Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Andy - cesta tam a zase někam... jinam...

Anotace: Opět telenovela nevhodná pro dospělé a důchodce. A ty, co si myslí, že jsou Napoleon. Ne že bych vám to, Napoleoni, nevěřila...vlastně nevěřím, ale neberte si to osobně. 11. díl

11.
Přistiženi

"Osedlejte mi koně!" přikázala Meph služebným. Obula si vysoké jezdecké boty, bílé šaty, do vlasů si dala perlovou čelenku a bílý průsvitný závoj. Vzala si svůj toulec šípů a luk, do bot schovala dýky a vydala se na cestu k Chartwinu. Jenže ne za Katy.

~

Los se vzbudila na podlaze a vzpomínala, jak se tam dostala. No jasně.....Andy a její tetování! "Tak to jí nedaruju." procedila mezi zuby a vstala. Prudce otevřela dveře Andyina pokoje. A omdlela podruhé.

~

"Katy, má královno, vezmeš si mě?" poklekl Dušan před Katy. Ta se začervenala, usmála a souhlasila. Nejradši by skákala radostí do stropu, ale mohla by shodit křišťálový lustr.

~

Aradin zaútočil na Chartwin a královna se svým učitelem si z toho opět nedělali těžkou hlavu. Vždyť měli co oslavovat.

~

Gemma stále tupě zírala, a tak ji muž popadl do náruče a odnesl do svého domu. Nemohl popřít, že by se mu nelíbila, ale.... Jaké ale? Byla krásná! A tak využil toho, že snědla ty lysohlávky.

~

Bitva byla v plném proudu, takže si nikdo nevšiml jezdkyně v bílých šatech na černém koni, která se objevila nedaleko Aradina. Ten se potěšeně díval, jak jeho vojsko ničí hradby a valy kolem města. "Aradine!" zvolala Meph. Pán zla se otočil. Mířila na něj, takže se radši ani nehnul. "Ty jsi měl něco s Andy?!" "Hmmmm." zamyslel se Aradin, co jí na to odpovědět. "Jak jsi na to došla?" zeptal se nakonec. Mephis mu ukázala koženou podprsenku s výšivkou: Majetek Andy Geirské.

~

Radovan s Andy vyskočili z postele rychlostí dvou blesků, leč pozdě. Los už ležela na zemi v mdlobách. "Třeba si to nebude pamatovat." řekla Andy. "Musíme v to doufat." přikývl Radovan a byl smutný, že je Lossie vyrušila v ten nejlepší okamžik.

~

Meph popojela blíže k Aradinovi a stále držela luk a mířila na něj. Aradin se začal bát o svůj život. "Buď si mě vezmeš, nebo tě zabiju." prohlásila elfka. "No tak....dobře, vezmu si tě."
Obléhání Chartwinu skončilo kuriózně, Mephis prostě popadla Aradina a odtáhla ho domů. A vojáci nevěděli, co dělat, tak si dali volno taky. Katy se až mnohem později dozvěděla, jak to vlastně bylo, nezbýval jí na války čas. Jenže to jaksi netušila, že si Eordin vzpomene na to, co se stalo u něj doma.

~

Eordin byl zoufalec, častý návštěvník veřejných domů a barů. A ještě k tomu debil. Nedokázal žádnou sbalit a ž vůbec s ní vydržet déle jak několik hodin. A tak se zase začal plést do života chudince Katy.

~

Ten muž, co se měnil v draka (nebo ten drak, co se měnil v muže, chcete-li) se jmenoval Servác. Jak už jsem se asi zmínila, nebyl modrý, byl vlastně úplně obyčejný. Ale Gemmě se líbil a když vyprchaly účinky omamných hub, rozhodla se vrátit domů spolu s ním. Nevěděla však kudy.

~

Eordin vešel do Katyna pokoje. „Ahoj, Katy.“ pozdravil. Královna z jeho přítomnosti příliš nadšená nebyla. „Čau.“ pronesla. „Jak se máš?“ zeptal se jí Eordin, přišel k ní a objal ji kolem pasu.
Ještě než se mu stihla vysmeknout a vyhodit ho z okna, vstoupil Dušan. Bez klepání! Už dlouho podezíral Katy z nevěry, přesto ho tato situace překvapila. Nejprve zmlátil jeho a pak vynadal jí. A pak zklamaně odešel. To však neviděla ani Katy, co brečela na posteli, ani Eordin, co ležel na ulici pod oknem.

~

„Chci se rozvést!“ brečela Los a koukala na Radovana a Andy. „Když chceš.“ pokrčil Radovan rádoby lhostejně rameny. „A ty vypadni z mýho domu!“ otočila se Lossie na svou milou sestřičku.
Andy se vyplížila z místnosti, ale Radovan ji zavolal zpět. „Rozvedu se a pak spolu odjedem někam daleko.“ plánoval. Andy se zatvářila značně rozpačitě.

~

Meph se ve vstupní hale vášnivě líbala s pánem zla. Už zanedlouho bude nejmíň půlka tohohle nádherného paláce patřit jí! Lepší budoucnost si ani neuměla představit. Zadívala se na sošku z ryzího zlata. Hodila by se jí do bytu, ale radši bude bydlet tady. Přeci jen...jídlo zdarma.

~

Servác s Gemmou si koupili mapu, on se proměnil v draka a vyrazili k domovu (ne důchodců). Doslechli se, že se bude královna vdávat. Mohli by ty svatby spojit.

~

Čerstvě rozvedený Radovan a svobodná Andy osedlali koně. „Kam pojedem?“ zeptal se. „Já do Chartwinu a ty si jeď, kam chceš.“ usadila ho Andy. Jen se na ni nechápavě zadíval. Rozváděl se úplně zbytečně. Andy ho nemilovala, byl jen dalším mužem, kterého využila a odkopla ho.

~

Lossie usoudila, že si musí najít chlapa, jednak kvůli dětem a jednak kvůli penězům. Ježe všichni trochu slušní a bohatí byli už zadaní, tak se porozhlédla v Chartwinu. A tam ležel na chodníku rozpláclý, zoufalý a ožralý Eordin. Pomohla mu vstát a v hostinci zaplatila pokoj. Rozhodla se trošičku podobat své sestře.

~

Seděla v křesle, slza jí stékala po tváři, ale nevnímala to. Královna myslela jen na Dušana. Ten právě vkročil do dveří. Začala vysvětlovat, jak to bylo, ale on jen nevěřícně krotil hlavou. „Asi tě zastřelím.“ komentovala to Katy. „A čímpak? Nemáš žádnou zbraň!“ usmál se mistr boje. „Mám elastické punčochy.“
Autor *Norlein*, 12.11.2007
Přečteno 314x
Tipy 6
Poslední tipující: Etchi, Lea Jodie Parker
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí