Krásná elfka - padesátá třetí kapitola - Návrat

Krásná elfka - padesátá třetí kapitola - Návrat

Anotace: omlouvám teď nemám na psaní skoro vůbec čas :(

Černá tma,která dosud Treisy obklopovala najednou zmizela a ona pocítila obrovskou bolest hlavy.Cítila jak jí zase začalo pulzovat srdce,jak jí žilami začala znovu proudit krev,jak jí nosem opět proudí vzduch....

Larax se s potěšením díval jak králův bledý obličej pomalu rudne.Jak se v jeho očích začíná objevovat nervozita a strach.
Král tušil že pokud má Treisy stále svou sílu a Sillarovu odvahu navrch nebude lehké nad ní zvítězit...
Larax ho stále sledoval,cítil jak se v něm víc a víc rozrůstá zlo a tím sílí i kletba,kterou ho stále držel přimáčknutého ke zdi.
Ikdyž Larax viděl jak král sílí nepřestával věřit,v jeho očích se znovu leskla naděje.
Král se po chvíli otočil k němu,když viděl jeho pocity,které se bez problému daly přečíst z jeho očí krutost ho začala opět plně ovládat.
"Možná vyhraje..."zasyčel "Ale ty už se toho nedožiješ!!"zařval a kletba Laraxe začala ho svírat.
Larax se ani nebránil,jeho oči visely jen na Treisy.Neodtrhl je ani aby se podíval na Moritexe.Avšak po chvíli stejně pocítil jak mocné kouzlo lomí jeho poslední zbytky ochraného kouzla...

Treisy se posadila a přitiskla si ruce na čelo,zhluboka dýchala a pomalu začala vnímat jí samou i její okolí.
Po chvíli palčivá bolest začala pomalu ustupovat.Uvědomovala si kde je a co se nejspíš stalo než jí obklopila tma.
Když pak konečně otevřela oči uviděla na svých nohou velké bílé tlapy
"To ne...."zašeptala a koukla se kousek doprava,kde uviděla tělo bílého tygra,který už nedýchal...
Oči měl zavřené a v jeho obličeji byl poznat spokojený výraz.Treisy nechápala co udělal,ale bylo jí jasné že za ní položil život a toho si moc cenila...
"Měj se tam dobře příteli..."zašeptala a pohladila ho po velké tlapě.
Někde hluboko v sobě právě pocítila že kousek jeho duše zůstal v ní.Pousmála se a zvedla hlavu aby viděla jak se věci mají.

Nejdříve viděla trochu rozmazaně,ale za chvíli se jí zrak zaostřil a ona viděla Rhiana,který leží na zemi.Potom zvedla oči a spatřila krále a hned za ním Laraxe.Viděla jak ho kletba dusí a asi jí nemuselo moc dlouho docházet že takhle už dlouho nevydrží.

Neohrabaně vstala křikla
"Nech ho být!" pak na něj vypustila ochromovací kouzlo.
Moritexovy svaly rázem stuhly v kámen a on nemohl hnout ani brvou.Nemohl už ani udržet kletbu,která svírala Laraxe.
Larax napůl vyčerpaný spadl do kolen.Treisy šla okamžitě k němu a podepřela
"Jsi v pořádku...?"
Podíval se jí do očí a zjistil že se poněkud změnily.Když jí Sillar zachraňoval nevěděl že jí dá i něco ze sebe.V Treisyině případu jí dal barvu a vzhled svých očí.Byly teď zelenomodré a měly zúžené zornice,takže vypadaly ještě divočeji než před tím.
"Jo..."přikývl
"Vážně...?"
"Jo!"řekl rázně a podíval se na Rhiana
"Co se stalo?"zeptala se ho
"No....trochu sem to přehnal..."uchechtnul se a při tom se chytil za žebra "Sakra...asi mi zlomil pá žeber...!"
"Ukaž uzdravim to...!"nabídla mu
Larax ale zakroutil hlavou "EE ty máš teď na starosti jeho!"ukázal na Moritexe,který už pomalu přicházel k sobě.
Kývla "A co Rhian?"
"Nevim...v jednu chvíli ležel na zemi...No...myslim že až budeš bojovat s Moritexem že ještě vstane..."zase se uchechtne a sevře si žebra "Sakra...!"
Pokývala hlavou a opřela Laraxe o zeď.Pak se napřímila a postavila se proti Moritexovi,který už stál na nohou a nenávistně ji sledoval.
"Ale....copak ten nenávistný pohled, Ó černý králi?"
"Ty bílí tygři jsou vážně zrádné potvory jak se říká!" sykl král a zkroutil obličej do nenávistného úšklebku
"No...neměl by si pomlouvat ty co ti zůstali věrní..."
"Já si můžu říkat co chci!"zařval nervozně Moritex
"Jsi nějaký nervozní ....hm hm hm čím to asi bude?"řekla cynicky Treisy,Moritexe poslední věta už pořádně vytočila.
Vyvolal černou magii a z ní utvořil malou kouli síly,která už se vzápětí nesla k Treisy
"Co to je?" ukázala prstem na jeho útok,pak se mu jen ladně vyhla.
Koule ze roztříštila o zeď,ve které ve vteřině pukla díra.
"To byl jenom začátek!"ušklíbne se Moritex
"No já už myslela že se na víc nezmůžeš!"
"To sis vážně jenom myslela!"odpoví příkře a zaujme bojový postoj.
"Už můžeme začít?" zeptá se ho znuděně Treisy.Přikývne...
Autor Anneli, 10.11.2007
Přečteno 351x
Tipy 9
Poslední tipující: Lavinie, NEDO, *Norlein*, Issa, Ihsia Elemmírë
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí