Orel -je zpět

Orel -je zpět

Anotace: ...

Vím, že snad většina, kterých již některé z mých děl z tohoto světa zaujalo teď zklamu, když řeknu, že v tomhle příspěvku žádná povídka nebude, ale jde mi spíše o oznámení o čem to bude a také zda je tu vůbec někdo kdo si přeje, abych sem Orla vkládal?

Tak tedy zaprvé, co se týče příběhu a jednotlivých věcí, tak během dlouhé odmlky jsem se rozhodl svět kapku překopat, přece jen aby to mělo nějakou logiku, a proto jsem se rozhodl poupravit i styl psaní. Tedy bude se zkládat ze tří částí:
-první, v níž bude text sepsaný jako v deníku, tedy z pohledu Orla, jak vzpomíná na minulost
-druhý přítomný děj, kdy se to bude odehrávat v reálném čase
-další opět minulý
Možná to trochu zamotávám, ale vysvětlím, co mě k tomuto kroku vede. Nechci udělat hlavní postavu, co prostě po pár letech se stane strašně silná a každému nakope zadek, proto tento způsob, který vlastně bude posouvat i příběh, kdy v reálném čase se objeví překážka a pohled do vzpomínek odhalí, co se stalo a co k tomuto kroku vedlo.
Co se týče hlavních postav, vše zachovám, jen se pokusím prohloubit jejich charaktery.
A ano je to napovrchu, příběh začínám znovu od začátku, ale nebudu již upravit staré kapitoly příběhu, co tu ještě jsou možné k nahlédnutí, to už nebude, teď dělám úplně nové, takže by si měl přijít na své snad každý, jak ti, co už k tomuto světu přičichly, tak i nový, které zvědavost přilákala.
Tak jako takse samozřejmě budu snažit, aby se to líbilo a samozřejmě se budu vkládat do textu vtipnější části, či zápletky, ať už z dialogu nebo ze situace.
Co se týče prostředí(teď abych trochu prozradil těm, kteří už četli jednotlivé kapitoly, tak válka mezi druihy a drughovým bratrstvem bude již od začátku probíhat, což nevim zda bude někdo vidět jako mínus, ale přidám nějaké další strany, takže malé překvapení).
Co ještě dodat závěrem, no tak asi snad jen, že po promyšlení jednotlivých věcí, co jsem sepsal si sám myslím, že je to třeba, protože chci přidat více magie a zapojit i technologii, ale upozorňuji všechny, že nechci napodobit žádný warhammer nebo jinou podobnou literární věc, proto všechny zápletky půjdou opravdu čistě z mé hlavy a pokusím se je mít opravdu originální, ale to pak snad posoudíte sami vy nejlíp dobře a snad nějaká odezva z vašich komentářů mi řekne, zda jsem na dobré cestě nebo z ní scházím a měl bych se na ní urychleně vrátit.
Jinak první část vložím začátkem týdne a už je z velké části sepsaná, ale protože se jedná o první část úvodní, snažim se ji vytvářet co nejpečlivěji, takže snad se povede a bude co nejlepší.
Závěrem bych chtěl požádat všechny, kteří již četli něco o Orlovi a jeho přátelých o možných názorech a co si o tomhle všem myslí a ti, kdo ještě nečetl ani řádku, tak i jeho prosím o nějaké stručné vyjádření (proto krátce vysvětlím o čem dílo je: Takže se jedná se o kombinaci fantasy a sci-fi, ve které existují světy pouze magické nebo technické a světy spojené, kde se společenstvo válečníků, speciálně vycvičených pro jejich poslání snaží udržet ty zlé z magického nebo technického světa tam kam patří, případně jim překazit v jejich plány, což samozřejmně značí čistě boj. Zbytek se dozvíte z první kapitoly.)
Autor Sirnis, 28.09.2007
Přečteno 374x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Supeeeeeeeer!!! Orel se vrátil! Moje a brchova nejoblibenejsi sag na LITERu... Já myslím, že to bude ještě lepší, než to bylo(teda pokud to de). Už se těšíme na 1 díl.

02.10.2007 18:27:00 | Uriziler

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí