Liath 7. část

Liath 7. část

Anotace: Další díl,..

V Nissienu zavládl smutek, ačkoliv příchod královny vnesl do země radost, ale jen do okamžiku kdy se po Nissienu roznesla zpráva o unesení princezny. Tato zpráva se šířila jako mor a nebylo člověka, který by se o princeznu nestrachoval a netoužil Liath zachránit a postavit se Temnému králi.
Kdo však má šanci proti někomu tak mocnému ?

* * *
Liath s namáhavě posadila, oknem do komnaty pronikalo světlo a tudíž si ji mohla pořádně prohlédnout. Místnost byla z větší části prázdná až na dřevěný dubový stůl a ostře zdobené a řezané židle. Žádná komoda či postel.
Dívka zmateně přešla po místnosti.
Celé tohle místo působilo – Liath se nedostávalo slov, vždy se snažila vystihnout věci pravými jmény, avšak teď se jich nedostávalo – jako z jiného světa, pomyslela si.

„Jako z jiného světa ? Tohle je tvůj svět, Liath, dcero Myrdynova.
Svět, ve kterém, jsi se narodila a svět, ve kterém máš žít.“ Ozvalo se jí za zády. Dívka sebou polekaně trhla a zmateně se otočila. Ve dveřích stála postava v černé kápi stažené hluboko do čela, jediné co dívka viděla, byl jízlivý úšklebek, jenž neznámému tkvěl na tváři.
„Co po mně chcete ?! Kde jsem a co tady dělám ?!“ zeptala se dívka rozhořčeně.
Muž se jen usmál.
„Je roztomilé, jak málo toho o sobě víš. Jsme na kraji Nissienu, v místě kde se temnota míchá s koncem a kde neexistuje naděje.“ Odpověděl.
„Nissien ? Takové město neznám..“ Zavrtí Liath zmateně hlavou.
„Nissien není město, ale svět, svět ve kterém se rodí sny. A ty jsi ji měla vládnout.“ Zachechtal se a krutě se usmál.
„Je smutné, že ti tvá matka neřekla ani o tomto světě, který je tvým domovem, a ani o své síle. Avšak nejsmutnější je, že ani nevíš kdo jsi, Liath.“
„A kdo tedy-“
„Ale o to, to bude jednodušší,“ přerušil ji, jsi jen malá holka, sice dospělá, ale oproti nám nemáš jedinou šanci. Nemáš ani svou knihu a ani neumíš používat svou moc a svou sílu, no není to smutné ?“ dodal ironicky.
„Proti nám ? O čem to mluvíte ?! Nemůžete mě tady ta držet! Na to nemáte právo!“ vysune bojovně bradu.
Na jeho tváři se na pár desítek vteřin objevil smutek, avšak pak jeho tvář opět ztvrdla.
„Jsi stejná jako svá matka, ale ta to také nakonec vzdala a utekla.“
„Odkud znáte mou matku ?“ zeptá se vystrašená Liath, kterou najednou zachvátí strach o milovanou osobu.
„Kdo by královnu neznal,“ ušklíbne se
„nikdy tě nenapadlo, proč na krku nosíš ten symbol ?“
Liath nevědomky stiskla svůj pentagram. Muž na ni naposledy pohlédne a odejde z místnosti.
A princezna zůstala v komnatě osamělá..

* * *

Když Nathaniel svolal královskou radu..
Evanna ještě nebyla plně rozhodnutá, byla plná pochybností a strach o dceru ji svazoval.
„Nejdříve musíme zjistit, kde se princezna nachází, třeba by jste se sní mohla Evanno spojit.“ Ostatní poradci seděli kolem půlkruhovitého stolu a rozvážně diskutovali.
„Temný král by ji určitě chtěl schovat někde mimo Nissien. Bojí se, že se projeví její sí-“
avšak Ellathan Enedriena přeruší.
„Ne, jsem si téměř jist, že Liath je v Nissienu,.. Když jsem slyšel její hlas, nebyl tak daleko..“ po jeho slovech zavládlo ticho.

Za okny se pomalu stmívalo a porada pokračovala hluboko do noci.

Plynul den za dnem a nebylo chvíle, kdy pracovnu neobývali poradci a nevymýšleli další plány. Jednoho večera, když královna popíjela ve své komnatě čaj, Ellathan se odhodlal svěřit se jí se svými starostmi.

„Copak Ellathane,“ poznamenala Evanna po jeho příchodu.
„snad jsi nezapomněl, že já jsem také patřím, to že jsem odešla neznamená, že již nejsem Nissian.“
Ellathan si povzdechl.
„Ale zřekla jste se své země a zakazovala své dceři, aby se do něj mohla svobodně vrátit.“
„Ellathane, Liath neví o své síle zdaleka nic. Neměla by šanci-“
„Ale to se mílíte,“ přerušil ji.
„Často ji slýchávám,.. Nevím proč mluví zrovna ke mně. Je, ale zmatená a má strach. Není na tohle ještě připravená, kdyby věděla něco o Nissienu, měla by větší šanci, ale ona nezná ani svou moc!“ zavrtí hlavou..
„Ona.. ona k tobě mluví ?“ Zeptá se rozechvěle Evanna.
„Ano, je strašně vyčerpaná, dochází ji síly. Když.. napadá mě jedna věc-„
„Jaká ?“ Přeruší ho Evanna.
„Musíme ji přesvědčit, aby začala používat svou sílu.“
Autor Petty, 05.11.2007
Přečteno 283x
Tipy 4
Poslední tipující: Lavinie, NEDO
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí