Zakázaná zamilovanost

Zakázaná zamilovanost

Anotace: Nevim co o tom napsat , je to můj 1. pokus nějakýho příběhu na pokračování , tak pls přečtěte a napište komentářík :)

Prošel kolem a jeho pozornost upoutala dívka sedící na zídce před školou . Nebylo na ní nic zřetelně zvláštního , ale přece byla jiná než ostatní .
Svělá pokožka , která v přítmí které vládlo , jakoby zážila , dlouhé kaštanově hnědé vlasy , volné kalhoty a černý vlněný svetr . Nebyl si jist , co ho na ni tak fascinuje , ale věděl že tohle určitě není jejich poslední setkání ...
***********************
Dnes byl měsíc obzvlášt krásný , Petter byl celý rozjařený a nemohl se dočkat , až se v noci proběhne po lese a jak to říct, pořádně nají ...
Když jeho matka i otcem odešli do ložnice a zhaslo světlo , Petter otevřel okno ve svém pokoji a vyskočil ven , jakbyjste možná čekali nerozplácnul se na trávníků , ale napřímil se a běžel dál , musel se do lesa dostat dřív než si ho měsíc všimne .
***********************
Stál na malé mýtince v lese a křičel , bolestí i štěstím navzájem , měsíční paprsky na něj svítili s nevídaným zájmem , Petter celý zářil a pomalu rost , začínal se měnit jeho obličej a celkově celé jaho tělo .
Po pár minutách tu už stál v podobě jaká mu byla najmilejší , jako vlkodlak . . .
************************
Prosákl mezi zuby chladný větřík a zavětřil , měl hlad ...
Po chvíli rozhlížení se sebejistě rozběhl kamsi do lesa.Běžel jak jenom mohl , miloval , když mu vítr foukal do srsti a on věděl že je silný , že může všechno ....
Zahlédl srnku a ač se to zdálo nemožné i pro něho , ještě trochu přidal , během 3 sekund ji dohonil a zakousl se...
Její maso bylo výborné a Petter se nemohl nabažit toho pocitu že je velky , silný a má moc ...
Jeho přemítání vyrušil odporný , ale z druhé strany uklidnující a jemný zápach čehosi , neznal to a tak běžel po čichu ...
************************
Na mýtince kde se přeměnil ležela ve trávě drobná postava a četla si . Petter se podivil kdo by co dělal takhle pozdě v lese , ale časem to poznal .
Sedl si na kraj lesa a dojídal kus masa , který stále ještě svíral v drápech .
**
Po chvíli se osoba zvedla a ...
Byla to ona , ta dívka z dnešního odpoledne , ale co tu sakra . . .
**
Zvedla ruce k měsíci a ten dnes v noci podruhé silně osvítil tuto mýtinku , vysdal ale býlí záblesk a dívka se rozplynula , místo ní stál na mýtince pes , vlk ..
Rozběhla se směrem k obydlím , nemohl ji sledovat , tak jen čekla .
Během půl hodiny se vrátila , za ní cupkal malý klučina a vesele si zpíval .
Petter zvědavě naklonil hlavu , nechápaal co tu sakra dělá a co je vůbec zač .
Dívka , no vlčice dovedla kluka až doprostřed mýtinky a tamm si lehla , měsíc opět zasvítil a vlk se napřímil a začal se měnit . . .
Autor Likynka, 31.10.2007
Přečteno 446x
Tipy 7
Poslední tipující: Ihsia Elemmírë, Someday, Kes, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí