Warcraft: Procházeč-Kapitola první: Smrt sestupuje z Koruny

Warcraft: Procházeč-Kapitola první: Smrt sestupuje z Koruny

Anotace: Tato fantasy navazuje na pokračování slavné strategie Warcraft. Toto ale bude příbech a ne popis kampaní, takže doufám, že se mi to povede. Drže mi palce.

Ve světe Azeroth byl krásný všední den. Nic, co by nasvědčovalo nějákému nebezpečí. Elfové v Ashenville pokojně odpočívali a likvidovali poslední démony, kteří tu zůstaly po pádu Plamenné legie. Na pláních Barenns orkové v klidu lovili divokou zvěř, aby měli zajištěnou potravu na zimu. V Lordaeronu lidé pořád bojují s trpaslíky a krvavými elfy proti nemrtvým, jěž se po pádu Legie značně rozšíříli. Jen v mrazivém a arktickém Northrendu nebylo vše v pořádku, kolem ledovce nazývaného Ledová Koruna se něco děje. Jsou odtud slyšet rány a hlasy lidí. To princ Keal´thas a lady Vashj bojují s nemrtvými, kteří se shromáždili kolem Koruny. Říká se, že v tomto ledovci byl před dávnými lety uvězněn Ner´zhul, neboli král Lichů jak ho nazývali jeho věrní. Co ale netuší, že král Lichů je skutečně uvězněn v ledovci a po pádu Plamenné legie čeká na svůj čas.
Uvnitř ledovce je odehrávána velká bitva. Keal´thas a Vashj se snaží zastavit prince Arthase, který hodlá vysvobodit krále Lichů z jeho mrazivého vězení. „Vashj, musíme Arthase zastavit tak jak si přál Illidan, jestli osvobodí krále Lichů bude to pro nás velmi zlé." „Máš pravdu Keale jestli Arthase nezastavíme teď tak bychom ho nemuseli zastavit už nikdy!" A skutečně snaží se probojovat k Arthasovi, aby ho mohli zabít. Už jsou skoro u něj, když se zčista jasna objeví Anu´barak, král pavoučího království Ajzol-Nerub. „Běž Arthasi osvoboď Ner´zhula, já je zatím zdržím." „Díky Anu´baraku král Lichů tě velmi stědře odmění." V té chvíli se Vashj dostane až k Arthasovi a zakřičí na něj: „Zbabělče, proč se nám nepostavíš?" „ Víš jak dopadl Illidan, když se proti mě postavil? Dám ti radu čarodějko, odejdi a já tě ušetřím. Pod vodou budeš v bezpečí, ale jen dokud král Lichů nezjistí, jak pod ní přežít." „ Hahaha, opravdu vtipné rytíři smrti, myslíš si, že hned uteču? To radši zemřu v bitvě, než abych se před tebou celý život schovávala." „ Nebuseš se schvovávat jen přede mnou, až osvobodím krále Lichů, bude to on, kdo tě najde, mě do toho už netahej." „ Možná, ale zatím je Ner´zhul pořád zavřený ve svém vězení, ne?" V tu chvíli Arthas ztratí všechnu trpělivost, otočí se čelem k Vashj a odpoví jí. „ Nemám čas se tady s tebou vybavovat čarodějko, mám na práci důležitější věci." A vyběhne až na vrchol. „ Konečně nadešla chvíle můj pane, nyní tě osvobodím z tvého vězení, kde jsi musel celý ten čas být." „Nee!" Vykřikne Vashj společně s Keal´thasem, ale už je pozdě, Arthas rozbije ledovou stěnu kterou má před sebou. Uvnitř jsou zbytky jakési zbroje a nad nimi je zamrzlá koruna, která vypadá spíše jako vojenská helma. Arthas se rozmáchne svým mečem: Mrazivým smutkem, který ukoval sám král Lichů a sekne vší silou do ledové zdi. Ozve se strašlivá rána a všechno se vykutálí ven. Arthas se sehne, vezme korunu a nasadí si ji na hlavu. Chvíli stojí a nic se neděje, pak ale jeho oči shasnou a znovu se rozsvítí. Ne ale Arthasovou modrou barvou, ale začnou zářit jasně modrým světlem. A pak se celou jeskyní ozve hluboký nepřirozený hlas vycházející s Arthasových úst „ Nyní se naše duše spojily Arthasi a já jsem konečně volný." Stalo se to čeho se Vashj a Kael obávali: král Lichů byl osvobozen!
Autor Dawee, 27.09.2007
Přečteno 390x
Tipy 2
Poslední tipující: ondranow
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten kdo to neviděl a nejede si Warcraft měl z tohohle tak poloviční požitek.
Dobře převyprávěný......
Akorát to, likvidovali a přitom odpočívali :D:D, ale jinač dobrý ...

02.04.2008 08:37:00 | anti-HERO

No, vim ze nekdo kdo pise tak mizerne jako ja, nema do toho co kecat... ale... no, Walome ma pravdu v tom ze by to chtelo prohloubit atmosfetu a parkrat si to po sobe precist... je Ashenwallsky les ne ashenvillsky:) ale to je v pohode, spis mi neslo do hlavy, jak muzou nocni elfove odpocivat a likvidovat pri tom demony... Cesem se urcite zlepsis, jen tak dal!

13.10.2007 23:05:00 | Johny Styx

Připomíná mi to převyprávění "v minulých dílech jste viděli". Chtělo by to více atmosféry, rozhodně více popisování situací a ROZHODNĚ odstavce. Tenhle splácaný text se čte dost špatně i u tak krátké "povídky", která se povídkou nazývat nedá, spíše může sloužit jako prolog. Četl jsem tu lepší adaptaci na WarCraft, je velmi těžké dodržet atmosféru světa, nestačí k tomu jména a názvy postav a krajů. A mě osobně závěr Frozen throne zklamal, taková helma ala Pán Prstenů.

28.09.2007 11:14:00 | Walome

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí