Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: Bez cenzury! Podobnost nebo shoda jmen je opět čistě náhodná! Začíná se to už ale fakt podobat telenovele.... 6.díl

6.
Lásky, svatby, debilové

Eordin jen chtěl, aby Andy žárlila. Jenže jak se Andy dozví, že si vezme Arné? Nejlepší bude, když jí to on sám řekne. A tak se Eordin oženil, Arné vdala a začali zvát hosty na oslavu. Všechno chtěli uskutečnit ještě než Arné odjede, takže měli co dělat.
Eordin vyrazil hledat Andy, aby jí slavnostně oznámil, že se oženil. Chtěl vidět, jak žárlí, jak ho začne balit a jak se spolu vyspí v lesním podrostu. Vlastně ani nečekal, že to půjde, jak si vysnil, ale časem by si mohla uvědomit, že ho miluje! Hledal ji poměrně dlouho, než ho napadlo použít kouzlo. A tak vyrazil k lesu, kde bloudila.

~

Přicházel k ní a mečem srážel všudypřítomné veverky. Jedna z nich byla velká jako palác, ale tu Eordin přeletěl. Měl totiž velká, duhová křídla. Vznesl se k sytě zelené obloze a utrhl pro ni kus stříbrného mraku. Andy na sobě měla dlouhé černé šaty a Eordin zlatou zbroj. Oháněl se svým zlatým mečem a v ruce držel černou růži. Byl tak krááááásný! A Andy mimo.

~

Andy byla OPRAVDU mimo, takže na Eordina hleděla jako na zjevení a děsně se jí líbil. Vrhla se mu kolem krku. „Konečně jsi přišel, má lásko! Zachránit mě od těch veverek! Já tě tááák miluju!“ prohlásila Andy, pořádně Eordina políbila a strhla ho k sobě do lesního podrostu. Překvapilo ho to, ale mile.

~

Arné se právě nadšeně bavila s Isou, že bylo sice překvapivé, že ji Eordin požádal o ruku, ale že to byla nejkrásnější chvíle v jejím životě. Doopravdy si to nemyslela, k němu vůbec nic necítila a vzala si ho jen proto, že chtěla zvýšit svou popularitu. Raději by si vzala Dušana, jenže ten z ní jaksi mimo nebyl, měl raději Katy. Avšak ta tomu příliš nevěřila, a tak ho pořád špehovala.
Zrovna stála ve výklenku za kytkou a sledovala, jak se Dušan baví s nějakou služkou. Katy byla děsně žárlivá, proto měla chuť vyskočit zpoza kytky a služku vyhodit z okna. Včas si uvědomila, že tím by si asi Dušana nezískala. Takže vytrvale pokračovala ve špehování a krom toho obvykle brala Dušana všude s sebou.

~

Eordin jel s Andy na svém koni k Chartwinu. Ona na něj zamilovaně koukala, on byl stále zmatený, leč šťastný jako blecha. Kůň šťastný ani zamilovaný nebyl, jen utahaný, protože vezl dva lidi.
Andy přemýšlela, proč vlastně jedou na veverce a proč je nebe zelené, Eordin myslel na to, jak se teďka zbavit Arné. Nicméně, rozhodl se na to nemyslet a užívat si přítomnosti té, do které byl skutečně zamilován. Ta právě usnula, se zamilovaným výrazem na tváři a rukou na Eordinově rameni, na kterém opravdu NEMĚL zlatou zbroj.

~

Dušan šel chodbou a Katy, jak jinak, se plížila za ním a naštvaně koukala na všechny dívky, se kterými se jen pozdravil. Najednou přišla Arné.

~

Eordin s Andy vjížděl do Chartwinu jako rytíř se svou princeznou. Nejdřív předal rytíř princeznu Ise, aby ji někde uložila a vydal se zařizovat rozvod. Byl ŠŤASTNÝ, a tak mu vůbec nepřišlo divný, že se jeden den oženil a druhý rozvádí. Vyrazil pevným krokem za Arné.
„Chtěl bych se rozvést.“ prohlásil. „Mám tě rád, ale miluju Andy. Nedalo se říct, že to Arné vyloženě vyrazilo dech, spíš ji naštvalo, že je Andy v něčem lepší. Ale třeba se s Eordinem pozabíjí navzájem. Doufala v to. „Dobře. Stejně za dva dny odjíždím a možná se už neuvidíme.“ kývla a Eordin odešel vše zařídit. Sice ho spousta lidí bude nenávidět, ale co, Andy za to přece stojí! Zamilovaně se zahleděl do dálky a narazil do dveří, které si zapomněl otevřít.

~

Dušan ani Arné tu už dávno nebyli, ona někde zařizovala rozvod a on se ztratil kdovíkam. Jen Katy pořád stála ve výklenku za kytkou a dokola si přehrávala v hlavě tu scénu. Arné totiž políbila Dušana na tvář a řekla: „Uvidíme se potom.“
Královna už neměla sílu Dušana špehovat, už nedělala nic. Časem si najde někoho jinýho a na něj zapomene. Alespoň v to doufala.

~

Eordin zaklepal a vkročil do Andyna pokoje. Nespala, účinky hub už vyprchaly. Divila se, proč k ní do pokoje leze Eordin, ještě více se divila, když jí oslovoval lásko a když se ji pokusil políbit, normálně mu vrazila facku. „A-a-ale A-a-andy! Vždyť v-v-v lese...“začal koktat Eordin a Andy si uvědomila, že si vlastně vůbec nepamatuje, jak se sem dostala.
Pamatovala si nějaký les, to ano. A taky veverky. Otravné veverky. Domyslela si, co se asi tak stalo. „Eordine, ne. S tebou nic mít nechci. A jestli něco bylo, tak o tom nevím a radši ani nechci. Jsi moc velký debil na to, abych s tebou spala vícekrát!“ „Ale já se kvůli tobě rozvedl!“ vykřikl Eordin. Andy, která ani nevěděla, že se oženil, to překvapilo, ale nedala to na sobě znát. „To je tvoje věc, kolikrát se oženíš a rozvedeš, já tě nemiluju! A krom toho jsi BLBEC!“ zamračila se Andy a vyskočila z okna.

~

Když měla Katy další hodinu boje s Dušanem, vůbec nevnímala, co dělá. Snažil se ji naučit střílet z luku, ale ona pořád hleděla do blba.
Aby toho nebylo málo, skoro zastřelila Dušana, když se jí snažil pomoct s mířením. Uviděla totiž přicházet Arné. „Ty .....! „ vykřikla, ale nestihla říct, co chtěla, protože Arné nesla zprávy o útoku na Chartwin.

~

Už zase. Andy opět utíkala z Chartwinu a tentokrát doufala, že naposled. A že se konečně přidá na Aradinovu stranu zla. Ano, Aradin byl sice debil, ale aspoň by mohla oprávněně zabít Eordina!
Autor *Norlein*, 07.11.2007
Přečteno 320x
Tipy 14
Poslední tipující: denebrin, Alan Black, Etchi, Lea Jodie Parker, Yenneä, NEDO, Daerfëa
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hehe, pěkně se to zaplétá...XDD

08.11.2007 08:07:00 | Daerfëa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí