Krásná elfka - třicátá čtvrtá - Válka

Krásná elfka - třicátá čtvrtá - Válka

Anotace: ....

"Díky..."pomyslela si když se ještě naposledy otočila na ty dva co se hádají na Garlenu...
Slzy jí už úplně oschly a její slzami napuchlý obličej se vrátil do své původní hrdé podoby.
Jela vzpřímeně a smířená se svým osudem byla připravena čelit svému osudu.Věděla že ho nemůže změnit ani kdyby chtěla sebevíc,ale může ho obrátit ve svůj prospěch a vyhrát...
Její šance byli veliké a ona věděla jakou sílu může mít.Nevíc měla tu výhodu že věděla i odkud vlčí lidé zaútočí.Nikdy neměnili svou taktiku a to ona věděla,proto přemýšlela jak může nejlépe postavit vojsko...
A přijela právě včas.Viděla že vlčí lidé se už připravují na výjezd.
Kopla Briama do slabin tak že se vzepřel na zadních a úháněl jako vítr.Ze necelé tři minuty byla u svého vojska,které na ni už neklidně čekalo.Lerax seděl na velkém šutru a cosi čmáral klacíkem do hlíny.Když však uviděl Treisy okamžitě to rozšoupal nohou a postavil se.Viděl že je smířená a že teď je určitě povede k vítězství...
Treisy seskočila z Briama a letmo se podívala na všechny tváře co jí sledovaly.Potom promluvila svým klidným hlasem ke všem
"Takže...vlčí lidé se už chystají a my bychom měli také.Proto chci vidět všechny co ovládají skvěle lukostřelbu."Bylo jich více než třetina,všichni se postavili a Treisy pokývala hlavou,byla mezi nimi i Reisa "Takže"promluvila znovu "polovina z vás bude na pravé straně!To je totiž záloha vlčích lidí!Budou spoléhat na to že nás napadnou z prava!Ale pokud je zlikvidujete nebude nám nic stát v cestě...Vám bude velit Reisa!A vám ostatním bude velet Larax!Vy budete lukostřelci,ale budete potřebovat i meče!"
Larax přikývl a ona se otočila na zbytek vojska "A vy se rozdělíte do tří linií!Vám budu velet já!Prosím aby první linii zaplnili ti co umí bojovat s kopím!Ostatní se postaví za ně!JASNÉ?!"zařvala
"ANO!"odpověděli všichni jako jeden muž
Treisy přikývla a ještě dodala
"Jěště vás poprosím o jednu věc!Až budu bojovat s dívkou v mém věku,která bude mít černé vlasy NIKDO z vás se do toho nebude plést i kdyby mi mělo jít o život!ROZUMÍTE?NIKDO!"
Byli všichni byli potichu a vyděšeně na ní civěli.Ona proto zařvala znovu
"ROZUMÍTE?!"
Tentokrát se už ozvalo známé ano a ona spokojeně přikývla.
"Treisy!"ozvalo se za ní a ona se otočila
"Laraxi!co je?"
"Já jen...není to dobré rozhodnutí...měli bychom tě chránit!Měli bychom v nejhorším případě zásáhnout!"řekl rázně,ale podle jejích očích,které se zalili zlostí pochopil že měl asi zůstat zticha
"Laraxi..."zasyčela a propíchla ho pohledem "Boj není jen o tom že budeš chránit toho kdo tě vede!JE o tom že ty musíš pomoct ochránit to co je ti milé!"
"Jenže..."namítl
"Jenže co ?"zasyčela
"Jenže...já tě chci chránit právě proto..."řekl nejistě
Treisy se zarazila a pak už klidně řekla
"Laraxi...kdyby se to bralo podle citů...bylo tu takových jako si ty mnoho..."
Na to se otočila a křikla "Na koně!" a zastavila ještě Reisu "Reiso!Ukryj se se svými vojáky támhle v tom lese!A napadněte je až když budou co nejblíže!Maskujte se dobře!Nesmí pojmout podezření!A ty Laraxi!Se ukryjte v lese na druhé straně,kdyby něco!"
"Jistě!"přikývli oba a vyskočili na své koně
Treisy už také vyskočila na Briama a dívala se směrem k táboru.Viděla že už se tam také skupí vojsko vlčích lidí.Neměli koně,všichni šli po svých takže to byla pro ně další nevýhoda.
Otočila se ke zbytku vojska a zařvala
"Takže utvořte tři linie!Ti s kopími dopředu TEĎ!"na její povel vojsko utvořilo tři dlouhé řady.
Larax stál opodál a jeho lidé měli natažené tětivy luků a v rotřesených rukách svírali šípy.
V první řadě už trčeli kopí dopředu,když se vojsko plné napůl lidí přihnalo a stálo pouhých padesát metrů od nich.
Vzduch byl mrtvolný a obloha se zatáhla černými mraky.Treisy stála na svém černém koni a čekala kdo udělá první krok.
Nakonec se Okamaru rozhodla a s obrovským řevem zahájila bitvu.
Treisy vytáhla oba dva meče,které pevně sevřela.Připravená na cokoli se postavila do druhé řady a povzbudivě křikla "Nechte je ať se nabodnou na kopí pak ustupte a puste nás ven!A vy se připravte!"
Vojáci hlasitě souhlasili.

Po pár minutách dlouhých jako jeden rok se opravdu vlčí rozeběhli proti kopím,museli vědět že o první linie přijdou,přesto neustoupili.První linie se nabodali na trčící kopí.Dosu ještě hnědá zem se teď už barvila rudou tekutinou,která tekla proudy.
Elfští vojáci se posunuli dozadu a vypustili tak dosud svázanou sílu Elfské jízdy...
Treisy máchala mečem kolem sebe,Briamovi boky za několik sekund potřísněné rudou krví,která se na jeho černé srsti leskla jako odraz měsíce.
Náhle,když se nachvíli rozhlédla viděla že mužů málo,byla to past!Navíc neviděla ani Okamaru!Vletěla jim přímo na špek!
"Je to past!!!!"zařvala na celou pláň.
A opravdu za nedlouho se z dálky vynořilo hlavní vojsko a na koních!Síly byly vyrovnané,kdyby z pravé i levé strany nepřijížděli další pomocné síly!Treisy věděla že z prava jim nebezpečí nehrozí,ale levá strana byla celá volná!Tohle jí dělalo největší starost,pak si ale vzpomněla na Laraxe a okamžitě se spojila s jeho myslí,kde mu řekla
"Byla to past!Další vojska přijedou z pravé a z levé strany!Pravá je krytá ale vy musíte okamžitě na levo!"
Larax jí pohotově odpověděl
"Jistě už sem dal povel!Hodně štěstí..."
"I tobě..."řekla opustila jeho mysl.
Vlčí lidé se k nim hnali obrovskou rychlostí a ona zařvala
"Všichni vpřeeeed!!!"Malé vojsko bylo pobito a místo něj se k nim hnalo to hlavní s Okamaru na hnědém koni,který byl ještě pomalovaný válečnými barvami.
Treisyiny vlasy za ní vlály a odkapávala z nich krev.Její pohled stále byl na jednom místě na koni,který se k nim hnal jako první-na koni Okamaru.Pak pohlédla za sebe a zjistila že její vojsko už je zase po hromadě.Letmo pohlédla na levou stranu na,které právě Reisiini lukostřelci zasypávali vojsko kočovného kmenu velkou sprchou labutích šípů.Letmo pohlédla na pravou stranu,kde Larax statečně bojoval se svými lukostřelci proti dalšímu vojsku.
Pak tedy znovu pohlédla na vojsko Okamaru,které se hnalo k nim.Vedle Okamaru se objevil další jezdec.Jeho brnění zářilo rudě červenou barvou.Byl to Heyins,to Treisy poznala hned.Pak se tam objevil třetí jezdec a to byl Dughan.Jeho mohutné tělo nesl jakýsi kříženec koně a vlka,to viděla už z dálky.Byl to Ghronal.Dughan si ho vyšlechtil během pěti let a s ním byl v každém boji který vedli vlčí lidé proti elfům...

Pak se Treisy ledově zasmála a zařvala "Bojujte pro co je vám drahé!!!Bojujte pro čest,bojujte pro dobro Adliady!!!"zamávala mečem nad hlavou a kopla Briama do slabin takovou silou že se jako před tím zvedl na zadních a rozzuřeně zařechtal.Pak se dal do rychlého běhu a bílé koně měli co dělat aby s ním udrželi krok.
Deset metrů do střetu s vojskem Okamaru Treisy pustila Briamovy otěže a znovu tasila oba meče.Máchala jimi okolo sebe a s každým máchnutím spadl z koně nejeden vlčí člověk.
Její ruce,vlasy,brnění,kalhoty...všechno bylo potřísněné krví prolitou pro víru v krále Moritexe.To vše pro jednoho bídáka,který za to nestojí...
Treisy máchala meči jako o život.Ale nechtěla používat kouzla-to by bylo až moc snadné a vůči soupeřům až moc nespravedlivé...
Náhle se proti ní vyřítil Dughan na svém mutantském stvoření a chvíli si jí jen tak prohlížel.Ona zastavila a také se na něj dívala.Avšak nezaváhala...Po chvilce se rozjela proti němu.Dughan však nejel proti ní,nýbrž jí uhnul a zapojil se do jiných bojů.
To ji naštvalo,ale zároveň pocítila vánek čerstvého větru vonícího po krvi.Byla prč z chumlu vojska a proti ní stála na zemi,stejně zkrvavená Okamaru.Treisy neměla žádné vážné zranění,ale Okamaru ano.Měla velkou sečnou ránu která se jí táhla od pravé strany žeber až na podbřišek.
Je zraněná...blesklo Treisy hlavou a bezmyšlenkovitě dojela až k ní.Seskočila z Briama a namířila proti ráně ruku.Byla však v dostatečně bezpečné vzdálenocti a pak řekla "Zacelit!"
Rána se během pár vteřin zacelila...
"P-p-proč si to udělala?"koktala
"Protože bych tě okamžitě zabila...!"řekla Treisy a vytasila meč.
Okamaru ho nejistě vytasila taky.Stála nejistě a bylo vidět jak se jí nohy klepou.Jestli strachem nebo jiným pocitem co ji teď olivňoval Treisy nevěděla.
Naopak Treisy stála pevně na obou nohách,v rukou třímala dva meče.Jeden z nich posléze odhodila o pár metrů dál.Potom se na ni podívala vyzívavým pohledem a pravila
"Tak co Oki si připravená zpečetit naše osudy?!"
Okamaru váhala,její oči byli nejisté,ale bez soucitu.Pochvíli tedy přikývla a téměř okamžitě vyrazila proti Treisy.Máchla mečem a chtěla zasáhnout Treisyino rameno.Treisy jí rychle uskočila stranou a v okamžiku kdy se Okamaru otáčela vyrazila proti ní.Okamaru jen tak tak výpad odklonila.Pak se oba meče střetly,každá se snažila aby ten duhý sklouzl.Okamaru měla víc síly,to Treisy věděla a proto uskočila.
Druhá dívka neváhala a skočila proti ní.Treisy se vzápětí odzarila od země a v dlouhém přemetu Okamaru přelétla.
Tohle Okamaru nečekala...Vrhla se na ní s takovou zlostí,kterou u ní Treisy dříve neviděla.Do každé rány,kterou Okamaru provedla dávala dvojnásobek síly a to hrálo do Treisyiných karet.Věděla že když to tak půjde dál Okamaru dojdou síly.Byla příliš zabraná do myšlenek že nestihla odklonit blížící se útok na její levé rameno.Všimla si toho naposlední chvíli,chtěla uskočit,ale meč jí hluboce řízl do ruky.
Treisy něco sykla a Okamaru se bláznivě zasmála
"Příště to půjde dolů!"
Treisy si rány nevšímala a zastihla Okamaru napřipravenou.Silou jí praštila pěstí přímo do tváře.Ruka jí sjela po vlčí srsti,ale Okamaru začala téct z nosu krev.Hrozivě zavrčela a vrhla se na Treisy.Obě teď bojovali silou,každá rána jim brala sílu,ale Okamaru pomalu ochabovala.Její rány byly čím dál tím lehčí.A po pár minutách už se nedokázala vyhnout letící čepeli Treisyina meče....Meč ji zasáhl hluboko do břicha.Všude stříkala krev.Okamaru téměř okamžitě klesla do kolen.Z jejích se úst vydral jen tichý,bolestný vzdech...Treisy po zádech přejel smrtící strach...
Pustila meč a koukala na skloněnou hlavou plnou tmavých copánků.Okamarau vytáhla Treisyin meč s několika vzdychy a pustila ho na zem.Pak zvedla hlavu a jejich pohledy se střetly.Treisyin pohled byl plný bolesti a slz,ale ten Okamaru byl milý a plný soucitu.Z koutků její pusy jí už okapávala krev,která proudil do velké louže před ní.Potom promluvila přiškrceným hlasem
"Tak Treisy...tvůj...život pokračuje dál...Prohrála jsem boj a i svůj život..."pokusila se o úsměv "Neměj nám za zlé že ochraňujeme své rody,ale my mu prostě sloužit musíme...!Milujeme ho je to náš bůh!Myslela jsem...mislela jsem že nám pošle posily,ale on..."ironicky se usmála "vykašlal se na nás...Měla jsi pravdu...Ale teď je pozdě na přiznání chyb!Královna ... vlčích lidí...umírá..."zakašlala a vyplivla krev pak silou vůle mluvila dál "...Do...dobijte náš tábor...je...t...t..."nedořekla to a klesla k zemi.
"Okamaru...měla jsem tě ráda...a na tom se už nic nezmění"zašeptala Treisy a namířila proti ní ruku potom pravila
"Světlo nebe!"Okamařino tělo se náhle proměnilo v drahý kov,zaklíněný do země.
Treisy chtěla brečet,ale neukápla jí ani jediná slza.Dívala se ještě několik minut na kámen a pak vyskočila do Briamova sedla a jela pomoci pobít zbytky vlčích bojovníků...
Autor Anneli, 12.10.2007
Přečteno 318x
Tipy 10
Poslední tipující: NEDO, Ency, Lavinie, Cassandra, Jats, Issa
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

fakt je to super deatily vsechno bomba

13.10.2007 10:11:00 | Cassandra

Nemám co dodat nádhera, těším se na pokračování.

13.10.2007 05:46:00 | Issa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí