Peklo? NE...TMA

Peklo? NE...TMA

Anotace: Chtěla jsem napsat povídku navazující volně na ,V Nebi?, ale slovo Peklo je tak divný že jsem napsala tohle a nechala toho...

,TMA, to první na co myslela sice nebylo příliš zajímavé, ale zase to skvěle vystihovalo situaci ve které se ocitla.
„Hu ůůů?!“ vykřikla, jakoby to bylo jediné co ze sebe dokázala vydat. Ticho ji obklopovalo až nepříjemně moc. Najednou dlouhý pocit prázdnoty zvuku, přerušil tenký paprsek světla zalesknoucí se kdesi Tam. Viděla ho zcela určitě. Jen si nebyla jistá zda tam opravu je.
A pak se konečně dostala k tomu co jí celou dobu tajně trápilo... ,Měla bych otevřít oči, Zamyslela se nad možnostmi které připadaly v úvahu a tahle se zdála tou nejpraktičtější.
Ještě hodnou chvíli jen tak stála na místě, než se odhodlala...rychle otevřít oči.
,Tak tohle bych opravdu nečekala, cokoli, ale tohle opravdu ne., Do hlavy se jí neodvratně drala ta tři písmena, která ze všeho nejlépe vystihovala…to místo, které by většina lidí nazvala nejspíš…Peklem, ona ale to slovo přímo nenáviděla. Je možné říci Hell, však Peklo? To Ne. A kdo jednou spatřil to co teď ona řekl by že je zcela bez významu.
Teď ale konečně poznala pravý význam slova které naopak určitě zbožňovala.
...TMA... sama
Autor Fuori dal mondo, 31.10.2007
Přečteno 462x
Tipy 6
Poslední tipující: Gracia, Fried Green Tomatoes, Fay
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teď mě jenom při srovnání tohoto a textíku Nebe napadlo, že já osobně bych asi "Peklo" neviděla černě, ale naopak bíle. Sice bych tím popřela takový ten názor, že v bílé je čistota a tak, ale stejně - černá a tma jsou sice barvy depresiní, ale ve velké koncentraci teda pro mě mnohem příjemnější než spousta bílé. Samá bílá, to by pro mě bylo peklíčko...:o)

10.01.2008 20:39:00 | Gina Rocca

nekdy to musis rozvinout je to proste super:)

09.01.2008 12:53:00 | Fried Green Tomatoes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí