Zakázané zamilování- 4 Díl

Zakázané zamilování- 4 Díl

Anotace: 4. Díl , zase prosím komentáře:)

Jen co dosedla k baru, přifrknul se ke mně docela pěknej blonďák a vervonmocí mi chtěl něco objednat, nechala jsem ho a za příjemného pokecu sme vypili jeden drink (vůbec nemám ponětí z čeho byl) . Občas mi je docela líto, že na mne alkohol nijak nepůsobí, můžu vypít klidně litry vodky a nemám nejmenší tendenci se motat, nebo si plést slova.
S blonďákem jsme si šli zatančit a o dvě hodiny později jsem odcházela s jeho telefonním číslem.
Vydala jsem se rovnou na mýtinku, stejně už takhle tam budu asi trochu pozdě. Měsíc už krásně svítil a mě přepadla strašná chuť na krev. Motorku jsem zaparkovala kousek od silnice a proběhla lesem až na mýtinu, uprostřed seděl v tmavé bundě s kapucou na hlavě Petter a díval se do země, vypadal, jako by se usilovně snažil něco zadržet :D
,,Nazdar Christin, tak co, povíš mi co jsi zač ? " Sakra co zrovna jemu bych měla co povídat ? Klidně ho můžu zabít, pokud jen malinko chci, nedožije se zítřejší písemky z chemie .
,, Co jsem zač ? Co je tohle za otázku ? Myslíš že jsem ufo nebo co ?" Předstíraně jsem se rozesmála a došla až k němu.
,, No ufon zrovna být nemusíš, ale člověk asi taky nejsi, víš my dva zřejmě máme něco společnýho" Ted jsem smích nemusela předstírat, já a on ? Něco společnýho?
,, Silně o tom pochybuju, myslí si snad o tobě někdo že si mimozemšťan?"
,, Hele slečinko, tohle je docela unavující a navíc mám hlad, takže sem prosim zase přived nějakýho klučinu a promluvíme si o tom nad plnym talířem"
No tohle ? Co si o sobě myslí ?
,, Zajdi si rači někam na pizzu, lidský maso by ti asi neuchutnalo "
,, Co ty o tom snad něco víš ?"
,, Ne to fakt nevim , ale soudím že kdyby byli lidi tak dobrý, tak se objevujou na jídelních lístkách častějc "
Trhla sem sebou, začla se smát děsivě, jako by byl v nějakém hororu, hrubě a pronikavě, šlo mi to vyloženě proti srsti.
,, Hele holka mě se fakt nechce lítat po lese za nějakou srnkou, když ty mi můžeš přinýst jídlo až pod nos"
Udiveně jsem na něj vykulila oči. Ted už se v tom opravdu přestávám orientovat. Myslela jsem že tohle je poklidný městečko a zatim se tu na loukách proháněj kanibalové.
,, Žádám nějaký vysvětlení, nějak tomu totiž nerozumim, první mi řekneš že sem nějaká divná, ufon či co a ted mi tady vyprávíš jak si dáš k večeři nějakýho kluka"
,, No hele mě už fakt začíná kručet v bříše a ty taky nevypadáš zrovna najedeně tak někoho přived a já ti to všechno řeknu"
Nějak moc nadšená jsem nebyla, ale vydala jsem se hledat nějakou kořist, pamatuju, že když jsem jela z té diskotéky, kousek před lesem orávě vcházel do domu nějaký přibližně 18ti letý kluk. Proběhla jsem tedy les a vydala se hledat jeho dům, zabralo mi to jenom chviličku, byl hned u silnice. Dnes jsem se ani neproměnovala ve vlka, nevím co všechno Petter viděl, takže rači nahodlám nic zkoušet.
Dům byl jen přízemní, což mi značně ulehčilo práci, oběhla jsem ho a zjistila jaké okno vede do pokoje toho klučiny. Bylo až na druhé straně domu. Ale co, alespon mě nikdo neuvidí od ulice. Nasadila jsem si černé přiléhavé rukavice a opřela se o okno. Zámek lupnul a já jsem jenom rozevřela okenice dokořán. Potom jsem vlítla dovnitř a posadila se ke klukově postali. Začala jsem ho hladit po vlasech a šeptala jsem mu tichá uklidnující slova, aby se při probuzení nelekl. Netrvalo to ani moc dlouho a on se posadil na posteli a trošku viděšeně se na mně podíval.,, Ahoj" Řekla jsem a mile se na něj usmála.
,, A-ahoj, kdo si a c-co tu d-děláš ?"
,, Víš jenom jsem ti chtěla něco ukázat, viděla jsem tě ve městě a měli sme kousek stejnou cestu a já se do tebe úplně zbláznila, jenomže můj otec je strašně přísnej a nikam mě nepouští, v tom městě jsem byla s ním, no tak jsem přišla večer, abych o tobě mohla aspon něco málo zjistit " Docela se mu ulevilo a vstal z postele. Začíná se mi líbit :D Spal ve volných džínových kalhotech a bez trika, takže bylo úžasně vidět jeho vypracované tělo. Jenom jsem polkla a znovu se pokusial o úsměv.
,, Tak jo, sice mi to příde trochu divný, ale kam chceš jít ?"
,, No jen tak se projít, třeba na mýtinku, je tam krásně, svítí měsíc a venku je příjemný vzduch"
,, Hmmm dobře, tak já na sebe hodím jenom nějaký triko, vezmu si boty a můžeme jít"
Na chvilinku odběhl, potom se vrátil v tričku, která na něm mírně viseloa dokonce i s botama. Usmála jsem se(zase, jako vždy)a ukázala na okno, On se jenom opřel o parapet a docela pěknym obloučkem vyskočil ven. Pche tohle svedu taky, ale před nim se tu předvádět nehodlám. Normálně jsem teda okno přelezla, jak by to udělala každá holka a postavila se vedle něj.
,, Tak deme ne ?" Zeptal se, já jsem jen přikývla a pustila se do chůze po jeho boku.
Když jsme se dostali na kraj lesa, lekl se té motorky. ,, Sakra, někdo tu asi bude, pudeme rači jinam"
,, To je moje, Když je táta někdy pryč, zajdu ke kamarádovi, který jí má mezitím půjčenou a pořádně se projedu"
Zvídavě se na mě podíval a zatlačil slova, která mněl na jazyku, místo toho ai mě k sobě přimotal. ,, Nevěděl jsem že takovýhle holky ještě existujou" Prohlásil a na to mne dlouze políbil. Dlouze a ještě k tomu strašně pěkně, málem jsem se rozplynula. Na mýtinku už jsme došli ruku v ruce, jak Petter slyšel naše kroky, sehnul se blíž k trávě, aby nebylo poznat, že tam někdo sedí, ten klučina si toho nemohl všimnou, na něho byla ještě moc velká tma . Na mýtince jsme udělali sotva pár kroků a zase se pustili do líbání, docela se mi to začínalo protivit, ještě k tomu mít Pettera někde u nohou v trávě a přitom se tu ocicmávat s jiným klukem není zrovna nejlepší. Naprosto jsem nevěděla, jak zareagovat, kdybych ho kousla, bylo by všechno na nic, když budu alespon trochu hrát blbou, Petter možná uvěří že se zmýlil a dá mi pokoj, ale co když se neudržim ? Rozhodl za mně Petter, který se zatím přiblížil za toho kluka a poklepal mu na rameno, ten se instinktivně otočil a Pett mu vrazil jednu mezi oči.
,, Tak z tohohle by se nevzpamatoval ani Jety-Man " Podotkla jsem a přidušeně se zasmála.
Ted sme tam tak oba stáli nad omráčenym člověkema nikomu se nechtělo začínat mluvit.
,,No tak dobře, řek si mi že mi něco povíš tak mluv, co spolu máme zrovny my dva společnýho"
,, Kořist"
,, Jakou kořist bože ? Nejsme v pravěku, já ti přivedla člověka a ty se chováš jak kanibala děláš ho ještě ze mě"
,, Když myslíš..." Chytil kluka a zvedl ho, aniž by mu to činilo sebemenší potíže, nastrčil ho ke mě a odkryl mu krk. No sakra, pomyslela sem si, tak ted je všechno ztracený...
Autor Likynka, 04.11.2007
Přečteno 498x
Tipy 4
Poslední tipující: Someday, Lavinie
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nápad se mi líbí.Píšeš pěkně,ale dávej bacha na překlepy,pravopis a gramatiku...Máš tam strašně moc chyb

04.11.2007 12:50:00 | Arey

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí