Krásná elfka - šestnáctá kapitola - Špatné zprávy

Krásná elfka - šestnáctá kapitola - Špatné zprávy

Anotace: další pokračování ve kterém se Treisy a její společníci dostanou do města kde se dozví spoustu novot!

Treisy celou noc nezamouřila oči.Seděla před jeskyní a koukala na temné nebe na kterém zařily jako perly hvězdy.
Z jejího pozorování ji vytrhl stín který se mihnul pod skalkou.Nelíbilo se jí to a proto se rozhodla to prozkoumat.Podívala se do jeskyně,Larax i Sillar tvrdě spali...
Treisy se ještě přesvědčila jestli je jeskyně dostatečně maskovaná,pak opatrně sešla svah.Na mítině nebylo ani živáčka,ale za velkým,trnitým keřem se občas ozvaly hlasy.Treisy věděla že kdyby to byly stvůry její pach by stejně necítily.Tak se tedy přikrčila a krokem lehkým jako pírko se pomalu blížila ke keři.Za keřem byla zapálená pochodeň.Její světlo osvětlovalo tváře nestvůr,ale kromě nich tam byla i osoba,která měla přes hlavu tmavě fialovou kápi.Do obličeje té osobě bohužel neviděla.
"Tady stopa končí,můj pane!"ozval se najednou hluboký hlas až ve Treisy hrklo.
"Hm...tak to mohou být jen na jednom místě!"řekl přijemný mladý hlas.
Treisy se okamžitě rozeběhla do jeskyně.
"Laraxi!Sillare!Vstávat!sledovali nás...!"Přádně s nimi zatřásla.
"Co?"zašeptal rozespalý Larax
"Na koně!Sledovali nás"sykla a začala balit deky.
Larax začal skládatsvou deku a Sillar se mezitím protáhl.Treisy pomohla Laraxovi do Ogoxova sedla a pak i ona vyskočila na Briama.
Pomalu nechala koně slézt svah a jakmile byli na rovině kopla Briama do slabin a ten se okamžitě rozeběhl.Ogox s Laraxem jim běželi po boku.
"Kousek od tud je tvrz!Od té tvrze to nebude daleko do Elfských lesů!"křikl Larax
"Fajn ale bylo by lepší abyychom jeli bez přestávky!"
"Musíme mít zásoby!Tam dojedeme tak v poledne!"
Treisy kývla,za nedlouho se začalo rozednívat.
Když bylo slunce nejvíš na obloze dojeli k branám tvrze.Zarazilo je že jsou dokořán.
Nebylo to tam nějak hrozné,vzhledem k tomu že to byla tvrz nepovalovali se tam tuláci.Ale na ulicích nikdo nechodil,ani nikde jinde neviděli živého člověka.
"Hele hostinec!"kývl Sillar na pravou stranu.
"Půjdu tam!"řekne Treisy a seskočila z koně
Když vstoupila do hostince bylo tam prázdno,kromě majitele tam nebyl nikdo.Což bylo v tuhle dobu dost neobvyklé.
"Dobrý den!"řekla nahlas
"Dobrý...co to bude?"sykl nepříjemný hlas
"Tři měchy plné a dva pecny chleba!"Ani nemusela čekat hned byl zpátky
"Bude to padesát dva zlatých...!"
Treisy mu podala útratu a ještě se zeptala
"Jakto že je tu tak prázdno?"
"Kdybyste přišli ráno,mohli ste tu zastihnout celé vojsko...Oni teď táhli na Trpasličí vrch-to je hora která slouží jako obchodní věž..."
"Aha...No a co král?Už dobyl ty Beldarnský močály?"vyzvídala dál a nasadila zajímavý výraz
"Moc se ptáš holka...Ale že si mi udělala tak dobrej kup povim ti to...Ne ještě je nedobyl,říká se že proti elfům chystá velkou armádu!A co je horší prý se vrátila elfská legenda a ta legenda je zároveň jeho osudem...!"
"Aha..." pokrčila rameny "Tak díky a sbohem!"
"sbohem!"
Treisy vyběhla ke koním,připoutala měchy s vodou na koně a chleba strčila Laraxovi do torby.
"Tak co?"zeptal se Sillar
"Až budeme jinde tak ti to povim!"šeptla a vyhoupla se na Briama.
Pak oba dali povel k trysku a koně se rozběhli pryč z města...
Když byli tak dvě míle od tvrze Larax přitáhl Ogoxovu uzdu.Treisy po pár metrech taky zastavila
"Co se děje?"
"Tak co je novýho?"Naléhal
"No...samý špatný zprávy..."zakroutila hlavou
"Povídej!"vyhrkl sillar
"Tak...ptala sem se proč tam bylo tak prázdno.A on mi řekl že je to proto že vojsko táhl na Trpasličí vrch."
Larax jí skočil do řeči "Jestli ho Moritex dobije trpaslíci budou zatraceni..."
"Další zpráva je že Moriex sbírá síly na útok proti elfům!A už ví že já sem na živu...Jediná snad dobrá zpráva že ještě nedobyl Berdarnské močály!"
Larax se jí podívá vážně do očí
"Treisy je to zlý musíme si pospíšit!Nebudeš mít na tvoje seznámení víc jak šest měsíců...!"
"Ještě něco bys měl vědět!"
Larax se otočí "Co?"
"No...když sem poslouchala ty stvůry tak tam s nima byla ňáká osoba v tmavě fialový kápi..."
"Sakra to byl Rhian!"zaklel Larax "Rychle musíme se dostat k elfům a to okamžitě!"
Pak oba pokynuli koním k velké rychlosti...
Autor Anneli, 04.09.2007
Přečteno 315x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo.. a ještě by mě zajímalo - proč se ty dva vlastně nemůžou dát dohromady... dyť jim nic nebrání, ne?

23.09.2007 17:04:00 | Eylonwai

pokračování tohle je fakt supr povídka

05.09.2007 08:22:00 | julie20

těším se jek to bude pokračovat

05.09.2007 05:19:00 | Issa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí