?, zašklebil se paladin a opět usrkl piva.
„No dobře, je nafoukanej…“
„Dobrá, tak tedy pět na toho démona.
„Už jdu spát Eruntano, dobrou noc“ usmál se přátelsky taur a přehodil si ručník přes záda.
„Ty se jdeš koupat?!“ pozeptal se udiveně paladin.
„Ano, já se myji každý den, ty snad ne?!
„Ne! Fuj vodaaa, vždyť je to studený a mokrý! Já se myl….No zrovna před týdnem.“
„No nic můj příteli, asi tě budu muset naučit co to je hygiena.“
„Hygi… co??? „
„To je jedno, nyní už dobrou noc“
„Jo brou brou“ zamumlal v polospánku Eru a usnul spánkem spravedlivých.

Druhý den celá skupina našich dobrodruhů vyrazila. Paladin a Taur vpředu, Trpaslík s Orkem za nimi (neustále se pošťuchovali a dohadovali), Gnom a Kostlivec si hráli hru „Vrať mi mojí hlavu“ a Elf si vyprávěl s lebedou. Troll se někam vypařil.
Po půl hodině chůze dostal Eruntano strašlivý záchvat vzteku. Lezlo mu na nervy jak se za ním neustále dohadují a handrkují Trpaslík a Ork. Menšího (Trpaslíka) chytil za vousy a mrštil jím o strom. Orka popad v pase a hodil s ním do vody. Když narazil na elfa, zlomil mu kytku, zadupal do země, a ubrečenému elfíkovi ještě navrch dal pár facek. Dalšího dostal pod ruce kostíka, který vzápětí sedel na zemi bez obou nohou a hlavy. Kdyby někdo v tu chvíli šel lesem, viděl by prvního Gnómského kosmonauta, který bohužel pro gnomy, zůstal viset na stromě. Jediný, kdo zůstal ušetřen byl Taur a troll, který zde nebyl. „Musim si dá pivo, nebo z těch magorů zmagořim já!!! „ v duchu se třásl vzteky, ale najednou uviděl hostinec. „Heuréka!!!“ zařval a v té chvíli by mu nestačil ani nejrychlejší jezdec na koni. Než ho ostatní dohnali, stihl náš hrdina do sebe naklopit 3 černá piva a už v něm mizelo další. Trpaslík a Ork okamžitě začali závodit v tom, kdo vypije víc piv. Malému gnomovi už dávali jeho tělesné předpoklady jasně najevo, že moc nevydrží. Stačil hlt silného vína a Gnomík se válel po zemi „úplně na krupici“. Nemrtvý ani nezkoušel pít, protože mu Paladin dal vědět, že když se napije, praští ho po lebce svým kladivem. Hostinský nechtěl mít v hospodě svinčík a tak poprosil „Mocného“, aby to nějak svému ne uplně mrtvému příteli vysvětlil. Taur se zprvu zdráhal, ale když odhalil tajemství medoviny, propadl jejímu kouzlu úplně.

Když se naše partička probudila, zjistila, že zaspala o celé tři dny. Mezitím se v království děli věci. Démon už nebyl démonem, ale princeznou. Stačilo aby jí políbil ošklivý chasník (který nebyl samozřejmě normální) a z démona se stala nádherná slečna. I když s trochu pisklavým hlasem a šaškovskou čepicí. Troll mezitím zdrhnul bez placení a utekl dovádět s trolicemi na Ostrovy Ozvěn. Král nechal vyplatit chasníkovi bohatou odměnu a na naše „hrdiny“ se vykvajz. Po té co odcházel zbytek výpravy z trojnásobného pohřbu (trpaslík a ork se upili k smrti a kostlivci upadla hlava na dobro) zvedl Paladin oči k nebesům a nahlas se zeptal:
„Bože zač mne tak trestáš?“. A z nebe se ozvalo:
„To máš za to, jak ses tenkrát v tom kostele vys**** do zpovědnice!!!

Konec
Autor Eruntano, 19.08.2007
Přečteno 372x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Začíná to dobře. Má to spád a musím říct, že jsem se ze začátku dobře bavil. Ale je vidět, že když jsi začal psát, tak jsi ještě nevěděl jak to dopadne...

Problém je v tom, že dílko má klesající tendenci. Začátek je nejlepší, ale na konci ti už došly nápady. A chybí mi tam pointa. Závěrečná scéna má vybít emoce, ale to se nestalo.

Já osobně bych na tom ještě zapracoval. Domyslel bych konec. Nechal bych dílko klesat k prostředku a pak by to mělo jít zase nahoru. Zkus nakonec přidat pár vtipů...

23.08.2007 11:15:00 | Daniel S.

Mno... celkově mi to přijde tak trochu těžkopádné, není to ten splývavý nenucený humor. Ale kyti miti a konec mě naprosto dostal :D.

19.08.2007 13:11:00 | Eylonwai

:D Opět si mě rozesmál :D

19.08.2007 13:08:00 | lennerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí