Warcraft: Procházeč-Kapitola druhá:Mrazivý ústup

Warcraft: Procházeč-Kapitola druhá:Mrazivý ústup

Anotace: Druhá kapitola by měla být o něco akční než ta první. Nikdy jsem takhle povídky nepsal a počítal jsem i s drsnou kritikou. Z té si rozhodně vezmu příklad a budu se snažit, aby to mělo šťávu.

Po celém světě se náhle udělalo temno. Do té doby jasná obloha byla nyní plná černých hustých mraků, které postupovaly na všechny strany směrem od ledovce. Tíživé dusno náhle zaplňovalo celý svět Azeroth. V Kalimdoru elfové zvedli hlavu od své práce a hleděli se strachem na temné nebe. I v Loaerdonu lidé nevěděli, co se děje a všechny svobodné národy se začaly děsit ze znovupřicházejícího temna.
Mezitím v Northrendu se Ner´zhul nyní sdílející tělo s princem Arthasem otočil ke svým nepřátelům, Vasj a Kealovi a promluvil tak hlasitě, že i v těch nehlubších jeskyních byl slyšet jeho nepřirozený hlas „Třeste se svobodné národy tohoto světa, byl jsem vysvobozen ze svého vězení a nyní vás čeká smrt, o kterou jste si tak dlouho žádali!" v tu chvíli pozvedl svou ruku k temné obloze a ta se náhle změnila, bohužel k horšímu. Začal padat déšť tak silně a tak hustě, že nebylo vidět na několik kroků, oblohu bičoval jeden blesk za druhým a země se otřásala pod neutuchajícími hromy.
„Vashj musíme pryč, proti Ner´zhulovi nemáme šanci!" „A za kým chceš jít a žádat ho o pomoc, Illidan, který měl moc ho zastavit je mrtvý, už tu není nikdo kdo by se mu mohl postavit, jen my a my musíme bojovat!" „ A co elfové v Kalimdoru Vashj, ti by nám mohli pomoct. Musíme se za nimi vydat." „ A jak se za nimi asi, chceš dostat, v takovémhle počasí by se neudržely na moři ani ty nejlepší lodě." „To máš pravdu, ale ty přece umíš plavat ne, nemůžeš se utopit, jsi naga!" V tom se k nim obrátí Ner´zhul a svým nadpozemským hlasem řekne„Nemůžete uniknout, celý Northrend je nyní můj a bude jen otázkou času, kdy ovládnu zbytek tohoto světa. Vy už mi moje plány kazit nebudete. Zabijte je!". Jenže co Ner´zhul naštěstí neví je to, že Vashj s Kaelem tu mají kousek od ledovce postavenou základnu, kam se v mžiku přenesou.
„Musíme jednat Vashj, kousek odtud teče řeka, vem si pár vojáků a vydej se do Kalimdoru." „A kam půjdeš zatím ty, myslíš si že tě tady nechám?" „ Buď bez obav Vashj, mám pár gobliních vzducholodí, vezmu si je a poletím do Loaerdonu varovat tamější lidi." „Dobře buď opatrný Kaeli, brzy se uvidíme." A s těmito slovy se Vashj potopila pod vodu. „Pojďte mí bojovníci, musíme se dostat pryč a varovat svět."
A tak Vashj a Kael těsně unikli Ner´zhulovi a jejich cesty se rozešli, ale ne na dlouho, protože k porážce Ne´zhula bude potřeba velká síla.
Autor Dawee, 28.09.2007
Přečteno 333x
Tipy 2
Poslední tipující: ondranow
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No tak, chlape poradne se rozepis!! Vic popisu, jak okoli tak i pripadne boje... Kdyz se mracna zatahla, prohlub temnou atmosferu v Azerothu...

13.10.2007 23:08:00 | Johny Styx

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí