Krásná elfka - dvacátá třetí kapitola - Příprava

Krásná elfka - dvacátá třetí kapitola - Příprava

Anotace: Treisyina příprava na setkání s elfským lidem :)

Začala si pobroukávat melodii,kterou slyšela když poprve spatřila zahrady.Tenkrát ji zpívala stařičká elfka co opečovávala záhonky titěrných kytiček s modrými květy.
Takhle vydržela nejméně hodinu.Pak vyšla ze stínů lesíka celá skupinka bílých tygrů...
Sillar se na ni zvědavě podíval a ona se na něj mile usmála.Pochopil že je všechno jak má být a šel k ní...
Lehl si k ní a položil jí hlavu na natáhnuté nohy.
"Takže předpokládám že je všechno dobře...!"
"Ano..."přikývla
"No...a jak se ti tu líbí?"
Na tuhle otázku Treisy mlčela a jenom se blaženě usmívala.
"Viděla jsi už Laraxe?"zeptal se a tázavě na ni pohlédl
Zakroutila hlavou "Ne..."
Sillar si ji přeměřil přihmouřenýma očima.
"Proč se na mě tak díváš?"sykla nervozně
"Já jen...ale to nic...No budu muset jít rád jsem tě viděl!"zamrkal na ni,vstal a odešel.
Začala si znovu broukat tu melodii a při tom se dívala do zářícího sluníčka.
"Treisy!!!!"zakřičel náhle někdo a za rohem vyšla schrbená stařenka.
Okamžitě se zvedla a přiběhla k ní
"Co se děje?"
"Á....tak tady jste!Musíte se náležitě upravit,aby si o vás elfové udělali ten nejlepší obrázek!"zeširoka se usmála.Chytla ji za ruku a táhla k zámku.
"Co-cože?"vykoktala se zebe při rychlé chůzi
"No...ano!Královna vás chce ukázat našemu světu!"
Treisy vykulila oči a přidala aby za stařenkou nevlála jako kus hadru.
Stařenka byla sice malá,stará ale nohy jí sloužily pořád čiperně.Než došli k místnosti kde Treisy měla pokoj pěkně jí píchalo v boku a nemohla popadnout dech...
"Tak....a jsme tu!"zase se zeširoka usmála a vtlačila Treisy do pokoje.
Ani se nebránila,když ji stařenka posadila do křesla,rozpustila jí vlasy a začala je česat,dřív kdyby jí někdo sáhl na vlasy by se mohla zbláznit,ale teď jí to překvapivě nevadilo..
"A...jak se vlastně jmenujete?"zeptala se po chvíli Treisy
"Říkej mi Lissa...Jsem člověk a královna mě pověřila abych ti dělala služebnou...Prý že to bude lepší..."Usmála se znova do široka
Tentokrát se i Treisy pousmála.
"Jaké si budeš chtít vzít šaty?"zeptala se po chvíli Lissa
"Šaty???"vykulila oči
"No ano..." přikývla "Snad jste si nemyslela že se jim ukážete v kalhotech!"
"No...popravdě ano..."povzdychla si
Lissa se ironicky pousmála a řekla
"No...teď budete nosit převážně šaty..."
"Ach jo...."hesla Treisy a dívala se na svůj odraz v zrcadle.
"Nevěšte hlavu...však ono se vám to nebude protivit...Elfí švadleny šijí překrásné róby..."
"No...já jsem šaty nikdy nenosila..."přiznala se
"To nevadí..."usmála se Lissa a její dlohou ofinu jí stáhla dozadu a sepnula sponou.
"Hotovo..."usmála se Lissa a přešla ke skříni kterou otevřela.
"Ale vždyť tam jsou jen k-"nedořekla to protože Lissa odhrnula oblečení a za ním se rýsovala malá místnost,kde se nacházely společenské obleky."Páni..."
Lissa se usmála a zapálila svícen,který stál vedle na stolku.Podala ho Treisy a řekla:
"Pojďte a vyberte si..."
Treisy beze slova vešla za Lissou do malé komůrky,kde bylo několik desítek šatů a několik párů bot.
"Ale které?"zašeptala na hlas a doslova hltala šaty pohledem.
"Které se vám líbí!Pomůžu vám do nich a pak půjdeme..."oznámila jí Lissa a opět se široce usmála.
Po dlouhém,pro Lissu snad nekonečném čekání se Treisy rozhodla pro krásné úzké,dole rozšířené,stříbrné šaty se světle modrými ornamenty vyšívanými tenounkou nití.K tomu si vzala světlé modré střevíčky.
"Tyhle!"vytáhla je a ukázala na posouzení
"Dobrá volba!"konečně se usmála Lissa "Máte skvělý vkus!To se musí nechat"
"Díky"smála se a chtěla už jít
"Moment!"vykřikla Lissa
Treisy se otočila a Lissa v rukou držela překrásný světlý náhrdelník s drahým kamenem uprostřed.
"Líbí?"
"Je překrásný..."vzdechla
"Fajn..."usmála se a šla ven.
Treisy vyrazila hned za ní.Šaty nesla tak aby jejich konce necourala po zemi.
Položila je opatrně na postel a otočila se na Lissu,která začala rozahovat něco jako závěs.
"Tak tady se převléknete!"ukázala,zala šaty a donesla je tam.Treisy šla rázným krokem za ní.
Svlékla se a čekala.
"No tak snad si je oblečete ne?"sykla Lissa
"Jo..no...jistě trochu jsem se zamyslela..."snažila se to zakecat Treisy
Navlékla se do šatů.Největší problém jim dělal korzet.Lissa ho ne a ne pořádně utáhnout.
NAkonec se to ale překvapivě ve zdraví podařilo.Treisy si ještě na ruce natáhla hedvábné průsvitné rukávy a Lissa jí na krk připnula nádherný šperk...
Autor Anneli, 25.09.2007
Přečteno 335x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

krása těším se napokračování, píšeš mooc hezky.

26.09.2007 05:27:00 | Issa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí