Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: Je tu asi vše, co by se dalo označit "jako ostatně vždycky". Je tu další poprava zločince jménem Andy a krutý boj. Zbytečně natažený a málo romantický/erotický. 8. díl

8.
Hra na zabíjenou

Gemma odešla z hospody, Mephis s Aradinem se ožírali nadále. Najednou někdo přišel k Aradinovi. „Dobrý den. Vy jste pán zla?“ „Jo, jsem.“ „A nevíte náhodou, jaká je teďka odměna za vaše zabití?“ „1000 zlatých.“ „Jo, děkuju.“

~

Katy s Dušanem se procházeli parkem, prostě taková obyčejná procházka, co se měla stát neobyčejnou. Samozřejmě díky Andy. Ta se rozhodla, že před problémy neuteče, že je vyřeší. Jenže to v jejím podání znamenalo zabít pár lidí. Asi dvacet. Napsala Gemmě, aby ji ZASE přenesla, jenže to se ZASE nepovedlo a Andy skončila ZASE na Katy a Dušanovi. „Zdraví vás nestranný nepřítel!“ zvedla se ze země zrzka. „Jé, ahojky.“ přivítal ji s úsměvem Dušan. Katy jen nervózně zamávala a ZASE začala podezřívat Dušana z nevěry.

~

Když se Isa dozvěděla o Andyině příjezdu, neodolala. Poslala Eordina, aby ji chytil a uspořádala popravu. Tentokrát vskutku velkolepou.

~

Aradina nepřekvapilo, že sem Andy přeci jen přijela. Zrovna lepil na nástěnku v Chartwinu plakáty s odměnou za Eordina, Mephis, Gemmu, Katy a Isu, když se k němu dostala zpráva o Andyině popravě. Tuhle akci si nesmí nechat ujít!

~

„Co si myslí, že dělá?!“ rozčilovala se Meph a četla všechny ty plakáty vyzývající občany k jejímu zabití. „Aradin. Určitě bude na Andyině popravě. Zabijem ho tam a získáme odměnu za něj.“ „Dobrej nápad.“ kývla Gemma.

~

„Aradine, tys nějak zbohatl.“ pozvedla obočí Isa. „proč myslíš?“ „Kdyby nás všechny zabili, zaplatil bys 15 000 zlatých.“ „Stejně ty prachy nemám.“ „Hned jsem si to myslela.“

~

„Eordine, ne že bych se nechtěla zúčastnit té své popravy, ale proč mě musíš hlídat zrovna ty?“ stěžovala si Andy Eordinovi ve vězení. „No, sice tě miluju, ale taky se mi to moc nelíbí.“ přiznal. „Není divu. Cvak, cvak, cvak! Zuřivé zuby se blíží!“ rozesmála se Andy na celé prázdné vězení, popadla Eordinovu dýmku a obláček kouře zformovala do obrázku zubů. Eordin se nenápadně posunul blíž k východu z vězení.
„Nechtěl bys mi na tu popravu dát nové šaty?“ Eordin přikývl. „Jo a tohle vyvěs na náměstí.“ podala mu Andy plakát „ZABTE EORDINA!“. Eordin zavrtěl hlavou. „Šetři, už platí Aradin.“ poradil jí. „Proč ten na tebe vypisuje odměnu?“ podivila se Andy. „Asi se nudil, jako obvykle.“ „To mu neprojde.“

~

Andy se znovu opírala o ten strom, jako kdysi, opět přemýšlela, jak zmizet a zjišťovala, kdo přišel a kdo ne. Tu výsadu pokusit se ji popravit měl tentokrát Eordin. Kolem nich se tísnilo několik tisíc lidí. Když přišla i Katy s Isou, poprava mohla začít.
„Opět mám tu čest přivítat vás na své 24. popravě. Jsem ráda, že jste se tu sešli v tak hojném počtu.“ chtěla pokračovat, ale jeden člověk využil vteřiny ticha k tomu, aby vykřikl: „Ne, já ji zabiju!“ a vrhl se na Eordina. Toho to skutečně překvapilo, takže se nechal odhodit na zem. V mžiku cítil na krku čepel meče a kdosi se ho ptal: „Jaká že je za tebe ta odměna?“
Tohoto zmatku využily i Mephis a Gemma, které chtěly zabít Aradina. Jenže jakýsi vesničan chtěl zase zabít Gemmu. Na náměstí zavládl totální chaos, většina lidí už kolem sebe jen tak mávala meči, prakticky za každého, koho zasáhli, byla odměna. Problémy způsobovali ti, jež se bránili.

~

Ti, jež bránili ostatní však mnohdy způsobovali ještě větší problémy. Například Dušan. Nemohl se spokojit s obyčejným vražděním Eordina, on musel ještě bránit Katy. Tu ostatně chránila i Isa, která bojovala až překvapivě dobře.
Už kvůli takovým situacím byl boj značně nevyvážený. Třeba Eordina nebránil nikdo. Taky kdo, když ho každý chtěl vidět mrtvého.

~

Meph právě skopla Aradina na zem, když vedle ní samotné přistála dýka s jakýmsi znakem na jílci. Ukázalo se, že Eordinova. „A ty ho jako bráníš proč?“ vyjela na něj Meph. „Je za něj vysoká odměna.“ pokrčil rameny Eordin a považoval celou věc za uzavřenou. Mephis však zvedla jeho dýku se slovy: „To za tebe taky.“

~

Přestože to byl boj zajímavý a především značně výdělečný, Andy nebavil. Chtěla mít klasickou řeč a pak podle tradice zmizet. Tohle ji naštvalo. Pokusila se zabít Eordina, ale nepovedlo se, snažila se zaútočit na Aradina, ale taky bez výsledku. A tak se rozhodla zmizet.

~

Dušan, Katy a Isa se schovali v koruně stromu, kde je opravdu nikdo nehledal. Jenže Katy začala opět žárlit a to jen proto, že Dušan seděl na větvi vedle Isy. Katy tedy jaksi „omylem“ Isu skopla ze stromu. Ta to nečekala. Spadla dolů. Spadla dolů na Aradina, čímž mu zachránila život. Meph tím však vskutku nasrala, takže, kámoška nekámoška, se Meph rozhodla zabít ji a Aradina nechat Gemmě.
Ještě k tomu byl prozrazen Katyn a Dušanův úkryt, takže se ke stromu valily davy lidí.

~

Andy vše pozorovala z vrcholku věže, když vtom zpozorovala, že byla odhalena taky. Letěl na ni mrak šípů a nějaká kopí. Nezbylo jí než skočit z té věže dolů. Až pozdě si uvědomila, že je pod věží dost lidí, které svým pádem nezabije, ale rozzuří. A že je na ni vypsaná dost vysoká odměna. Rozhodla se ještě za letu zmizet. Zaskočila tím Eordina, který ji chtěl chytit a na kterého spadla jen její bota. Nedalo se říct, že zrovna Popelčin střevíček, hodilo by se spíš přirovnání k lodi.
Autor *Norlein*, 08.11.2007
Přečteno 314x
Tipy 9
Poslední tipující: Etchi, Lea Jodie Parker, NEDO, Daerfëa
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí