Krásná elfka - čtyřicátá čtvrtá kapitola - Draci

Krásná elfka - čtyřicátá čtvrtá kapitola - Draci

Anotace: .......................

Ráno ji probudila nepříjemně vlezlá zima,která se jí zavrtávala pod deku.
Otevřela oči a spatřila zataženou oblohu,kterou řídce prosvítal jediný tenounký paprsek slunce.V dálce bylo slyšet hřmění a z mraků pomalu začínalo mžít.
Krom toho že jí třásla zima na ní začaly ještě padat kapky deště.A to už jí totálně zkazilo náladu.
Zvedla se a přehodila deku přes sebe.Pak se vydala k Briamovi,aby si mohla vzít něco k jídlu.Briam ještě v klidu spal uvázaný a jakési klády.Opatrně sundala ze sedla pytlík s jídlem a potichu odešla.
Vzala si jen málo,ostatní zase potichu vrátila k Briamovi.Právě v ten okamžik se začali pomalu probouzet draci.Jejich hlasité funění teď přešlo v zívání.Draci pomalu vstávali a s nimi celý tábor,protože při takovém rámusu,co draci způsobovali jen málokdo zůstal spát.
Dívala se kolem a při tom hladila rozespalého Briama po krku.Pak si všimla dvou postav kráčící k ní-Byla to Ismeni a Onius.
"Co se děje?"vyhrkla když k ní
Ismeni se pousmála řekla
"Tobě taky dobré ráno,chtěli jsem ti jen říci náš plán..."
Treisy nedočkavě přikývla a podívala se na Oniuse.
Odkašlal si "No...ehm...takže myslíme si že bude nejlepší když pošleme dva draky na obhlídku Moritexovy pevnosti...Draci se cestou rozdělí.Jeden obhlídne Moritexovu pevnost a druhý najde místo kam bychom mohli oddíli přemístit,tak aby si jich všimlo co nejméně lidí...Což bude asi nemožné,ale za zkoušku to stojí..."odkašlal si znovu"Ten drak Ismeni a jejím kouzelníkům pomocí telepatie pošle obrázek místa a tam celé vojsko přemístíme...."
Treisy kývla
"Bude to ale hodně velký risk ne?"
"ANo..."přikývla Ismeni "Proto musíme najít co nejvhodnější místo...A...totiž....draci si asi neuvědomí jaké místo bude vhodné...Chtěli bychom aby si tam letěla společně s Laraxem..."
Treisy otočila oči v sloup a snažila se jim jejich nápad vyvrátit
"Já jsem ale nikdy na drakovi neletěla..."
"Ale ano cestou k nám!" pokývala Ismeni hlavou
"Dobře...ale to za mnou seděl zkušený člověk,který je na to zvyklý!"namítla
"Je to snadné!"řekla Ismeni
"Hm...Navíc proč to musím být opět já?"
"Protože tobě a Laraxovi věříme nejvíc!"sykla Ismeni a pohlédla na ní přísným pohledem "A už o tom nebudeme diskutovat!"
Treisy,ale zachovala klidnou hlavu a s hořečným klidem řekla "Nemůžeš mě do ničeho nutit!"
"Ale mohu!Kdyby sis někdy četla zákony elfů najdeš to tam!"zalhala Ismeni
Treisy se zatvářila zklíčeně a odešla.
"Proč si jí lhala?"zachroptěl Onius
"Protože jinak bychom ji nepřesvědčili!"řekla Ismeni a otočila se
Treisy v hlavě zazněl její hlas "Vezmi draka jakého jen budeš chtít,jen si neber toho černého!"
Treisy se ironicky usmála a Ismeni na truc řekla že si Gärona vezme,že podle ní je ze všech nejlepší...Pak už nevnímala ani Ismeniny pdrážděné námitky.
U draků se už sešla s Laraxem,který právě připoutával drakovi,který měl khaki barvu sedlo.
"Támhle sou sedla!"ukázal na velkou hromadu
"Hm...." zasyčela a vzala si černé kožené sedlo.
Neuměla mu sedlo připoutat takže jí drak musel mnohokrát říkat co má a nemá dělat.A to jim ještě přišel na pomoc jeden z blízkých vojáků...
Za půl hodiny už bylo sedlo připoutané.Sedla si na Gärona,ovšem než se odrazili od země Larax na ní zavolal
"Kdo bude hledat to místo a kdo se poletí podívat k Moritexovi?"
Treisy mu poslala myšlenku "Leť hledat to místo,chci se podívat na pevnost!"
"Dobrá"
Pak se odrazili od země a společně s draky přeletěli hranice země...
Autor Anneli, 25.10.2007
Přečteno 375x
Tipy 8
Poslední tipující: Issa, Ihsia Elemmírë, Jats, Cassandra, Liondande
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí