Krásná elfka - čtyřicátá druhá kapitola - Výjezd

Krásná elfka - čtyřicátá druhá kapitola - Výjezd

Anotace: ............................

Její bojovníci byli různých ras.Byli to elfové i lidi různých dovedností.Jak se dozvěděla uměli skvěle bojovat,ale uměli i základní útočná kouzla.Někteří dokonce ovládali i několik složitějších kouzel.
Ismenia oddílu dokonce přidělila i čtyři draky.

První drak byl vínové barvy a na hřbetě měl dlouhou červenou hřívu,která mu sahala až do poloviny břicha.
Měl silné nohy a na nich měl velké ostré drápy.
Křídla měl momentálně složená na bocích.Ocas s drsnými ostrými šupinami měl pod sebou.
Jeho hlava měla tvar oválu a na ní měl velké žluté oko,které nahánělo strach.
Další drak byl tmavě zelené až khaki barvy.Křídla měl malá a složená podél boku.Tělo měl pokryté nesčetnými malými ostny,které se třpityly na slunci jako ryby ve vodě.Ocas kterým mával pomalu ve vzduchu byl hladký s jemnými šupinami,na jeho konci však byl umístěn velký ostry trn.Jeho velká trojúhelníková hlava se pořád ostražitě rozhlížela dokola a jeho zářivě zelené oko zkoumalo ty jenž mu měly pomáhat v bitvě.
Třetí drak měl stejný vzhled jako první s tím rozdílem že tohle byla samice.
Čtvrtý drak měl černou barvu a drsné šupiny.Velká křídla měl roztažená a stříbrná blána na nich,jen svítila.Jeho svalnaté nohy byly pokryty velkými lesknoucími se šupinami.JEho hřbet zdobila dlouhá roztřepená hříva.Hlavu měl velkou trojúhelníkové tvaru.Oko měl červené jako krev a velký ocas se mu hemžil spoustou velkých trnů.
Ten černý Treisy asi zaujal nejvíc.Dívala se na něj ledovýma přihmouřenýma očima.
Ani nevěděla že Briam k němu zamířil.Dívala se jen na jeho velké a rudé oči.Na kterých doslova vysela.
Za chvíli jí připadalo že se drak nějak moc přiblížil,teprve potom si uvjedomila,že nechala Briama jet a až k němu.
Briam zastavil kousek od něj,a díval se na něj.Drak nebyl příliš obrovský jak Treisy slýchávala,ale velký byl.
Když si jich po chvíli všimnul,zarazil se a díval se na ně pohrdavým pohledem.
Obrátil na ně celý svůj pohled a pozorně si je prohlížel.Když se dopracoval k tomu že Treisy bude nejspíš jeho velitelkou,vstal a hluboce se poklonil.
Treisy pokývala hlavou a seskočila z Briama.Všimla si že na deset metrů od draka není nikdo kromě ní a Briama.
Drak na ní opět upřel svůj uhrančivý pohled a zeptal se
"Kdo si?"
Treisy se ironicky usmála a řekla "Treisy,tvoje velitelka...."
"Všiml jsem si!"řekl s horečným klidem
"Proč kolem tebe nejsou ostatní?"zeptala se a rozhlédla se
Drak se ironicky pousmál "Ještě si neslyšela o prokletém drakovi?"
zakroutila hlavou
"Černí draci byli už od počátku Adliady zlí a agresivní.A tato povaha jim navždy zůstane.Prokletí jsme proto že kdysi,když Adliada byla mladá a krásná země moji předkové zabili rodinu elfů.Než stačili zabít posledního,který byl knězem proklel náš celý rod a my od té doby chodíme světem bez cíle našeho života.Což se teď může změnit pokud vyhrajeme bitvu proti Moritexovi.NEbude to ale snadné,už jen protože Černí draci jsou jedním z nejsilnějších ras draků a na naší straně jsem jen já!Ostatní mého rodu jsou Moritexovi služebníci..."
Treisy se usmála "Nejde o to jestli vyhrajeme,de o to jestli Moritex zemeře....!"
Drak,ale zakroutil hlavou "NE!To se pleteš princezno..."lehl si "Pokud zabiješ Moritexe a my prohrajeme nic se nezmění...na trůn nastoupí jiný a možná krutější vládce a to by nám moc neprospělo...!"
Treisy pokývala hlavou "Jak ti vlastně říkají"
"Gäron..."řekl a upřel na ní jedno rudé oko
"Ismeni mě pověřila abych tě chránil všude a vždycky..."přiznal
"Tak to nemusíš"usmála se
"Měl bych..."pokýval hlavou a postavil se na nohy.
Pak se ozval dutý hlas trumpety a Onyusův chraplavý hlas je vyzval aby se oddíly řadili za sebou v čele se svými veliteli.
Když se vojsko začalo řadit Treisy se zařadila za oddíl,který vedla žena s krátkými černými vlasy a zařvala na své juže aby se ráčili zařadit.
Dva draci šly po pravé a jeden po levé.Gäron šel vzadu.
Larax se prodral dopředu a stoupl si s Ogoxem vedle ní.Daltarn se zařadil do první řady.V pravé ruce držel velké stříbrné kopí a v druhé ruce držel opratě svého koně.Měl na sobě stříbrnou zbroj jako ostatní elfové.Jeho černé dlouhé vlasy teď zakrývala velká helmice.
Treisy se otočila,aby se podívala jestli to je v pořádku.Pak dala znamení dopředu a zanedlouho vyjeli...
Autor Anneli, 23.10.2007
Přečteno 443x
Tipy 12
Poslední tipující: Lavinie, Liondande, julie20, NEDO, Ihsia Elemmírë, Cassandra
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

moc dobré

24.10.2007 16:56:00 | Issa

Já ráda draky už se těším na druhou kapitolu

23.10.2007 19:11:00 | Cassandra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí