Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: Pomalu a nejistě se to začíná podobat něčemu romantickému. Nebojte se, to se ještě zvrhne... Opět nechci nikoho urazit a shoda jmen je čistě náhodná! 4. díl

4.
Nálezy

Gemma přistála nedaleko Chartwinu. Občas se jí to kouzlo nepovedlo, ale teď se sebou byla spokojená. Nevěděla, co se stalo s Mephis a Andy, takže se je rozhodla přenést taky. Nejprve Meph, však Andy se o sebe postará.

~

Ale Andy se o sebe nepostarala. Viděla jen spousty vojáků kolem sebe a Mephis, jak vyděšeně křičí, když ji unáší vítr směrem k Chartwinu. Vojáci Andy popadli a vlekli opačným směrem, totiž k hradu.

~

Gemma potěšeně sledovala, jak přilétá Mephis, nechala ji tedy spadnout na zem a poslala vítr pro Andy.

~

Andy, zrovna mírně zmatená, civěla na pána hradu, o kterém nikdy neslyšela, a poslouchala řeči o zločincích. Po jejím útěku se k ní chovali slušněji, dokonce ji ani nestrčili do vězení, ale bylo vidět, že ji chtějí mít pod kontrolou. Nebo raději mrtvou. A to se jí pochopitelně nezamlouvalo.
Když právě žvýkala jablko, unuděná všemi těmi řečmi, vítr rozbil okno, popadl ji a tím samým oknem vynesl ven. Překvapilo ji to, ale věděla, že to má na svědomí Gemma a navíc ji cestování vzduchem opravdu nadchlo. Jen jaksi nemělo konce. Už viděla Chartwin, už přeletěla hradby a vítr ji pořád nechtěl pustit.

~

„Sakra! Ten vítr je moc silnej!“ mávala rukama Gemma. Andy už dááávno proplachtila kolem ní a vítr se neutišil. Začala si dělat starosti. Co když její kamarádka spadne tam, kam rozhodně spadnout nemá?

~

A přesně to se stalo. Když Andy přeletěla hradby, přistála na cvičišti. Na tom by nebylo nic tak hrozného, kdyby na tom cvičišti zrovna na sobě neleželi Katy a Dušan a kdyby nespadla přímo na ně. „A helemese, královna má kluka...“ ušklíbla se Andy, když vstala a oprášila se. Ještě si prohrábla své dlouhé zrzavé vlasy a začala pátrat po Gemmě a Mephis. Katy byla dost vyděšená. Neměla prostě Andy ráda. A bála se jí.

~

Do obléhaného Chartwinu nepřiletěly jen Andy, Gemma a Mephis. Isa požádala o pomoc i elfku Arné. Arné byla vynikající bojovnicí, co Katy slyšela, ale ihned jak ji uviděla, litovala, že ji Isa pozvala. Arnéin přílet byl velkolepý, vítali ji snad ještě o něco víc než tenkrát Katy.
Už když královna viděla ty zástupy lidí, bledla závistí, ale když spatřila tu slavnou Arné, vzdala se veškerých nadějí na úspěch u Dušana.
Arné přiletěla na stříbrném draku jménem Anath. Ona sama měla světlé vlasy, krásnou tvář s jemnými rysy, světle šedomodré ledové oči a na sobě kraťoučké rudé šatičky. Ladně seskočila z draka, odepjala si od pasu stříbrný meč a ze zad sundala luk a toulec s šípy.
Svou výzbroj hodila přímo na Andy, myslela si, že ji chytí a dopraví přímo do jejího pokoje. Ale to byl omyl. Omyl s velkým O. Andy nechala Arnéiny věci v pohodě spadnout na zem. Není přece žádná služka. Takže i když se Andy a Katy neměly rády, měly společného nepřítele – Arné. Mephis na Arné názor neměla, ale jen do té doby, než její drak napadl toho jejího. Jen Gemma zůstala bez názoru. A lid Arné bezmezně obdivoval.

~

V jednom ze zámeckých sálů se všichni sešli na poradě. „Vypravím se do Ailina chrámu.“ právě prohlašovala Arné. „A to jako proč?“ moudře se zeptala Andy, která se porady účastnila taky. „Ty do toho nemáš co mluvit!“ sykla na ni hrdinka. Dušan na ní doslova visel očima. Katy i ostatní si toho všimli. A někteří si taky všimli, jak Katy visí očima na něm.
Andy s Arné se už docela dlouho hádaly jejich kouzla se odrážela od stěn sálu. Nakonec zasáhla Arné rusovlásku Andy jednoduchým, leč účinným, kouzlem a ta se sesula na zem. Většinu lidí to překvapilo, mysleli si, že je Andy nejlepší čarodějka na celém světě. Arné naštvaně odešla ze sálu s přesvědčením, že se do Ailina chrámu stejně vypraví.

~

Byla krásná, jasná noc a v celém paláci vládlo ticho a klid. Avšak z jednoho pokoje se vyplížila Andy. Přestože nehrozilo, že někoho potká, plížila se nenápadně podél zdi. Prošla chodbami až do Katyna pokoje. Kdyby Katy věděla, že je v jejím pokoji zločinec, asi by tak klidně nespala. Jenže nic takového nevěděla a navíc by tím jen zhoršila situaci. Andy na její pracovní stůl upustila dopis na rozloučenou a odešla.

~

Katy přeci jen nespala tak klidně, jak se zdálo. Cvaknutí dveří ji probudilo. Vzala svícen a rozhlížela se po pokoji. Až po chvíli uviděla dopis s Andyinou pečetí, co ležel na stole. Opatrně ho vzala do rukou a otevřela.
Autor *Norlein*, 06.11.2007
Přečteno 339x
Tipy 11
Poslední tipující: denebrin, Etchi, Lea Jodie Parker, Yenneä, NEDO
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Díky za tipy, pochvaly i komentáře! Další díl se tu pravděpodobně objeví zítra odpoledne, už je napsaný i přepsaný. A trochu tam začíná být veselo =)

06.11.2007 22:59:00 | *Norlein*

pokračování!!!!!!!!! pls

06.11.2007 21:01:00 | NEDO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí