Osud Magie III

Osud Magie III

Anotace: BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Letion se zarazil,nechápal jak je to možné že ty dvě minuty co tu Irian byl ho to nenapadlo.Ostatní to pochopily hned jen on ne,asi si to v hloubi duše nechtěl přiznat že se Irian vrátil sám a zraněn znamenalo že padly do pasti a jenom jemu se podařilo se vrátit i když, to nebyl ani zdaleka ten nejlepší mág z těch kteří byly vybráni na cestu.Počítalo se s útokem ale malým a neorganizovaným,od nějakých tamních banditů z Keskenu ale že by banditi dokázali porazit pět skvěle vycvičených mágů kteří mají na povel oheň,vodu,zemi a vzduch?Olmar s ostatními jsou nejspíš mrtví.Letionovi vyhrkli slzy a plakal ve svém pokoji osamocen za zvuků bouřky nad ztrátou svého mistra,který mu byl ze všech lidí na tomto i jiném světě nejblíž.Mrtvý,byl mrtvý…

-Proč je tam poslali?-pronesl tichý vemlouvavý hlásek v Letinově hlavě. –Proč?-Letion přestal plakat a zamyslel se nad tím co mu dokola opakoval cizí hlas v jeho hlavě. Proč?
Měla to být jen další obyčejná průzkumnická mise za účelem vědeckého zkoumání a možností navázat nový kontakt.-A je to skutečně pravda?-zase ten hlas.Proč by mi lhali?optal se Letion toho hlasu-Proč by něco takového říkali nějakému učni?-Mistr Olmar by mi to řekl.-Vážně?-Nech toho!obořil se Letion na ten hlas.Mistr by mi to řekl kdyby si myslel že to potřebuju vědět! A dáol si toho hlasu nevšímal,přesto věděl že někde uvnitř něho stále je.
Autor JohnyKember, 07.09.2007
Přečteno 284x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí