Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: Tak teď už je to fakt telenovela, shoda jmen musí být náhodná, aby se někdo neurazil a to, že tam není cenzura neznamená, že jsou ty okamžiky popsány až do konce. Nejsou. Už 10. díl

10.
Návštěvy

Tady bydlela Lossie. Čistý, slušně vypadající tuctový dům. Podle Andy katastrofa. Slezla z koně a zaklepala na dveře. Ani po těch letech se Lossie nezměnila. Pořád měla světle hnědé, dlouhé vlasy, na tváři nucený úsměv, dlouhé béžové šaty a kolem krku kousek kožešiny. Lossie bylo asi 23 let, měla manžela a čtyři děti. „Jé, ahoj Andy, jsem ráda, že tě zase vidím!“ usmála se tak neupřímně, až to zamrzelo i Andy. „Čau Los. Jak se vede?“ poplácala Andy svou sestru po rameni. „No, dokud jsi nepřijela, tak dobře.“ „Ale prosím tě. Vždyť ten tvůj ideální život tě už musí nudit. „Co tě vůbec přivádí?“ „Nuda.“

~

Gemma navštívila na hranicích království jedno hostinské zařízení. A když zrovna pila pivo, doslova jí shořela střecha nad hlavou.

~

Aradin se probudil, když se Meph, spící na jeho rameni, zavrtěla. Tiše se vyplížil z postele, oblékl se a vyrazil na malou nepřátelskou návštěvu Chartwinu. A jen tak pro jistotu s sebou vzal pár tisíc vojáčků.

~

Když se Katy dozvěděla o útoku na Chartwin, pochopila, že problémy v jejím osobním životě se rozhodně nemůžou rovnat problémům jejího království. A tak se rozhodla zasvětit svůj život boji za své poddané.

~

Arné seděla ve vězení a marně komusi vysvětlovala, že má zrovna zachraňovat svět. Nové šaty už měla hrozivě špinavé a v novinách přišli na to, kdo že to zapomněl šaty v keři.

~

Strašlivý drak pustošící sousední království zpustošil i hospodu, kde se nacházela Gemma. Původně považovala tuhle výpravu za jednoduchou, ale dnešek ji přesvědčil o opaku.

~

„Andy, tady rozhodně nemůžeš zůstat!“ „Ale no tak, Los.“ „Dobře, když jsi moje sestra... Ale dřív nebo později si budeš muset pořídit vlastní dům.“
Andy, Los a její rodina seděli v Lossiině obýváčku a kecali. Děti na tetičku civěly docela vystrašeně, Lossie měla pořád ten neupřímný úsměv a její manžel dost dobře nevěděl, jak se tvářit. Pak se Los rozhodla, že Andy tedy ubytuje v pokoji pro hosty a šla jí rozestlat. Dětičky se rozprchly.

~

Zasvětit svůj život boji za své poddané. Hezká fráze. A lehko se řekne, hůř udělá. Zvláště, když vás bývalej milenec denně učí bojovat. A tak si jednou Katy s Dušanem zopakovali první hodinu.

~

Andy seděla v obýváčku s Losiným manželem Radovanem. Pomyslela si, že je docela hezkej a když jsou tu sami... Prostě se ho pokusila sbalit.
A povedlo se.

~

Gemma se před drakem skryla v lesíku. Doufala, že ho nepodpálí, v takovém případě by totiž měla docela problém. Tedy pokud se dá nazvat menší požár problémem. Což nedá. Je to totiž jen takový drobný detail.

~

Andy se v klidu procházela městem, kde Los bydlela. Myslela....to si můžete domyslet, ale souviselo to s Radovanem. Prachy neměla, teda měla, 50 zlatých, co jí dala Los na nákup jídla. A tady u toho stánku dělali tak kráásný tetování! Domů se vrátila s drakem obtočeným kolem předloktí.

~

Vzbudila se. Vzbudila se v Aradinově posteli. Jenže o nuž tam nebyl. Vstala, hodila na sebe deku, našla kuchyň a uvařila si kafe. Prošla několik pokojů pro hosty, ze skříně vzala jedny neuvěřitelně drahé šaty a začetla se do jakéhosi románu. Kriticky musela uznat, že Aradin nemá vkus. Byl to děs. Strašná nuda.

~

„Andy! Jaktože jsi nekoupila jídlo?“ podivila se Lossie. „Mám něco lepšího.“ usmála se Andy a ukázala jí draka. Los omdlela.

~

Gemma utíkala lesem, jako by jí za patama hořelo. Vlastně, moment, ono jí vážně hořelo za patama. Dráček totiž zapálil les, kde se ukrývala. Běžela, co jí síly stačily, lezla po stromech, aby se dostala přes zarostlé oblasti a vůbec, vypadala jako Tarzan. Ne že by se teda změnila v chlapa, pořád to byla ta křehká blonďatá druidka. To se projevilo i na její inteligenci, protože se v tom lese ztratila a když se zase objevila, vůbec nevěděla, kde je. Viděla jen 2 stromy, jezírko, kámen a veverku.

~

Katy si připadala, jako by Dušana tenkrát s Eordinem podvedla, chovala se až nápadně tolerantně a tak začal žárlit Dušan. A královna se nasrala....

~

Veverka čuměla na Gemmu. Zírala. Hypnotizovala ji. Jako by říkala: „Sněž ty houby, mňam, mňam, mňam!“ Gemma Andyin příběh neznala. A snědla houby. A taky veverku. Mňam!
Jenže po chvíli zjistila, že tu veverku asi neměla polykat celou, navíc ještě ten houf trpaslíků.....a Sněhurku....a vlka s Karkulkou, babičku s myslivcem v břiše..... Bylo jí děsně blbě. A ještě k tomu měla vidiny. Viděla psa, kolo, idylicky modré nebe a idylicky modrého chlapa.... Jenže ve skutečnosti tam nebyl žádný pes ani kolo, na nebi spousta bouřkových mraků a chlap....jo, právě se ze své dračí podoby skutečně proměnil v chlapa. Ne však modrého. Gemma na něj koukala zasněným pohledem a on si jen povzdechl. Zdejší veverky znal.

~

Lossiin manžel i Andy se skláněli na Los. Radovan jí chtěl vrazit facku, aby se probrala, ale nedostal se k tomu. Andy se vyzývavě postavila ke dveřím své ložnice a tajemně se usmála. „Promiň, ségra.“ prohodila ještě, když táhla Radovana k posteli.
Autor *Norlein*, 09.11.2007
Přečteno 241x
Tipy 8
Poslední tipující: Etchi, Lea Jodie Parker, NEDO
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí