Hlubiny mysli

Hlubiny mysli

Anotace: NEvim co tu nasat hh :D :D :D 8D 8D 8D 8D .D:D.D.):) tohle je takový úvod.

2007-7-6

Londýn,ordinace Dr.Geralta Scotta
Složka 89633 Alex Tailor

Základní informace:Alex Tailor
Věk:28.
Výška:189cm.
Váha:77kg.
Předchozí psychologická léčba:Poruchy pozornosti vyléčeno na klinice v Glasbury před 18 lety.
Současná léčba:Halucinace,emocionální záchvaty a blouznění.
Lékařská zpráva:U pacienta Alexe Tailora byly zaznamenány neobvyklé příznaky.Někdy začal z ničeho nic krvácet.Na těle se mu objevovali sečná zranění a třikrát byla zaznamenána zástava srdce.Zástava pokaždé odezněla ale zajímavé je že pokaždé se před zástavou objevovalo víc ran.Skoro jako by ho sekaly neviditelné meče a poté ho zabili,Po odeznění zástavy se vracel do normálního stavu ve kterém setrvá i týdny než začne zase blouznit často se vrací do normálu třeba jen po pár minutách aniž by utrpěl zranění.Na své záchvaty si nepamatuje ani nezná jejich příčinu.Nejdéle byl v transu 78 hodin.Před druhou zástavou mu byly z těla vyjmuty dvě kulky ráže 9mm specialisté porovnali výrobní číslo a zjistili že kulky které byly v těle pana Tailora ještě nebyli vyrobeny.Alex Tailor byl propuštěn a tento jedinečný případ nebyl zaznamenán a tato složka byla zničena Ministerstvem zdravotnictví.
3 dny po zásahu ministerstva vypukl v ordinaci Dr.Scotta požár při kterém zahynul,spolu se vším personálem.
Autor JohnyKember, 08.09.2007
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí