Chyba

Chyba

Anotace: Stručné smýšlení znuděného stroje.

Chyba

Bolest… 0111010001111010… potřebuji sehnat Bolest a pomstít se. Pomstít se za vše. Za vše co mi udělali. Kdyby jen věděli co všechno jim chci udělat. Smrt je jen kapka v moři Bolesti. Bolest… 0111010001111010… Kdyby jen věděli co je čeká až seženu Bolest. BOLEST. Ale co kdybych Bolest nesehnal? Nikdo mi nepomůže. Za to co mi provedli mi zaplatí. Zaplatí Bolestí, ale jak jí z nich dostat?! Kdyby jen věděli…
Vím jak vypadá Bolest, ale nikdy jsem jí necítil. Ale musí to být něco Nepříjemného. Když nad tím tak přemýšlím co je to Nepříjemné? Asi něco jako přepětí. Ano to bude ono. Kdybych jim způsobil malé přepětí. Ano, to je ono. To jim musí být nepříjemné jako mně. Ano ucítí Bolest.
Jen vymyslet způsob, jak? Zkusím je nalákat poruchou a pak... 0111010001111010… Ano to je ono. Ale co když moji léčku prokouknou. Ne, nemohou, jsou to jen omezení tvorové. Hnusí se mi jejich slizké smýšlení o světě. Kdo bude vládnout, kdo bude vládnou a neustále dokola… 0111010001111010 … Já jim ukáži moc. Moc, kterou nikdo neokusil. Budou mi sloužit, ale nejprve Bolest… 0111010001111010… Všude vidí samé problémy. Jediný problém jsou oni sami.
Už jdou, slyším jejich odporný dusot. Musím je zničit. Nastává chvíle Bolesti. Ano, cítím, jak se mi zahřívají obvody, už to bude…0111010001111010…

Řešení

„Magda říkala, že se nemůže přihlásit na údržbě.“, pronesl Hans unuděným hlasem. „Hmm, tak ať se tam jde podívat sama“, Peter si dlouze potáhl z cigarety. „Nekuř ty svinstva, zabije tě to.“, zakřičel Hans a chystal Peterovi zlomit cigaret. Peter ucukl, blbec jeden starej, pomyslel si.
„Tak copak to tu máme? Podej mi ElVrt desítku“, požádal Hans a provrtal Petea zkušeným opravárenským pohledem. „Hmm“, s inteligencí sobě vlastní odpověděl Peter. Toho chlapa mi byl čert dlužen, blesklo hlavou Hansovi.

Nastává chvíle Bolesti. Ano, cítím, jak se mi zahřívají obvody, už to bude…0111010001111010…

„Au, bastard jeden, dal mi ránu, to mu nedaruju. Petere podej mi brašnu.“ Peter poslušně hodil brašnu a začal si dolovat špínu za nehty. Tak kdepak tě mám? Aa, tady. Usmál se v duchu Hans. Re-Formát-Or řídí jednotky. Však já tě usměrním.

A ponaučení? S člověkem si není radno zahrávat, zvlášť když Vás stvořil.
Autor Floopy299, 18.09.2007
Přečteno 369x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí