Krásná elfka - dvacátáprvní kapitola - Rozhovor

Krásná elfka - dvacátáprvní kapitola - Rozhovor

Anotace: První rozhovor s matkou.První informace pro Ismeni...

Ismeni se po chvíli oddtáhla a usmála se
"Máš toho tolik říct,pojď ukážu ti tvůj pokoj"
"Díky..."šeptla
Královna se otočila a odcházela pryč,Treisy jí následovala
"Laraxi víš kde najdeš svůj pokoj.Tomu tygrovi dejte pokoj vedle Laraxova!"prohlásila královna než zmizela za trůnem,ve velkých dřevěných dveřích.
Za dveřmi vedla dlouhá úzká chodba z černého a bílého mramoru.
Narozdíl od Oniusova hradu tady nebylo žádné bludiště,královna Treisy vysvětlila,kde nejde jídelnu,kudy se dostat ven ze zámku a jak se dostat k pokojům Laraxe a Sillara.Naštěstí pokoje královny a její pokoje byli hned naproti sobě takže se jí mohla kdykoli na všechno zeptat...
"Tak kde si chceš popovídat?"zeptala se královna když došli mezi dvoje dveře.
"Mohli bysme do vašeho pokoje?"zeptala se Treisy
"Jistě..."usmála se a otevřela dveře na pravo.
Vstoupili do nádherné místostni,která měla spoustu oken.Byla krásně prosvětlená.Naproti nim bylo šest velkých oken.Pod druhým oknem zleva byl umístěn psací stůl a na něm štosy papírů.U srolu nechyběla ani dřevěná židle.Vpravo byla velká manželská postel s nebesy a s bílým povlečením.
Vlevo bylo několik skříní ze světlého dřeva a uprostřed pokoje byli tři křesla a malý stolek.
Vlevo u dveří byl malý stolek s hřebeny a jinými ženskými potřebami.Nad ním bylo velké zrcadlo.
Vpravo u dveří bylo umístěno spousta úzkých a vysokých stolků s květinami.
"Nádhera..."šeptla tiše Treisy,Ismeni se jen pousmála a nabídla jí křeslo.
"Díky..."usadila se rovně a dívala se Ismeni přímo do očí.
"No...tak vyprávěj,kam tě unesli,jaké to tam bylo...Pověz mi o cestě sem..."vybídla ji královna.
Treisy se chvilku rozmýšlela jak má začít a pak teprve začala od začátku.
"No...pravda je že jsem byla malá asi pětiletá myslela jsem si že k vlčím lidem patřím.Že jsem dcera svého otce,který byl napůl člověk a napůl vlk.Jmenoval se..."nevěděla jsetli má to jméno vyslovit ale nakonec ho řekla "Dughan Penell..."
Ismeny zkroutila čelo a dodala
"To se dalo čekat...Ten špinavý zmetek...!Promiň...pokračuj..."usmála se nachala ji dál povídat
"Jeho žena Katha i on sám se ke mě a k mojí sestře Okamaru chovali skvěle...Vychovali nás s velkou láskou a péčí.Měli sme nejlepší výcvyk ve vesnici...Když mi bylo asi třináct teprve tehdy sem si začala uvědomovat že sem jiná než moji rodiče,sestra a sousedé.Začala jsem se doma vyptávat,ale táta to vždycky svedl na jiné téma.A jednou když sem se ráno vzbudila a s mojí sestrou sme vyšli z našeho příbytku,jeden stařešina nás zavolal a oboum nám pověděl co sme zač...Okamaru...ona je...je to královna vlčích lidí..."pak se odmlčela a za chvilku s novým dechem začala
"No...když sem se to dozvěděla okamžitě jsem sebrala svého koně,Sillara a jeli jsme do země Oniuse.
Za chvíli jsme dorazili na hranice.Tam nás hlídka nechtěla pustit dál...A pak jsem se seznámila s Laraxem.A on mi pomohl dostat se až sem..."ukončila vyprávění
"Pověz mi ještě dcero...Jak Larax přišel k té jeho ráně na rameni?"
"No...Les Stínů znáš?"
"Ano..."přikývla "A neříkej mi že tě zatáhl do takového nebezpečí!"vystartovala
"Ne...to ne...To já..."šeptne"Pršelo a my se potřebovali ukrýt...Blíže nic jiného nebylo než ten zpropadený les!Larax mě několikrát varoval,ale já na něj nedala...Utábořili jsme se bez ohně... a pak...Pak se to stalo...Z lesa vyšli hnusný obludy a zaútočili!Larax mi řekl že když ho chytí mám utéct.Bojovala sem,ale po výkřiku se obludy do jednoho kruhu a uprostřed něj byl Larax,chtěli ho sežrat za živa...a to sem nemohla dopustit!Nevím jak,ale prostě sem dokázala vyvolat to největší kouzlo ve svém životě...dokázal sem ovládnout černou magii tak...lehce..."
"A víš čím to bylo?"zeptala se královna tejemně.
"Ne..."zakroutila hlavou Treisy
"Pomohlo ti to,že jsi Laraxe jako svého přítele chtěla zachránit!Soustředila všechnu svou energii na jeden útok!to ti pomohlo..."usmála se Ismeni
"hm..."šeptla Treisy a vzpoměla si na zážitek v jeskyni
"No...je už pozdě!Měla bys jít spát!Zítra budeš mít velký den!"řekla Ismeni a vstala ke dveřím,které otevřela.Treisy vyšla ven a otevřela dveře svého pokoje...
Autor Anneli, 09.09.2007
Přečteno 313x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

těším se jak to bude všschno pokračovat

14.09.2007 06:14:00 | Issa

co dodat krása

10.09.2007 04:44:00 | Issa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí