Zakázené zamilování 3

Zakázené zamilování 3

Anotace: Tak tady je třetí díl, zase prosím pište komentáře, jsem ráda, když se dovím co bych měla zlepšit a ještě radši když se dočkám nějaké pochvaly :P

Zarazila jsem se a zamrazilo mě v žilách...
Sakra, vždyt tam žádnej člověk krom toho kluka nebyl, tak jak se o tom mohl dovědět ?
Zírala jsem na něho s otevřenou pusou, dokud do třídy nevrazil učitel, pak už díkybohu nedostal příležitost zeptat se mne znova, takže jsem skoro celý den měla relativě klid, až na obědě si nebylo kam sednout, tak jsem chvíli je postávala s tácem a čekla až se někdo zvedne, vylekalo mne hvízdnutí, ze kterého si nikdo jiný nic nedělal, já jsem se ale otočila, ten kluk se zvedal od prázdného stolkua mával na mě papírkem, který potom zasunul někam do spárů mezi žídlí a odešel.
Pomalu jsem si šla sednout na místo kde seděl on, kdyby jinde bylo volno ani ybch na to nepomyslela, ale takhle sem musela... Po 10 lžících polívky mne dohnala zvědavost, přesunula jsem se na židli a vytáhla ze spáry ten papírek, Rozbalila jsem ho a položila si ho na prázdné místečko na tácu.
,,Sejdeme se večer na mýtince, pokud tam nepřídeš dojdu si pro tebe .Rozmysli, co je lepší krásko.
Pa Petter"
Docela mě to zarazilo, dojdu si pro tebe, tak to je docela síla, pochybuju že by mě jenom přepral, maník jeden :D.
Rozhodla jsem se , že se tam večer vidám, pokud viděl co neměl, tak budu mít přinejhorším vystaráno s krví na týden...
Rači jsem rychle odnesla tác a vypravila se domů, celou cestu jsem přemítala o tom, co všechno mohl vidět a jestli je dobrý nápad tam chodit.
Když jsem přišla domů, zapla jsem si televizi a vyndala z lednice mléko, potřebovala jsem přijít na jiný myšlnky a tak jsem se přeměněná na svou upíří podobu přikrmovala mlíčkem :P(Což je jen tak pro zajímavost naše doplňková strava, jako lii nemusíme jíst vůbec, nejezení neomezu naprosto žádné naše životní funkce, ale musíme mít dostatek mléka a alespon jednou za týden nebo za dva se pořádně nalemtat krve)
V televizi běžel docela nasmyslný pořad a tak jsem se rozhodla, jet si najít kamarády, vzala jsem si ze sejfu asi 2 nebo 3 tísíce, dkyby něco, při průchodu okolo gauče jsem popadla helmu a prošla domem k zadní garáži, stála tam moje krásná motorka, vždy když jsem moc unavená n namáhavý běh a nedejbože let, abych si našla kořist, sednu na ni a jedu co nejdál do lesa, tak už jen počkám až ke mě přihopká nějaký zajíca načerpám síly. Dnes jsem ji ale hodlala využít k přepravě do města, řidičský průkaz si obnovuju každé 3 roky, takže s tím bych problémy mít neměla, peněz na pokutu mám dost, a když ne s sebou, tak dom určitě, takže mi nic nebrání v tom jít hledat nové kamarády, případně si předem připravit jídelníček :).
Sedla jsem na motorku a vyhnala ji na nějakých 160, docela jsems e divila, že mi neulítly vlasy, nebo že jsem neulítla celá, ale jízdu sjem si nadmíru užívala a na chvíli jsem i zapoměla na nepříjemnou večerní schůzku, která mne čeká.
Dojela jsem do blízkého velkého města a na ceduli rozluštila, že se jedná o jakýsi Hamstamer.
Žena jdouí po chodníku na mne vrhla pohrdavý pohled a tak jsem si azstavila, abych jí trochu potrápila a popřípadě se i zeptala, kde se dá trochu pobavit. Ukázalo se že je docela milá a poradila mi, že bych měla zajít do jednoho klubu v centru města, je prý otevřený 24 hodin denně a vždy se tam najdou nějací fajn lidé. Potom jsem si od ní ještě nechala vysvětlit, jak se tam dostanu, rozločila jsem se a frrrr za zábavou .
Tentokrát jsem myšlenkám na večer ujela na docela dlouho dobu, ale brzo mne zase dohonili, přesně, když jsem vstupovala do klubu bleklo mi hlavou co mám na práci večer, trochu jsem posmutněla, protože ten klub vypadal dost dobře. Ale co Petter taky nebyl k zahození ...
Autor Likynka, 02.11.2007
Přečteno 381x
Tipy 3
Poslední tipující: Someday, Kes
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí